Ver la versión completa : no sé que
LluisSurralles
23/04/2011, 17:03
Un altre prova amb flors de la sessió d´ aquest matí. Es tracta de les flors d´ un cactus molt petit que va comprar la Mercè i no sabem ni com es diu. Si us plau, força crítiques que en vull aprendre. https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=57049 &g2_serialNumber=2
VLafebre
23/04/2011, 18:23
Em sap greu, Lluis, però com de "macro" jo no en ser fer ni ho he intentat mai, no et puc aportar res. No obstant, deixa'm dir-te que la foto m'encanta. Trobo que te l'has treballat força. L'enquadrament el trobo original i molt atractiu a la vista i l'edició, impecable.
imported_admin
23/04/2011, 18:35
Buena foto, buen encuadre. Buen fondo.
Que se trata de una Suculenta, está claro. Que sea una Crassula, es probale, pero ya no llego a más.
CarlosSilvestre
23/04/2011, 22:14
Bien buscado el encuadre y bien conseguidas las iluminaciones. En los macros de estudio suele enfatizar más los colores una mínima subexposición. Ya sé que esto va contra la teoría de la foto digital pero creo que resulta mejor.
PepePenafiel
04/05/2011, 16:33
Me gusta mucho ese encuadre,casi no me atrevo a mencionar que no le veo un foco claro pero con los problemas de nitidez comentados en varias imagens quizá sea un tema de la subida de la imagen.