Ver la versión completa : Gusano de mar
Jaume Franch
12/10/2017, 23:31
Nuestro amigo Manuel Elices me ha proporcionado una foto macro reciente.
8957
Canon Power Shot G15 f/4,5 - ISO 100 - 1/1000s
DF: 22,8mm - Flash en Modo Ojos Rojos.
Doncs moltes felicitacions per l'amic Manuel. Preciosa!
Joan Morro
13/10/2017, 22:24
M'agraden els colors, però hi veig un parell de coses, encara que sé que són mals de controlar sota l'aigua...
Les puntes de la part de dalt sobretot estan cremades i me dóna la sensació que la foto en general esta una miqueta sobreexposada. Tal vegada també li falti una miqueta "d'aire" al voltant del subjecte principal.
Segurament es podria millorar disparant amb una focal més llarga i el flash més lluny.
Jaume Franch
14/10/2017, 23:13
M'agraden els colors, però hi veig un parell de coses, encara que sé que són mals de controlar sota l'aigua...
Les puntes de la part de dalt sobretot estan cremades i me dóna la sensació que la foto en general esta una miqueta sobreexposada. Tal vegada també li falti una miqueta "d'aire" al voltant del subjecte principal.
Segurament es podria millorar disparant amb una focal més llarga i el flash més lluny.
Tens en compte que és una foto macro, oi?
Joan Morro
14/10/2017, 23:16
Tens en compte que és una foto macro, oi?Si, si. Per això dic d'utilitzar una focal més llarga i poder-se separar una mica més
Enviado desde mi Aquaris X5 mediante Tapatalk
Jaume Franch
14/10/2017, 23:51
Si, si. Per això dic d'utilitzar una focal més llarga i poder-se separar una mica més
Enviado desde mi Aquaris X5 mediante Tapatalk
Clar, però també vol dir carcassa nova, oi?.
Joan Morro
15/10/2017, 18:59
En un principi no. Com que la càmara no té objectius intercanviables, la carcassa hauria de permetre extendre el zoom (potser no en tota la seva longitud)
Bep Taltavull
21/10/2017, 22:14
A mi em sembla preciosa EscarapelaFF 40x