Ver la versión completa : Ses Pedres Blaves
Raul Sintes
12/12/2017, 20:39
S'altre dia, aprofitant que na Marga ens va indicar com arribar a ses Pedres Blaves, vaig anar-hi per intentar treure unes imatges d'aquest preciòs indret.
Iso 200; diafragma 6,3; focal 27 mm; exposiciò 15 segons.
9296
Jaume Franch
13/12/2017, 10:00
Preciosa foto
Tinc dubtes de la llum i colors, però si ens la presentes així, deu ser el que vareu veure.
Carlos Silvestre
13/12/2017, 15:37
El mayor inconveniente que tiene el sitio es el solapamiento del acantilado del fondo. Difícil evitarlo. La foto es tan bonita como la ubicación.
Elisabet Marti
13/12/2017, 16:30
Raul no coneixia aquest racó, però intentaré visitar-lo la propera vegada que sigui a S'illa.
M'agrada especialment la sorra/pedres. A mi em sol costar molt poder fotografiar coses amb colors tant diferents (rang dinàmic, se'n diu?). Trobo que aquí ha quedat molt bé. També la textura de l'aigua m'agrada molt.
L'única cosa que trobo que em crida l'atenció és el color del cel, que es veu molt rosat a la part central però no a la esquerra. Potser era així però és un efecte curiós, trobo.
Raul Sintes
13/12/2017, 19:12
Moltes gràcies companys per comentar.
Dir-vos que hi vaig anar per descobrir aquest indret i com heu pogut comprovar, el cel era prácticament llis, però al darrer moment de les llums del dia, va apareixer uns segons aquest color rosat al cel.
La foto està processada en CR i no més vaig donar un petit enfocament en photoshop.
Pel que diu en Carlos, no hi deu haver manera possible d'evitar aquest solapament, oi?. Tot i així m'agrada la composició i aquest contrast de tons. Molt bo també l'efecte aconseguit a l'aigua. Raül, no aclariries una mica la "roca foradada" i la de la dreta per donar-li més detall i, de pas, separar-la visualment del fons?
Francisco Aviles
13/12/2017, 19:58
Bona, Raul
L'aigua m'agrada molt, lo demes ja t'ho han dit
Narcis Arpi
13/12/2017, 20:43
M'agrada la foto, però jo li restaria enfoc. Respecte a l'aigua coincideixo amb el que diuen els companys, o sigui que està molt bé, però ¿la tens sense el filtre?. Penso que amb aquest cel també podría estar be.
Bep Taltavull
13/12/2017, 21:24
Al meu monitor la veig una mica fluixa de contrast, però compositivament m'agrada molt i veig els colors molt encertats.
Potser amb una perspectiva més baixa, la roca resaltaria més, encara que no conec la localització... encara.
Pens que tant em dona si els colors eren així o no, però tú els vas veure així. :very_drunk:
Pepe Peñafiel
17/12/2017, 10:38
Preciosa localización Raúl. Me gusta el resultado.
Seguramente habrá muchas posibilidades de volver y probas nuevas imágenes allí.
Joan A. Gomila
03/01/2018, 00:14
Perdó pel meu retard a l'hora de comentar.
Jo hi vaig esser fa poc més d'un mes però sense intenció de fer fotos, només per coneixer l'indret i vaig poder constatar que, tal i com ja s'havia apuntat en un altre fil d'aquest indret, la roca foradada és molt fosca en comparació a la resta i és molt difícil treure'n detall i tu ho has aconseguit i per jo açò és molt positiu.
Lo que no em convenç gaire és el renou que es veu, sobretot a la zona del cel. Com que ningú ho ha comentat, potser només sigui una percepció meua, però és el que pens. Aquest problema te fàcil solució i per tant em quedo amb la part positiva de la foto que he comentat abans.