Ver la versión completa : Nace un nuevo dia
Bep Taltavull
18/11/2017, 15:16
Avui, sortida exprés amb en Joan A. per fer la sortida de sol. Un matí fresquet però agradable i en bona companyia.
ISO 160..............f/8..............vel 6s.............focal 24mm...........ND 6 passos + degradat invers de 3 passos
9171
Joan A. Gomila
18/11/2017, 16:55
Ha merescut la pena aixecar-se tan prest, la sortida ha estat curta però ben aprofitada. Com sempre sa companyia excel.lent i ens hem llevat es "mono" de sortida que teniem.
Sa foto m'agrada molt com t'ha quedat, sobretot el detall, textures i colors de les roques del primer plà.
Jaume Franch
18/11/2017, 20:40
Magnífic orto (es diu així no?).
Cala Rialla és Cala'n BOsch?
Si és així, em costa entendre que, des de aquesta ubicació podeu fer sortides de sol.
M'ho heu d'aclarir.
EscarapelaFF 40x
Bep Taltavull
18/11/2017, 21:02
Magnífic orto (es diu així no?).
Cala Rialla és Cala'n BOsch?
Si és així, em costa entendre que, des de aquesta ubicació podeu fer sortides de sol.
M'ho heu d'aclarir.
EscarapelaFF 40xGràcies Jaume, si, la localització es a Son Xoriguer, tot depen de l'època de l'any.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171118/ca6d5ddf915daa6a1de83bd0887e27c3.jpg
Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
Bep Taltavull
18/11/2017, 21:07
Ha merescut la pena aixecar-se tan prest, la sortida ha estat curta però ben aprofitada. Com sempre sa companyia excel.lent i ens hem llevat es "mono" de sortida que teniem.
Sa foto m'agrada molt com t'ha quedat, sobretot el detall, textures i colors de les roques del primer plà.
Gràcies Joan, a vegades surt be i a vegades no. Si, ben aprofitada
Carlos Silvestre
18/11/2017, 21:38
Destaco, como Joan, las texturas de la roca del primer plano. También la cuidada composición. El cielo con una tonalidad gris algo extraña...o no.
Pepe Peñafiel
19/11/2017, 08:43
Preciosa Bep. M encanta.
¿Me podías decir la temperatura de color?
Me pasa como a Carlos la vi ayer y estuve mirándola repetidamente y veo como un leve color grisáceo en le cielo.
Narcis Arpi
19/11/2017, 12:18
Com ja s'ha dit vull destacar la lluminositat de les roques i de l'aigua.
Penso que s'ha fet un enfoc adicional, que es nota bastant a les roques de l'esquerra.
Bep Taltavull
19/11/2017, 16:13
Gracias por vuestras aportaciones, realmente el cielo se ve grisáceo por la temperatura de color usada, 7200K, si la bajo a 5000K el cielo se ve mucho mejor pero las rocas quedan azules,
por lo que convendria hacer una capa aparte para el cielo, para que el conjunto fuera más atractivo.
Narcís, no hi ha cap enfoc adicional, però si una capa de nivells a tota la zona de les roques, potser sigui per això que et dona aquesta sensació.
Vaja, ens has volgut despistar, que has trencat la teva habitual tendència de fer aquest tipus de fotos en format vertical? :rolleyes:. Bona foto, però, si senyor. Bona composició i molt bon primer pla. Coincideixo amb els companys respecte el color del cel. Potser sí que caldria aquesta capa addicional que proposes...
Bep Taltavull
19/11/2017, 20:00
He intentat corregir el cel donant-li una temperatura més freda, potser així és més agradable de veure.
9191
Jaume Franch
19/11/2017, 20:38
Ostres, m'agrada molt mes.
No li doneríes una miqueta de llum a la roca de l'esquerra?. Rès, un puntet.
Marga Pons
19/11/2017, 22:59
Una imatge molt suau i relaxant Bep.
Bep Taltavull
20/11/2017, 21:59
Gràcies companys, personalment m'agrada més la primera versió, però tot son gustos...
Jaume, jo al meu monitor veig la roca fosca però m'agrada així.
Jaume Franch
21/11/2017, 11:19
Gràcies companys, personalment m'agrada més la primera versió, però tot son gustos...
Jaume, jo al meu monitor veig la roca fosca però m'agrada així.
Perfecte, doncs.