Ver la versión completa : La Cuevona
A Asturies, una nit ens vam allotjar en una casa de turisme rural. Al matí següent, a l'hora d'esmorzar, la senyora de la casa ens va preguntar si coneixiem "La Cuevona". Al dir-li que no, ens va explicar que era una cova natural en la qual havien fet passar la carretera pel dins, i que es podia visitar tant a peu com en cotxe. Així que vam decidir visitar-la. Realment és un lloc curiós, si més no. Vaig pensar que la millor manera de reflectir-lo en una foto era juntant els traços de les llums dels cotxes i un tram de la cova il·luminada. Com que la carretera no és de primer ordre no hi passen massa cotxes, així que ens vam haver d'esperar una certa estona per poder fer unes quantes fotos.
8993
ISO 200
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/9
5 sec.
Carlos Silvestre
20/10/2017, 16:21
Ahora vas y nos sorprendes con un tipo de foto no habitual en ti pero tan interesante como esos paisajes urbanos con los que nos sueles deleitar. Impacta ya desde el primer vistazo.
El tono rojizo ¿es iluminación que hay en la cueva o el reflejo de las luces traseras de los coches? Lo digo por el cambio de tonalidad de la roca en la zona inferior derecha.
Pedro Riveiro
20/10/2017, 17:03
Una fotografia que crida l'atenció per al seu color.Me agrada Vicenç.
Elisabet Marti
20/10/2017, 17:20
Certament sorprenent (venint de tu), les llums m'agraden per com sol ser habitual en mi, em falta un tercer pla.
Francisco Aviles
20/10/2017, 17:54
Original, Vicenç
Diferent a lo que ens tens acostomats
Pepe Peñafiel
21/10/2017, 07:45
¿quien dijo miedo al rojo en fotografía?.
Tu visión del paraje es toda una lección, me parece como visión una maravilla y creo viste y engalana al lugar.
Muy buena Vicenç.
Espero un macro de tu botella de sidrina.
... El tono rojizo ¿es iluminación que hay en la cueva o el reflejo de las luces traseras de los coches? Lo digo por el cambio de tonalidad de la roca en la zona inferior derecha.
Con sinceridad, no tengo ni idea, Carlos. La verdad es que la luz "real" que había en la cueva era bastante inferior a la que puede parecer por como se ve la foto. Me imagino que es un efecto parecido al de hacer fotos nocturnas. La cueva está iluminada por tramos y, si mal no recuerdo, había tres tipos de color de iluminación. Este era el tramo con la más "artística" y está algo potenciada durante la edición con ACR.
Marga Pons
21/10/2017, 21:11
Que diferent Vicenç! M’agrada aquest to vermell tant sorprenent i les traces dels cotxes que l’arrodoneixen.
Bep Taltavull
21/10/2017, 22:01
La veig una fotografia correcte, però no m'atrau especialment
Lluis Surralles
22/10/2017, 09:50
Una foto espectacular pels seus colors. Denota aquest "savoir faire" que caracteritza les teves obres. Pero, mes enllà d´aixó, no m´entusiasma com moltres altres que has presentat.
Raul Sintes
22/10/2017, 18:55
Espectacular!!
Jaume Franch
22/10/2017, 22:12
Crec que aquesta foto té el mèrit d'haver-la fet, sobretot per venir de qui ve.
El resultat, pel meu gust, no és espectacular, però no ens deixa indiferents.
Ben fet, Vicenç. Ja saps que jo defenso la idea de cercar nous horitzons en fotografía.
Cisco Dura
26/10/2017, 09:58
Espectacular, però no m'atrau. Els colors vermells, no ho sé?