PDA

Ver la versión completa : Obra d'art !!!

beptaltavull
22/05/2011, 20:00
Meva noooo!!! Del tatuador; ;D ;D

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77202 &g2_serialNumber=1

Avui he anat a Macarella i no m'he pogut estar de fer aquesta foto a aquest tatuatge.
M'ha cridat molt s'atenció* :o :o.
No sé si ja estaria bé així o li podríem fer alguna cosa més.
Li he corregit l'exposició, el contrast i li he augmentat la saturació del vermell per resaltar el dibuix.
Ah i li he fet una máscara d'enfocament una volta l'he redimensionada.
Les dades de la foto son:

Fabricante* NIKON CORPORATION* Modelo* NIKON D90*
Valor de Apertura* f/10* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 200 mm*
ISO* 200* Velocidad de Obturador* 1/800 sec*
Fecha/Hora* dom 22 may 2011 15:43:48 CEST* Alto de la Imagen EXIF* 1040 pixels*
Software* Adobe Photoshop CS5 Windows*

XecGomila
22/05/2011, 20:23
.. detalls impresionants ... de per vida.. .. permetem comentar ... l'apertura masa alta ??.. ho comento mes que res per la profuntitat, i ... (perdona) pero el cubo verd despista una mica,?.. una altre prespectiva tal vegada ...

Salutacions ....

imported_admin
22/05/2011, 20:32
Ei, Bep!
Sí, una obra mestre del tatuador, jeje. :o

La foto tal com està la veig molt bé de tot.
Posats a retocar (uns tenim més tendencia que d'altres), jo clonaria :
la ma i el peu de darrera (marge esquerra), el poal(galleda) i la persona d'adalt a l'esquerra (uniformant la zona de sombra).
En plà tiquismiquis, deixem suggerir que m'haguera alçat una mica al fer la foto per que l'ombra del fons no es superposés amb el cap de la persona tatuada.
Enhorabona Bep.

CarlosSilvestre
23/05/2011, 16:39
Buen robado. Hay gente "pa tó".

beptaltavull
23/05/2011, 17:20
Hola a tots !!!
Seguint un poc les vostres recomanacions i amb un poc de temps que tenia avui, he aprofitat per fer uns quants retocs.
Creieu que està millor així o es una mica xapuça?? :( :(

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77515 &g2_serialNumber=1

Ja veis que he clonat tot el que no formava part del protagonista i li he fet un desenfoque gausiano a la part del darrera. :-? :-?

CarlosSilvestre
23/05/2011, 17:38
¡Bien hecho Bep! Esta imagen creo que ganaría sí el tatuado estuviera en el tercio derecho pero, claro, no sé sí a su izquierda había más gente o elementos que "ensuciarían" la composición.

joangomila
23/05/2011, 17:39
Quina canya Bep!!! Ho has clonat gairebé tot!!! Ja posats crec que hauries de clonar també sa pinya que hi ha just a la punta de la sombrilla i si es pogués donar just una mica de llum a la part dels cabells...
Son ses dues coses que m'he fixat, però molt bona sa feina de clonació que has fet!!!
Indubtablement a jo m'agrada més aquesta segona versió.

beptaltavull
23/05/2011, 17:54
Gràcies companys pels vostres consells* ;) Vos pos la foto original perque pogueu veure l'escena sencera

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77530 &g2_serialNumber=1

Joan, el tema del cabell es una mica delicat, perque es la part que m'ha quedat pitjor i si li don un poc més de llum potser es veurà la trampa, però ho intentaré... en un altre moment.* ::) ::)

VLafebre
23/05/2011, 18:21
Molt bona feina, Bep.

Veient la foto original sencera i reprenent l'idea d'en Carlos sobre l'enquadrament, que estaria millor que el "tatuat" estigués a la part dreta de l'imatge, em vénen unes idees.... que no goso a dir. Bep, però si a tu també et vénen, aquestes mateixes idees, endavant.

