PDA

Ver la versión completa : B24



Elisabet Marti
25/10/2017, 17:04
Lo bò de tenir una càmera mirrorless que ocupa (i pesa!) tant poc és que la duc pràcticament cada dia a sobre, fins i tot si em toca viatjar per feina....

ISO 200 1/5 s f/14 35 mm

9015

Lafebre
25/10/2017, 18:55
La trobo una foto molt correcta. Els lletreros de les portes d'embarcament, els lletreros verds de les columnes i els passadissos mecànics creen unes diagonals força atractives que conviden a dur la mirada cap el punt de llum al final. El personatge en moviment de l'esquerra ajuda a aquest efecte. Com que tampoc li veig magentes :), crec que només li cal una mica més de contrast. Un toc de "curvas" i llestos. Bona, Bet!

Elisabet Marti
25/10/2017, 19:03
Gràcies Vicenç. Li falta contrast? Ja no ho sé veure. Per això no l'he volgut remenar gaire al PS.

Lafebre
25/10/2017, 19:12
Gràcies Vicenç. Li falta contrast? Ja no ho sé veure. Per això no l'he volgut remenar gaire al PS.
No m'atraveixo a dir que "li falta" contrast, però sí que a mi m'agrada més amb un punt adicional de contrast. (M'ho ha semblat en veure la foto i ho he provat abans d'escriure el comentari). A veure que opinen els altres companys. Però t'aconsellaria que ho provessis per veure que opines tu mateixa.

Narcis Arpi
25/10/2017, 20:32
M'agrada la composició però em molesta una mica que estigui tant desenfocat el viatger de l'esquerra.

Elisabet Marti
25/10/2017, 20:34
Narcís, ho vaig fer expressament. Està mogut pq volia plasmar la sensació d'anar i venir dels passatgers a l'aeroport contrastant amb l'estàtica dels cartells. Però és qüestió de gustos :-)

Jaume Franch
26/10/2017, 12:13
Sobre els que t'han dit els companys, comento:

- No em molesta el moviment del passatger, mes aviat el trobo adhient i celebro que hagi sigut intencionat.
- He mirat lo del pel de contrast que et diu en Vicenç i no li trobo a faltar.
- Cal revisar la vericalitat i, si pots i vols, la lleu distorsió en perspectiva. Això comporta retallar imatge (que ja va justa d'aire per dalt), a menys que apliquis la tècnica de "Omplir segons el contingut" (Tutorial recent).
- Si apliques Imatge>To automàtic, veuràs una lleu diferència de temperaturade color, que a mi m'agrada més.

Obviament aquests comentaris tècnics no ténen cap més finalitat que fer-te notar irregularitats, que hauràs de tenir en compte, aprendre i aplicar, si ho creus oportú, quan estiguis davant una foto teva "de concurs".

Elisabet Marti
26/10/2017, 20:28
Sobre els que t'han dit els companys, comento:


- Cal revisar la verticalitat i, si pots i vols, la lleu distorsió en perspectiva..

Jaume crec que la verticalitat és per tu, el que el "magentisme" és a en Lafebre... ei-9

Però no t'entenc, pots retocar-ho i mostrar-m'ho? Es que no entenc què et "molesta" perquè si faig la foto d'esbiaix és evident que afecta a la verticalitat (el mateix que et vaig dir amb la foto (https://www.fotofinde.com/showthread.php?5862-Fa%E7ana-Girona&highlight=fanal) de l'edifici de Girona....)

Gràcies!
B.

Narcis Arpi
27/10/2017, 09:26
Elisabet que el desenfoc de la persona era fet expressament, no n'he tingut dubtes.

Jaume Franch
27/10/2017, 22:30
Bet. Ara soc jo que no entenc quan dius de fer la foto d'esbiaix i justificar la pèrdua de verticalitat.
He enregistrat en vídeo un comentari meu sobre la verticalitat d'aquesta imatge. Te l'envio via WeTransfer. A veure què m'en dius.

Xec Gomila
30/10/2017, 21:16
.
bona i ben vista Elisabet... :very_drunk: .. bona prespectiva aconseguida...... el moviment de sa persona li dona força
Salutacions..

Diego Civico
02/11/2017, 13:31
Me gusta [emoji1376][emoji1376][emoji1376]


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk