PDA

Ver la versión completa : III Lliga CEF



Joan A. Gomila
12/11/2017, 20:35
S'acaba d'inciar la III lliga de la CEF a on hi tornem a participar alguns fotofinderos: Manel Almar, Xiscu Avilés, Toni Cladera, Bep Taltavull i jo mateix.

Obro aquest fil per si els que hi participam volem anar pujant les fotos una volta hagin estat puntuades a cada ronda de la lliga, així els nostres companys que no estan registrats a la CEF les podran veure.

La primera ronda ha situat a en Toni Cladera en el primer lloc de la categoria de nocturnes, en Bep no ha tigut gaire sort amb la puntuació de la seva foto dins aquesta categoria. En Xiscu Avilés segueix en la linea de l'any passat puntuant molt bé amb els seus bodegons (llàstima que no hi hagi cap categoria de bodegons). En Manel ha participat en la categoria de reportatge a on tampoc ha tingut sort amb la puntuació. Jo he decidit provar sort en l'apartat de fotografia esportiva aprofitant que tenc varies fotos de volei però tampoc he tingut gaire sort. A veure si en les properes rondes en Toni manten aquest primer lloc i si els altres podem puntuar una mica millor per a recuperar posicions.....

La foto que jo vaig presentar va ser aquesta:

9143

Nikon D610 amb Nikkor 80-200 a 100 mm, ISO 6400, f/4, 1/1000 seg

Bep Taltavull
12/11/2017, 22:20
Bona iniciativa Joan ei-5

Personalment pens que en la primera entrega no m'ha anat massa be, però intentaré pujar lo millor que tenc, encara que els gustos dels jurats mai sabem per on van.

Em fa l'impressió que es puntuen millor moltes fotografies que duen molt de processat i fins i tot muntatges que no bones fotografies poc manipulades.

N'hi ha que son més feina de diseny gràfic que de fotògraf... flac favor.

En fi, aquesta és la que vaig presentar jo el mes d'octubre

9146

Jaume Franch
12/11/2017, 23:21
Doncs sí, al.lots, la cosa va així.... ja fa temps que ho sabeu.
Però a la llarga ... es mostrarà el reconeixement a la vostra qualitat.

Bona iniciativa, Joan A.

Lafebre
13/11/2017, 12:57
[QUOTE=Bep Taltavull;56421]

... Em fa l'impressió que es puntuen millor moltes fotografies que duen molt de processat i fins i tot muntatges que no bones fotografies poc manipulades.

N'hi ha que son més feina de diseny gràfic que de fotògraf... flac favor.

QUOTE]

Plenament d'acord amb aquesta apreciació, Bep. Això passa en molts concursos. Costa de veure un premi atorgat a "una foto" enlloc de a una "curset de PS"

Narcis Arpi
13/11/2017, 14:04
......

Em fa l'impressió que es puntuen millor moltes fotografies que duen molt de processat i fins i tot muntatges que no bones fotografies poc manipulades.

N'hi ha que son més feina de diseny gràfic que de fotògraf... flac favor.




Absolutament d'acord amb el comentari. En els concursos amb puntuacions i premis, es poden veure reiterativament fotografies que estàn en el "tema de moda" , molt ben puntuades, però que deixen per sota d'altres, en opinió meva millors, que no compleixen amb aquest requisit.

Un bon procesat ajuda a donar un plus a les nostres fotografies. Un abús en l'ús del software ja és entrar en el camp del diseny o art digital.

Que vol dir CEF?. Internet em porta a la Federació Catalana de Fotografia.

Jaume Franch
13/11/2017, 16:14
... Que vol dir CEF?. Internet em porta a la Federació Catalana de Fotografia.

Confederación Española de Fotografia

Joan A. Gomila
25/11/2017, 13:53
S'acaben de publicar els resultats del mes de novembre, aquest mes ha anat una mica millor pels que vam començar sa lliga puntuant baix...

