Ver la versión completa : Ritos Hinduistas
Francisco Aviles
16/10/2017, 20:53
Imagen robada en un templo hindú en Singapur , le falta un poco de calidad, no quería que vieran y no la hice con comodidad8981
Francisco Aviles
16/10/2017, 21:10
8982
Jaume Franch
17/10/2017, 09:14
Buenas fotos para el Tema del Mes.
Se entiende la incomodidad.
Lástima la camiseta moderna del señor de la segunda foto.<br>A ambas les falta un pelin de verticalidad.
Gràcies per aquestes mostres, Xiscu. Les trobo força interessants com el document que són i no se'ls hi pot demanar res més degut a les condiciones en que dius que les vas fer.
El següent comentari no va per tu, sinó que aprofito el teu fil per fer-lo. Sempre m'he preguntat si enlloc de "robar" fotos no és millor primer intercanviar una petita conversa amb la gent, interessar-se pels seus actes i, després, dir-lis que som aficionats a la fotografia i que els hi agrairia si em deixessin fer unes fotos, i que un cop tornat a casa les hi enviaria per correu electrònic per tal què en tinguessin un record. Jo ho practico sempre que puc i de vegades et sorprèn la resposta positiva -i fins i tot agraïda- de molta gent. Evidentment, després sempre les hi envio les fotos.
Narcis Arpi
17/10/2017, 12:27
Me gustan las tres fotografias que has presentado (1+2).
Personalmente me incomoda fotografiar personas que aparecerán en un primer plano y en alguna ocasión he solicitado su aprobación, por lo que totalmente de acuerdo con lo indicado en el mensaje anterior.
Francisco Aviles
17/10/2017, 15:10
Gràcies per aquestes mostres, Xiscu. Les trobo força interessants com el document que són i no se'ls hi pot demanar res més degut a les condiciones en que dius que les vas fer.
El següent comentari no va per tu, sinó que aprofito el teu fil per fer-lo. Sempre m'he preguntat si enlloc de "robar" fotos no és millor primer intercanviar una petita conversa amb la gent, interessar-se pels seus actes i, després, dir-lis que som aficionats a la fotografia i que els hi agrairia si em deixessin fer unes fotos, i que un cop tornat a casa les hi enviaria per correu electrònic per tal què en tinguessin un record. Jo ho practico sempre que puc i de vegades et sorprèn la resposta positiva -i fins i tot agraïda- de molta gent. Evidentment, després sempre les hi envio les fotos.
Sí, crec que si és possible, és millor demanar permís per fer la la foto, però a vegades , com en aquest moment, un temple ple de gent i ets estranger ja et miran malament no més per entrar.. si ademes et veuen fagent fotos pots surtir en globo
Raul Sintes
19/10/2017, 11:45
Bones fotos testimonials..