Ver la versión completa : Cactus (macro)
Jaume Franch
14/10/2017, 23:22
He tornat a fer una macro per apilament de 8 fotos.
Estava desentrenat i necessitava refrescar tècnica.
8968
Nikon D750 Micro-Nikkor 105mm analògic
8967
Tito Felix
15/10/2017, 10:35
Una imatge realment atractiva Jaume. Jo ho he intentat un parell de cops, pero encara me falta practicar una mica mes...
Doncs en vista dels resultats no ho diria pas ningú, que estiguessis desentrenat. Em trec el barret pel domini d'aquesta tècnica. A més, la combinació de colors i formes és molt agraïda. Si li baixes el brillo i li pugues una mica el contrast, probablement et pot agradar encara més. Molt bon macro, si senyor! :very_drunk:
Marga Pons
15/10/2017, 14:16
Bon macro Jaume! Per la dificultat de realitzar-la i pel resultat obtingut.
Jaume Franch
15/10/2017, 16:38
Doncs en vista dels resultats no ho diria pas ningú, que estiguessis desentrenat. Em trec el barret pel domini d'aquesta tècnica. A més, la combinació de colors i formes és molt agraïda. Si li baixes el brillo i li pugues una mica el contrast, probablement et pot agradar encara més. Molt bon macro, si senyor! :very_drunk:
T'he fet cas i, a més a més, li he baixat un pel la saturació. No sé si m'agrada més...
8972
Carlos Silvestre
15/10/2017, 18:32
Me gusta la saturación y el brillo de la primera si bien corregiría un pelín las zonas blancas del cactus que me parecen más acertadas en la 2ª imagen.
En cuanto al enfoque apilado: perfecto!.
Com acostumo a dir, això dels gustos va per barris :). Si t'ho vaig comentar és perquè en el meu barri creiem que baixant una mica el brillo i augmentant una mica el contrast et podria agradar més, però no vam dir res de baixar la saturació. En qualsevol cas, com a l'autor que n'ets, segur que l'encertes tal com la deixis.
Narcis Arpi
16/10/2017, 11:21
Molt bona fotografia.
Francisco Aviles
16/10/2017, 16:16
El rey del apilado.. Don Jaume
Lluis Surralles
17/10/2017, 15:16
Molt bon macro, Jaume. No he provat mai aixó del apilament. És una assignatura pendent. Si haig d´esser franc al Sr. Franch he de dir que m´agrada mes la segona. Li veig mes detall i, es clar, perque està una mica mes fosqueta i a mi, com ja sabeu, m´agraden fosques (les fotos, no les dones que m´agraden rosses)
Pepe Peñafiel
17/10/2017, 20:58
Esa técnica que empleas de aplazamiento traduce como resultado una imagen de máximo detalle milímetro a milímetro.
Una pasada de colores y de realización técnica.
Bep Taltavull
21/10/2017, 21:19
Molt bona feina Jaume, personalment m'agrada la segona versió EscarapelaFF 40x