Així idò, en Toni Cladera segueix primer a sa classificació de nocturnes (on hi ha 25 participants) amb 40 punts i es col.loca entre els llocs 30 i 43 de la classificació general.
També dins nocturnes en Bep Taltavull recupera possicions fins al lloc sisè amb 35 punts i es troba entre els llocs 132 i 169 de la general.
En Xiscu Avilés segueix en la seva bona linea i tot i no participar en cap categoria específica, recordem que no hi ha categoria de bodegons, es troba amb 38 punts entre els llocs 58 i 86 de la general.
En Manel Almar es troba amb 23 punts al lloc 53 de la categoria reportatge (on hi ha 90 participants) i entre els llocs 406 i 410 de la general.
Finalment, jo tenc 36 punts que em fa ocupar el setè lloc a la categoria d'esports (on hi ha 22 participants) i a la general estic entre els llocs 110 i 131.
En total participen a la present edició de la lliga 455 fotògrafs.

Finalment, la foto que jo vaig presentar és una que ja coneixeu però a la que li vaig donar una volta més de processat. És aquesta....


9217

Elisabet Marti
25/11/2017, 15:32
Joan

tot i que la majoria de les teves fotos esportives solen ser de gran nivell, aquesta potser sigui de les que més m'agrada. Per original i per l'expressió de la jugadora, sobretot.
Però t'he de dir que no entenc com l'has fet. No has penjat els EXIF però entenc que l'has d'haver fet amb una velocitat ben alta per congelar la jugada. Però llavors perquè el fons està tant difuminat? Només seria així d'haver fet una foto en escombrat però entenc que no és el cas (això o les jugadores són realment rapidíssimes :-). Per tant si no és que has fet alguna edició amb el PS, de veritat que hi ha alguna cosa que no entenc...

Aviam si m'il·lumines i aprenc alguna cosa nova.
B.

Joan A. Gomila
25/11/2017, 17:51
Joan

tot i que la majoria de les teves fotos esportives solen ser de gran nivell, aquesta potser sigui de les que més m'agrada. Per original i per l'expressió de la jugadora, sobretot.
Però t'he de dir que no entenc com l'has fet. No has penjat els EXIF però entenc que l'has d'haver fet amb una velocitat ben alta per congelar la jugada. Però llavors perquè el fons està tant difuminat? Només seria així d'haver fet una foto en escombrat però entenc que no és el cas (això o les jugadores són realment rapidíssimes :-). Per tant si no és que has fet alguna edició amb el PS, de veritat que hi ha alguna cosa que no entenc...

Aviam si m'il·lumines i aprenc alguna cosa nova.
B.

Elisabeth, vas molt ben encaminada amb les teves observacions. L'efecte escombrat del fons l'he aconseguit editant la foto en Ps. No havia posat les dades per que creia que ja havia penjat aquesta foto abans (sense l'efecte escombrat) però potser estic equivocat per que no soc capaç de trobar el fil. Per si de cas, les dades exif son: Nikon D610 amb Nikkor 80-200 a 80 mm, f/3,2, 1/1000, ISO 8063 (6400 com a tope de càmera forçant 1/3 més).

La foto original és aquesta:

9218

Bep Taltavull
26/11/2017, 22:42
Bon repas de la segona entrega de la III lliga CEF, Joan.

Has aconseguit una molt bona imatge esportiva, rematada amb aquest processat adient per l'escena. Aquest mes ens ha anat millor.

9224

Aquesta ha sigut la meva aportació d'aquest mes al tema Nocturnes

Elisabet Marti
26/11/2017, 22:49
Elisabeth, vas molt ben encaminada amb les teves observacions. L'efecte escombrat del fons l'he aconseguit editant la foto en Ps. No havia posat les dades per que creia que ja havia penjat aquesta foto abans (sense l'efecte escombrat) però potser estic equivocat per que no soc capaç de trobar el fil. Per si de cas, les dades exif son: Nikon D610 amb Nikkor 80-200 a 80 mm, f/3,2, 1/1000, ISO 8063 (6400 com a tope de càmera forçant 1/3 més).

