PDA

Ver la versión completa : Puente de Caravaca



Raul Sintes
09/02/2018, 19:56
Puente en Caravaca de la Cruz.
Iso 200; F/18 mm; D. 6,3, vel.1/200

9573

Jaume Franch
09/02/2018, 20:59
Bon testimoni arquitectònic local. Per variar, un pont per el que no hi passa aigua per sota.
El primer que em crida l'atenció de la foto és un aparent sobreenfocament.
Després, em sembla que també està un pel sobresaturada o sobrecontrastada... no sé..

Lafebre
10/02/2018, 12:30
M'agrada l'angle de la presa per la perspectiva que ofereix. Tot i la certa manca de detall a la part de sol de l'edifici blanc, en aquest cas no veig que sigui massa molest i trobo que està ben resolt. Com en Jaume, també trobo que té un excés de sobreenfocament o algun tractament similar, perceptible bàsicament a la zona d'ombres.

Narcis Arpi
11/02/2018, 18:50
M'agrada la fotografia i estic d'acord amb que potser està massa enfocada. Jo feia el mateix i els vostres comentaris m'han fet repensar l'acció d'enfocar.

Raul Sintes
12/02/2018, 18:42
Gràcies companys pels vostres comentaris.
Possiblement sigui degut a l'apliacciò del contrast que vaig aplicar. Aquesta fotografia està feta a les 12 del migdía a principis de febrer de 2016. hi havia una gran diferència de lluminositat entre les altes llums i les ombres; el baixar les altes llums i pujar les ombres vaig veure que m'havia quedat una mica apagada tot el conjunt i vaig donar-li contrast. Pot ser si em vaig passar.