PDA

Ver la versión completa : Salt d'aigua

Joan Carres
22/11/2017, 21:01
Jo, com en Xiscu, també he estat de vacances a una illa, però no de les Seychelles sinó de les Açores. L'illa de Sao Miguel té una magnífica naturalesa: Muntanyes, volcans, llacs, salts d'aigua, penya-segats, vegetació, etc. Jo diria que és un preciós jardí natural, sense jardiner. He passat la foto a B/N per poder-nos concentrar en el moviment de l'aigua sense despistar-nos en la vegetació. Que en penseu?

9207

Nikon D750, Nikkor 24-70 a 34mm, f8, 30seg, ISO 100, Filtre DN10

Elisabet Marti
22/11/2017, 21:21
Impactant!
però voldria veure-la en color també, tot i que entenc que l'hagis passat a BN. Només diria que és una petita llàstima que fes vent i la branca del primer pla de dalt a l'esquerra sortis tant moguda. Pero vaja, amb 30seg d'exposició és ben normal!
Només és una observació. Per al meu gust no desmereix gens la composició total.

Joan Carres
22/11/2017, 21:48
Si, Elisabet, feia molt de vent i m'estava mullant. No passava cap pena per jo (expressió menorquina) però si per l'equip. En preguntar-vos la vostra opinió del B/N havia d'haver inclòs òbviament la de color. Disculpeu. Moltes gràcies per opinar!

Francisco Aviles
22/11/2017, 22:03
Joan, m´agrada més la primera en blanc i negre
Aquestes illes estan a la meva agenda de viages

Carlos Silvestre
22/11/2017, 22:26
Muy acertada la opción BN y bien captado el movimiento del agua. No sé si era posible haber dejado un poco más de margen a ambos lados.

Narcis Arpi
23/11/2017, 12:45
La cascada es interesante y entiendo que por tu posición, no podemos aprovechar los laterales. El BN me gusta más, pero sin saber si lo has hecho, igual trabajando en la de color obtenemos un mejor resultado.
Comentarios aparte, buena fotografia.

Lafebre
23/11/2017, 14:15
Molt bona foto, Joan. Tal com ens les presentes, la versió BN m'agrada molt més. Com apunta en Narcís, potser treballant una mica més la versió color seria una altra cosa, però vaja, que la de BN ja m'agrada molt. La velocitat d'obturació l'has encertat de totes, totes. Si ajustes l'histograma per l'esquerra per tal de donar una mica més de negres potser que encara t'agradi més. Felicitats per la foto, Joan.

Joan A. Gomila
23/11/2017, 15:29
Jo també em quedo amb la de blanc i negre i el consell d'en Vicenç crec que pot servir per a millorar la foto.

A la versió en color crec que la temperatura de color no és prou correcta per que veig l'escuma de l'aigua de color blau.

Jaume Franch
23/11/2017, 16:27
Com és habitual en mí, davant moltes fotografíes de natura en B/N no puc evitar fer la pregunta que ha fet la Bet: I en color?

És curiós que cap de vosaltres ha comentat el color de l'aigua, amb dominant verda o blava (cian). (Ara , a posteriori del meu escrit, veig que en Joan A. fa menció a la probable anomalía cromàtica esmentada)
Si agafeu una de les fotos en color i reduiu selectivament el color cian, veureu quin canvi.
Fet això, no tinc cap mena de dubtes sobre la meva elecció.

Pepe Peñafiel
26/11/2017, 10:23
Preciosa imagen, muy bien elegida la velocidad. Yo también me apunto a la versión BN. Excelente.

Tito Felix
26/11/2017, 16:50
Precioses ses tres. Estic d'acord amb el comentari d'en Jaume.

Bep Taltavull
26/11/2017, 22:15
M'encanta la versió B&N que no te dominants, potser si, que una mica més de negres com apunta en Vicenç li aniria be

Raul Sintes
03/12/2017, 11:25
La versiò blanc i negre, m'agrada prou, encare que distreu una mica el moviment de la rama de dalt. A les de color, corregint la dominant blava que té , també és interesszant.

Marga Pons
07/12/2017, 17:42
La versió en blanc i negre és la que m’agrada. Encertada velocitat en el moment de fer la foto i encertada també, l’edició de l’imatge.