La foto original és aquesta:

9218


Ah Gracies!!! Ara ja ho tinc més clar.
Però ara no entenc el comentari " ISO 8063 (6400 com a tope de càmera forçant 1/3 més)".... emoticon 0630

Joan A. Gomila
26/11/2017, 23:17
Beth, la meva càmera te un rang ISO que va de 100 fins a 6400 i més enllà té tres posicions més: Hi 0,3, Hi 0,7 i Hi.

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Elisabet Marti
27/11/2017, 21:35
Beth, la meva càmera te un rang ISO que va de 100 fins a 6400 i més enllà té tres posicions més: Hi 0,3, Hi 0,7 i Hi.

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Entesos, gràcies. No ho havia sentit mai abans.

Lafebre
28/11/2017, 11:35
Se m'havien passat les últimes aportacions a aquest fil. Abans de res, les meves felicitacions a tots els fotofinderos en general pels bons resultats que esteu aconseguint. Pel que fa les fotos, la d'en Bep sí que l'haviem ja gaudit en el seu moment, però no recordo pas el cas de la magnífica foto d'esports d'en Joan A., que per a mi és nova. Felicitats, Joan, molt bona feina!

Francisco Aviles
30/11/2017, 23:27
Joan, molt bona idea, de obrir aquet fil.
No m´avia donat conte, penjaré ses mevas també

No entenc, perquè no hi ha cap categoria de Bodegon
92409241
La primera HojaLata... 18 puntos
la segunda Floral.........20

Manel Almar
01/12/2017, 11:54
Be companys, dins sa lliga...jo participo a s´apartat de reportatge i en a mi enguany no em va també be..... pero continuarem ben igual. A qui van ses meuas.

Police pigeon
92479246
Bridge padlocks

Francisco Aviles
01/12/2017, 13:53
Anim !! Manel

Tú Pots

Jaume Franch
03/12/2017, 18:29
Manel: endavant. !

Per cert, la foto premiada del Metro del Museo De Toronto, la vas pujar a aquest fòrum?.

Manel Almar
06/12/2017, 14:50
Bones..no l'he pujat..pero a FF si que la pujaré.ei-7

Joan A. Gomila
28/01/2018, 22:08
Reprenc aquest fil per a donar els resultats dels fotofinderos que participam a la III Liga CEF corresponents al mes de gener:

En Toni Cladera ha sumat 21 punts que el col.loquen amb un total de 61 punts entre les posicions 34 i 41 de la classificació general i manten la primera posició en l'apartat de nocturnes (empatat amb un altre participant).

En Bep Taltavull ha sumat 25 punts que li permeten escalar posicions, col.locant-se amb 60 punts entre les posicions 42 i 47 de la general i ocupant la tercera posició en nocturnes.

En Xiscu Avilés suma 20 punts, que el col.loquen amb 58 punts entre les posicions 57 i 76 (no participa en cap de les categories específiques).

En Manel Almar suma 15 punts (aquest mes tampoc li ha anat gaire bé, tot i haver enviat una foto que a en Bep i a jo ens agrada força). Suma un total de 38 punts que el fan ocupar les posicions entre la 385 i 394 en la general i la 47 en la categoria de reportatge.

Finalment, jo sum 22 punts amb els que faig un total de 58 punts (empatat amb en Xiscu) i em coloc sisè en esports.

La foto que vaig presentar aquest mes és aquesta:

9524

Jaume Franch
28/01/2018, 23:59
Gràcies per proporcionar-nos el ranking dels nostres fotofinderos.
Gràcies per pujar les fotos amb les que vareu concursar, així ho gaudim millor.
M'agrada molt aquest efecte de garnat (escombrat) del fons.

Lafebre
29/01/2018, 14:10
Moltes felicitats a tots! :very_drunk:

M'agrada aquesta foto, Joan A.!! Molt ben pensat en donar-li aquest efecte.

Francisco Aviles
29/01/2018, 17:25
9525Enhorabona en Bep una puntuació magnifica i tú Joan una foto molt bona, i anims pen Manel
La meva foto de aquet mes es aquesta. 20 Punts

Joan A. Gomila
30/01/2018, 09:05
9525Enhorabona en Bep una puntuació magnifica i tú Joan una foto molt bona, i anims pen Manel
La meva foto de aquet mes es aquesta

Com ja et vaig dir quan la vas pujar a FFF, a jo m'agrada moltissim aquesta foto, crec que mereixies uns quans de punts més....