Per cert, cada vegada que veig a una persona tant tatuada, em pregunto com es veurà quan als 80 anys tingui la pell feta uns penjolls.

beptaltavull
23/05/2011, 19:11
Perdona Vicenç, però no capto la ideia* :o :o

XecGomila
24/05/2011, 06:17
.. pistas Vicenç .. :-/

VLafebre
24/05/2011, 11:35
Perdona Vicenç, però no capto la ideia* :o :o

Volia dir que ja que t'has posat a clonar i te n'has sortit força bé, i agafant el suggeriment d'en Carlos per enquadrar la foto, es tractaria de clonar la part esquerra de la foto, eliminant la parella i la resta de la gent i així donar "aire", sense entrebancs, cap on està dirigida la mirada del personatge. El tall per la part dreta de l'imatge hauria de quedar tal com està a la primera foto.

Seria un clonatge força "heavy" que jo no faig mai, (per això jo no ho puc proposar) però de vegades s'ha de ser atrevit. De pas, et serviria com a una molt bona pràctica per clonar. Sisplau, pren-te la idea només com això, com una idea, i no pas com un suggeriment.

PepePenafiel
24/05/2011, 17:24
Muy buen trabajo. De la inicial a la última realmente hay un largo camino.

beptaltavull
24/05/2011, 17:55
He intentat posar en pràctica els vostres consells o ideies, també com un repte personal.
Crec que no ho he aconseguit* :-[, ja que el retall del protagonista, sobretot el perfil del cap, no m'agrada gaire i els colors del tatoo tampoc... Bé en qualsevol cas aquí teniu el resultat* :-? :-?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77873 &g2_serialNumber=1

CarlosSilvestre
25/05/2011, 08:12
Buen currele y bien realizado. Personalmente me gusta así.

VLafebre
25/05/2011, 10:52
Bé, el perfil del cap -i la part inferior esquerra de l'esquena- potser no sigui de primera divisió (el tema era força complex), però has fet un molt bon treball. I, a més, es tractava d'això, de fer proves i pràctiques, no?. Sens dubte que aquesta versió és la que més m'agrada. Felicitats, Bep.

beptaltavull
25/05/2011, 14:41
Gràcies companys, sé que es pot millorar, ja que tan sols era una prova per veure fins on podia arribar i la vaig fer molt depressa. :-[ :-[
En qualsevol cas, si la tornés a fer - ben feta -, també m'agradaria aquesta última.

A casa ja hem pregunten si l'ordinador es només meu,
ve una de les filles... tenc que baixar música, que tardaras??
ve l'altre, tenc deures, que ja acabes?? etc... >:( >:( >:( >:(

D'aquesta manera no es pot fer una bona feina... però " es lo que hay". :-?

joangomila
25/05/2011, 15:10
A jo també m'agrada més aquesta darrera. Molt bona feina!!!
Si a necessites un altre ordinador saps que pots venir a casa, però em fa s'efecte que na Sili et dirà que no cal que hi tornis per a sopar ;D ;D ;D.
Per cert, sé que és un dia tard, però felicita a na Sili per ahir de part nostre.

beptaltavull
25/05/2011, 15:19
Gracies, Joan pel comentari i per l'oferiment.

Gràcies també per la felicitació, peró la meva dona fa festa per Sant Francasc.* ::) ::)

joangomila
25/05/2011, 15:21
Gracies, Joan pel comentari i per l'oferiment.

Gràcies també per la felicitació, peró la meva dona fa festa per Sant Francasc.* ::) ::)

Tens raó, cada any m'ho comentes i cada any en torno a equivocar...quin desastre!!!

imported_admin
25/05/2011, 17:36
Ya puestos.... podrias darle un pelin de aire por la derecha, no? ::)
Gran trabajo, Bep.

miqueltribo
26/05/2011, 21:56
Mejor encuadre. Parece que hasta el bañador está tatuado.