PDA

Ver la versión completa : ... y todo a media luz



Miquel Ferre
20/02/2018, 09:47
Pont Nelson Mandela sobre el riu Llobregat al Prat de Llobregat (Barcelona)

Tripode, 2s, f 7.1, ISO 100, Tamron 18-200

9644

Jaume Franch
20/02/2018, 10:21
M'agrada força, Miquel.
Ignorava que existía aquest pont i menys encara que fos dedicat a aquest venerat personatge.

Questions tècniques:
És curiós com la vista agraeix la horitzontalització del pont tot i que, segons la línia de l'aigua, no sembla ser la que toca.
No sé si has deixat la miniatura expressament per aquest motiu.

Un suggerència: crec que si apliques una mica de anti-grà o anti-soroll al cel , la foto pot millorar.

Un altre bona aportació al tema del més.

Miquel Ferre
20/02/2018, 11:46
Hola Jaume..
1 Efectivament l'aigua es la que mana i per tant l'he corregit..tal com tú ja apuntaves..
2 Hi tret soroll en tota la fotografia...però no se...no se...

Gràcies...
9649

Lafebre
20/02/2018, 14:33
Com a imatge m'agrada força, Miquel. A que et refereixes amb el "no sé... no sé..."?. Què has perdut resolució, potser?

Miquel Ferre
20/02/2018, 17:40
Doncs sí....s'ha perdut un pel de difinició. Suposo que millores por un costat i perds per l'altre....hi ha que escollir el que vols....

Lafebre
20/02/2018, 19:42
Doncs sí....s'ha perdut un pel de difinició. Suposo que millores por un costat i perds per l'altre....hi ha que escollir el que vols....
Doncs sí, Miquel, això és així. Si baixes soroll també es baixa definició.

Narcis Arpi
21/02/2018, 17:38
Miquel m'agrada la fotografia. Respecta a la horizontalitat, si el pont (jo per sobre no hi he passat) no fa pujada, crec que mana i m'agrada més la primera.

Jaume Franch
21/02/2018, 23:42
Hola Jaume..
1 Efectivament l'aigua es la que mana i per tant l'he corregit..tal com tú ja apuntaves..
2 Hi tret soroll en tota la fotografia...però no se...no se...

Gràcies...


Precisament per evitar afectar la definició de la foto, t'apuntava reduir gra només al cel.