Pel que fa a la meva foto, veig que en determinades categories es valora molt els processats una mica agressius i per açò les que aniré enviant tindran totes uns processats dins aquesta linea. Gràcies a tots.

Bep Taltavull
30/01/2018, 22:17
Bona crònica Joan!! Cada mes és diferent a uns va be i a altres no tant, aquest mes m'ha anat be, però fins ara no gaire. La fotografia ja la coneixeu, ja que roda per terres catalanes ara mateix.

9531

Jaume Franch
31/01/2018, 16:11
Sí, la coneixem !!!
Enhorabona!

Antoni Cladera
08/02/2018, 12:07
Bon dia a tots!
desaparecido en combate estic...
Merci Joan Antoni pel resum!!;-)
Estic totalment d'acord amb en Bep... De fet, totes les fotos que he presentat són, com sempre faig, d'una única toma... i sa darrera, una de les que li tenc més carinyo, ha estat una sorpresa en negatiu.... A vegades els jurats es pensen que una foto original d'un sol tir, és un photoshop sense salsa... No seria la 1a vegada...
Vos pas sa meva darrera perque la jutjeu...
Una abraçada a tots!!

9563

Jaume Franch
08/02/2018, 14:40
Magnífica.
EscarapelaFF 100x

Manel Almar
12/02/2018, 09:45
Jo aquest mes de gener vaig participar a s´apartat de reportatge amb aquesta imatge..vaig tornar a no treure massa punts, pero em de continuar es joc.
Bon dia i Salut.
9591

Jaume Franch
12/02/2018, 09:53
La foto m'agrada força.
Potser el processat... Em sembla veure-hi aberració cromàtica i negres empastats.

Alfredo
12/02/2018, 13:59
Chula la foto. Los errores que pueda haber (si es que los hay) se los dejo a los sabios.

Joan A. Gomila
27/02/2018, 23:56
Bonu ja han sortit els resultats de la quarta jornada de la lliga amb sort dispar pels fotofinderos que hi participam i amb la nova incorporació del nostre amic Raul. Aquí va sa crònica:

Toni Cladera: 23 punts que el mantenen en 1er lloc a la secció de nocturnes i a la posició entre 27 i 30 de la classificació general amb 84 punts.
Bep Taltavull: 20 punts que el col.loquen en 2a posició a nocturnes (empatat amb el tercer) i als llocs de la 47 a 63 de la general amb 80 punts.
Xiscu Avilés: 18 punts amb els que suma 76 punts ocupant les posicions de la 93 a 111 de la general.
Manel Almar: 19 punts que fan que ocupi el 42è lloc a la secció de reportatge (empatat amb el 43è) i amb un total de 57 punts es troba als llocs del 355 al 361 de la general.
Raul Sintes: 20 punts per estrenar-se a la lliga i anar directe als llocs 462-463 (crec que no participa en cap categoria concreta com en Xiscu Avilés, és així Raul?).
Joan A. Gomila: 17 punts (una altra capçanada jejeje) em col.loquen al 7è lloc de la categoria d'esports i entre els llocs 112 i 128 de la general

Finalment, comentar que a la classificació de federacions, els de balears ens trobem al 5è lloc de 12 federacions que es troben representades i a la classificació d'entitats el Fotoclub Cercle Artístic (T.Cladera, B.Taltavull, M.Almar i J.A.Gomila, entre d'altres) es trobà a la 17ena posició d'un total de 85 i el Fotoclub Revelart (X.Avilés i R.Sintes) al lloc 60è (no hi participen més fotògrafs d'aquest fotoclub a part dels nostres amics fotofinderos).

La meva foto d'aquest mes de febrer ha estat aquesta:

9683

Jaume Franch
28/02/2018, 00:31
Bon efecte d'escombrat!.
Excel.lemt representació fotofindera

Francisco Aviles
28/02/2018, 13:49
9703Bona cronica.. Joan
Aquet mes no m´anat massa bè amb aquesta foto

Lafebre
28/02/2018, 19:42
ei-5ei-5ei-5

Narcis Arpi
02/03/2018, 20:31
Com que es tracta d'un concurs, el resultat no sempre és el que esperem. Particularment, trobo molt bona la d'esport i molt ben deixada la segona.

