PDA

Ver la versión completa : 5th Balearic Islands Digital Photo Circuit 2018



Joan A. Gomila
28/02/2018, 10:21
Ja s'ha obert el plaç per a presentar-se al "5th Balearic Islands Digital Photo Circuit 2018".

Els interessats trobareu tota la informació a http://www.ibphotocircuit.org

Animau-vos a participar.

9696

Jaume Franch
28/02/2018, 20:33
Gràcies, Joan.

Bep Taltavull
12/06/2018, 20:49
Tenéis hasta el domingo, a ver si os animáis!!! emoticon 0667

Jaume Franch
12/06/2018, 21:42
Enhorabona per aquesta 5ª Edició.

Em sap greu però vull fer algunes objeccions:

- Primer de tot, lamentar que ens arrivi la convidada només 5 dies abans del límit de presentació, amb la feina que duur preparar les imatges, com sabeu.
- Pels que no hi hem participat mai, al menys és el meu cas, interpretar el .pdf amb les regles, s'em fa difícil (no la part tècnica).
- Ignoro del tot què significa:
10152
Els organitzadors i participants repetidors ho debeu tenir molt clar, però jo no.

- Es parla de 4 seccions, A, B i C. ? i, acte seguit, es presenten dos paràgrafs Viatges i Mono.

Em sap greu però, per totes aquestes raons, no em veig en cor de participar-hi, i no pas no per manca de ganes.
Com a companys que som, sé que algún día m'aclarireu aquests dubtes.

Us desitjo de tot cor que us vagi molt be.
Una abraçada.

Bep Taltavull
12/06/2018, 22:02
Jaume: em sap greu que no ho hagis entes...
Per començar recordaré, i ho pots comprovar tu mateix, que la convidada es va fer el 28 de Febrer per part d'en Joan Antoni, que n'és el chairman de Menorca.
Avui, tan sols he volgut fer un recordatori pels indecisos.
En cap moment diu que hi hagi 4 temes, si no que hi ha 4 patrocinadors, que son la FIAP (Federation Internationale de l'art Photographique) la PSA (Photografic Society of America)
la ISF (Image Sans Frontière) i la CEF ( Confederación Española de Fotografia) i cita el nº de concurs de cada patrocinador, i diu que serà vàlida qualsevol tècnica i tractament,
exceptuant la temàtica de viatge i monocrom que haurà de respectar les normes internacionals.
Si necessitau saber algo més estem a la vostra disposició

Jaume Franch
13/06/2018, 00:15
Disculpeu, no recordava l’anunci del mes de febrer.

Bep Taltavull
28/06/2018, 17:54
Bueno, hemos recibido 3805 fotografias de 44 paises diferentes, ahora toca juzgarlas, este fin de semana.

La jura de obras es abierta al público siempre y cuando se guarde silencio absoluto.

A partir de las 16:00h de mañana en el Cercle Artistic

Jaume Franch
29/06/2018, 21:06
Quina barbaritat; 3085 obres de 44 països!!
Imagino que he superat a les altres edicions, no?
Esperarem resultats.
Que vagi molt be.

Joan A. Gomila
11/07/2018, 20:01
Una volta presos els veredictes dels 3 salons i comunicats els resultats als participants, vos adjunt un enllaç on podeu veure tota la informació de premiats i obres acceptades a cada un dels 3 salons que composen el circuit.

Només comentar que a nivell del fotoclub Cercle Artístic, els socis que hi han participat han aconseguit uns molt bons resultats.

http://www.ibphotocircuit.org/es/category/premios-2018

Jaume Franch
11/07/2018, 21:12
Impressionant col.lecció de fotos finalistes i premiades !.
La visualització de les imatges pot millorar.

Ruben Diaz Medalla d'Or !!! Bravo 2 30
10231


Enhorabona als participants, als premiats i als organitzadors.

Bep Taltavull
11/07/2018, 21:30
Impressionant col.lecció de fotos finalistes i premiades !.
La visualització de les imatges pot millorar.

Ruben Diaz Medalla d'Or !!! Bravo 2 30
10231


Enhorabona als participants, als premiats i als organitzadors.

Gràcies per la part que em correspon, és molt dificil imaginar la gran feinada que representa muntar un concurs d'aquestes característiques i el seu cost econòmic.

Per cert en Rubén Diaz va tenir 2 premis, una medalla d'or Fiap i una medalla d'or CEF

10234

Lafebre
12/07/2018, 13:25
Enhorabona a tots els premiats!. ei-5ei-5ei-5ei-5, extensible a tots els participants.

Coincideixo amb l'apreciació d'en Jaume respecte la visualització de les imatges.

Lafebre
12/07/2018, 13:27
Gràcies per la part que em correspon, és molt dificil imaginar la gran feinada que representa muntar un concurs d'aquestes característiques i el seu cost econòmic.

Per cert en Rubén Diaz va tenir 2 premis, una medalla d'or Fiap i una medalla d'or CEF

10232

Molt bona feina, Bep i tos els demés. Sóc conscient de la feinada que comporta un esdeveniment d'aquest tipus. ei-5ei-5ei-5

Per cert, no puc accedir a l'enllaç que ens adjuntes.