Bep Taltavull
03/03/2018, 18:30
Aquesta va ser la meva aportació aquest mes passat

9724

Manel Almar
03/03/2018, 19:09
Aqui teniu sa foto amb la cual he participat aquest febrer .
9725

Jaume Franch
03/03/2018, 21:06
M'agraden totes.
Bones fotos, companys!.

Antoni Cladera
05/03/2018, 10:04
Bon dia,
bons resums Joan Antoni ;-)
Aquesta es sa meva aportaicó a aquesta convocatòria passada...

9732

Jaume Franch
05/03/2018, 17:05
Fantàstica, Toni.
EscarapelaFF 100x

Antoni Cladera
06/03/2018, 14:12
merci Jaume!

Joan A. Gomila
26/03/2018, 22:13
Avui s'han publicat els resultats de la cinquena jornada que no ha estat favorable per cap dels fotofinderos que hi participam.

Per començar, en T.Cladera va ser afectat per un problema informàtic en el servidor de la CEF que li va impedir pujar la seva foto d'aquesta ronda, per tant no suma cap punt i passa a ocupar el 7è lloc a la classificació de nocturnes, on segurament ha perdut totes les opcions que tenia per fer campió d'aquesta categoria (no entraré en valoracions ni a expresar el que penso, supòs que en Toni ens en farà cinc cèntims si ho creu convenient). Així idò, segueix amb els 84 punts que tenia a la jornada passada, passant a ocupar les posicions entre la 218 i 227 de la general.
Davant l'entrebanc tecnològic que ha sofert en Toni, en B.Taltavull tenia una bona oportunitat per assolir la primera posició en la categoria de nocturnes, però només ha sumat 17 punts en aquesta ronda i es manté amb 97 punts a la segona posició (empatat amb el tercer) en aquesta categoria i entre les posicions 59 i 66 de la general.
En M.Almar ha obtingut 14 punts que el col.loquen al lloc 35 (empatat amb el 36) amb un total de 71 punts a la categoria de reportatge i que a la general el fan ocupar les posicions entre 337 i 342.
A en X.Avilés li han donat 15 punts que fan que en sumi 91 i estigui situat entre els llocs 117 i 133 de la general.
En R.Sintes ha sumat 10 punts amb els que arriba als 30 punts (només ha participat en les dues darreres rondes) i es troba entre els llocs 461 i 462 de la general.
Ja per acabar amb els resultats individuals, jo he sumat 18 punts que em mantenen a la 7ena posició de la categoria d'esports i amb un total de 93 punts em trobo entre els llocs 92 i 100 de la general.

A la classificació de federacions, els balears, mantenim el 5è lloc i a nivell de clubs el Cercle Artístic es troba al lloc 17 i Revelart al 59.

La foto que jo vaig presentar en aquesta ronda és aquesta:

9849

Jaume Franch
26/03/2018, 22:48
Gràcies per mantenir-nos informats.
Bona foto, la teva , J.A.
Em sap molt de greu per en Toni.

Manel Almar
27/03/2018, 12:10
Aquest mes, jo he presentat aquesta foto.
9850

Francisco Aviles
28/03/2018, 22:10
La meva es aquesta , que ja la teniu vista... 9859 15 punts
esta clar que aquest any al jurat de la lliga no li agraden gens els meus Bodes

Joan A. Gomila
23/04/2018, 21:54
Ahir es van publicar els resultats de la ronda corresponent al mes d'abril.

En B. Taltavull va obtenir 19 punts, en M. Almar 15, en X. Avilés 18, en R. Sintes 16 i jo 23.

Amb aquets resultats en B. Taltavull passa a ocupar la 3a posició en categoria nocturnes (a un punt del segon i a cinc del primer), en M. Almar la posició 38a en reportatge (amb un poc de sort a les dues darreres jornades que queden podria pujar algunes posicions) i jo mantenc la 7a posició a esports (a tres punts de les posicions 4a, 5ena i 6ena que van empatats).

A la classificació general en B. Taltavull i jo tenim 116 punts i ocupem les posicions entre la 66 i 76, en X. Avilés te 109 punts i ocupa les posicions entre la 134 i 144, en M. Almar amb 86 punts es troba entre els llocs 341 i 346 i en R. Sintes amb 46 punts es troba al lloc 445.

D'en T. Cladera no dono informació per que fa unes jornades que ha deixat de participar.

A nivell de federacions, la balear ocupa el lloc 6è d'un total de 12 i a nivell de clubs el Crecle Artístic es troba al lloc 17 i Revelart al lloc 56.

La foto que jo vaig presentar aquest mes és aquesta:

9949

Francisco Aviles
24/04/2018, 16:47
9951Enhorabona, Joan... bona puntuació
Yo ni fu... ni fa....18 punts

Bep Taltavull
24/04/2018, 20:53
Puntuació merescuda, Joan.
A pesar d'obtenir puntuacions no gaire altes, crec que tots feim una bona feina. Ànims a tots els participants!!!
La que he presentat aquest mes a la secció de nocturnes ha sigut aquesta, una sola exposició de 22 minuts

9952

Jaume Franch
24/04/2018, 22:01
Bep, respecte aquesta imatge darrera que ens puges, a què és deguda aquesta línia recta de colors a l'esquerra de l'imatge. No és un avió, oi?

Elisabet Marti
25/04/2018, 12:43
Puntuació merescuda, Joan.
A pesar d'obtenir puntuacions no gaire altes, crec que tots feim una bona feina. Ànims a tots els participants!!!
La que he presentat aquest mes a la secció de nocturnes ha sigut aquesta, una sola exposició de 22 minuts

9952

Ja l'havies pujada al FF , no Bep? La recordo!

Bep Taltavull
25/04/2018, 12:47
Bep, respecte aquesta imatge darrera que ens puges, a què és deguda aquesta línia recta de colors a l'esquerra de l'imatge. No és un avió, oi?No, no és un avió, es veu que en algún moment durant la exposició, algú devia encendre un làsser o alguna cosa similar

Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk

Bep Taltavull
25/04/2018, 12:47
Ja l'havies pujada al FF , no Bep? La recordo!Si, ja fa un temps...

Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk

Manel Almar
29/04/2018, 07:42
Bon dia, jo aquest mes he participat amb aquesta imatge.
9964

Jaume Franch
29/04/2018, 17:27
Bona Manel!
Impactant.

Joan A. Gomila
01/06/2018, 17:27
Fa uns dies es varen publicar els resultats de la setena jornada de la lliga (ara ja només en manca una) però fins avui no he trobat es moment per a fer l'habitual crònica...
Començant per en Bep Taltavull, aquest cop ha aconseguit 17 punts que el mantenen en el tercer lloc en categoria nocturnes, de cara a la darrera ronda potser ho tindrà complicat millorar la posició però tot pot passar i tant de bo pugui rascar punts als altres dos fotògrafs que van davant ell!!!, també ocupa amb 133 punts la posició entre la 71 i 77 de la classificació general.
En Manel ha puntuat 16 punts en aquesta convocatòria que el col.loquen al lloc 32è en l'apartat de reportatge i entre els llocs 321 i 330 a la classificació general, amb un total de 102 punts.
En Xiscu Avilés ha aconseguit també 17 punts que fan que sumi un total de 126 punts i es trobi entre els llocs 127 i 141 de la classificació general.
A en Raul Sintes li han donat 16 punts que li permet arribar a una putuació total de 62 punts que el col.loquen entre els llocs 430 i 434 de la general.
Finalment a jo només m'han donat 10 punts, gairebé la pitjor puntuació de tots els participants, amb els que mantenc la 7ena posició a fotografia esportiva amb 126 punts i que em situen entre els llocs 127 i 141 de la general (igual que en Xiscu Avilés).
Deixo la meva foto:

10100

Francisco Aviles
01/06/2018, 17:28
10101
Mi foto de este mes es esta, y ni fu ni fa... en puntuación algo regular... 17 puntos

Bep Taltavull
02/06/2018, 17:48
Bon resum Joan! Sa veritat es que pensava que aquesta passada jornada en podria treure 3 o 4 punts més per poder acursar distàncies, però no ha estat així, si no tot el contrari...

Es puntuen molt més els muntatges o fotografies pobres en colors i revelat, no se... en fi, a la darrera jornada ja és impossible recuperar 7 punts, però no defalliré, jajaja

Aquesta és la que vaig presentar.

10104

Manel Almar
02/06/2018, 20:04
Bones companys, jo aquest mes amb aquesta foto.
10106

Jaume Franch
03/06/2018, 12:25
M'agraden totes, però en particular la d'en Xiscu!. Que ningú s'ofengui.

Narcis Arpi
03/06/2018, 12:59
A mi m'agraden totes, i almenys per mi poc vist l'acabat de la foto esportiva, que punts apart, li dona un plus.

Joan A. Gomila
07/07/2018, 11:17
Deman disculpes pel retard en informar-vos dels resultats de la darrera jornada de la lliga però, com alguns sabeu, he estat (per segon any) el "salon chairman" del VI Saló Fotogràfic Digital Illa de Menorca i he estat bastant atabalat per a preparar les sessions de votació de les obres i les actes finals.
Anem amb els resultats, intentaré ser breu:
Bon final d'en Bep Taltavull assolint 24 punts en la darrera jornada que el va fer sumar un total de 157 punts que l'han col.locat al lloc 41è - 45è de la classificació general (d'un total de 502 fotògrafs) i al 2on lloc de nocturnes (amb 42 participants). Brindis 50

En Xiscu Avilés ha sumat 19 punts que li fan un total de 145 punts ocupant el lloc 135è - 144è de la general.

En Manel Almar ha aconseguit 17 punts i amb un total de 119 punts el situen al lloc de la general i al 31è (d'un total de 131 participants) en categoria de reportatge.

En Raul Sintes ha obtingut 18 punts amb els que arriba a un total de 80 punts amb els que es posa als llocs 144è - 145è de la general. Recordar que ell només ha participat en 5 convocatòries. Tant de bò l'any que ve participi a les 8 rondes i assoleixi millors resultats generals.

Finalment, jo, he aconseguit 22 punts que em fan sumar 148 punts que em deixen als llocs 105è-113è de la general i al 7è lloc de la categoria d'esports.

A nivell de clubs, el Cercle Artístic ha aconseguit 475 punts (recordar que només puntuen els 3 millors de cada jornada) que ens han col.locat al lloc 20è d'un total de 93 entitats i Revelart ha sumat un total de 225 punts que el deixen al lloc 55è (llàstima que només hagueu participat amb 2 fotògrafs i un d'ells sense participar a totes les jornades).

Ja per acabar, en la classificació de federacions, la balear ha assolit el 6è lloc de 12 amb un total de 1301 punts (recordar que aquí es compten els 10 millors de cada jornada).

La meva darrera foto, ja l'haureu vista, és aquesta:

10223

Jaume Franch
07/07/2018, 13:31
Gràcies, Joan A.
Encara que estiguis molt enfeinat, per poc que puguis, ves donant-nos aquesta informació, que ens fa gaudir amb vosaltres dels resultats.

Bep Taltavull
08/07/2018, 18:10
Gràcies Joan per l'última crònica d'aquesta temporada i donar-nos els resultats finals. N'estic bastant satisfet pels resultats obtinguts el 42 de 502 pens que està molt be...

També vull donar l'enhorabona a tots els altres participants perque no hi ha que tenir por de participar en aquests events, ja que a Menorca hi ha un molt bon nivell fotogràfic

La meva última imatge ha sigut aquesta

10224

Francisco Aviles
23/07/2018, 16:36
10271La meva es aquesta... 19 points

Manel Almar
23/07/2018, 17:30
I jo companys amb aquesta, trop que van ser 17 punts...i ja vorem que farem a sa proxima lliga.
10273