PDA

Ver la versión completa : Balcó empordanès



Elisabet Marti
17/09/2017, 17:18
Hola

Porto uns dies poc participativa (viatges, feina,...) però he anat veient el que aneu postejant.

Avui volia ensenyar-vos una foto que vaig fer fa uns tres anys. Sempre m'ha agradat força però ara (gracies a vosaltres) veig que a l'esquerra està cremadissima.
(i Boss no em diguis res de la verticalitat que el carrer és estretíssim i prou feina vaig tenir per fer-la ;-)

8860



Ja tinc el photoshop i el ligthroom. Em podeu dir si ho puc arreglar tenint en compte que la foto la tinc en JPEG però no en RAW?
Jaume, em podries passar els plugins que vem comentar? O hi ha altres vies?

Gràcies
Bet

Jaume Franch
17/09/2017, 17:50
Hola

Porto uns dies poc participativa (viatges, feina,...) però he anat veient el que aneu postejant.

Avui volia ensenyar-vos una foto que vaig fer fa uns tres anys. Sempre m'ha agradat força però ara (gracies a vosaltres) veig que a l'esquerra està cremadissima.
(i Boss no em diguis res de la verticalitat que el carrer és estretíssim i prou feina vaig tenir per fer-la ;-)
Ja tinc el photoshop i el ligthroom. Em podeu dir si ho puc arreglar tenint en compte que la foto la tinc en JPEG però no en RAW?
Jaume, em podries passar els plugins que vem comentar? O hi ha altres vies?
Gràcies
Bet

ANEM A PAMS:

- Un dia et vaig comentar, quan parlavem de la filosofia del GrupFF, que al fòrum tothom és ben lliure de participar segons les ganes i/o les possibilitats personals i laborals.
- La foto m'agrada força.
- Tu mateixa reconeixes dos detalls importants; la sobreexposició i la verticalitat. Jo li afegeixo el retall de la part superior. Sempre hi pots tornar amb un gran angular i rectificar.
- Encara que la foto la tinguis només en .jpg, des de Bridge (potser també des de LR) has de poder editar-la en el ACR (Adobe Camera RAW).
- Ja tens PS i LR, perfecte. ei-7
- Plugins : Es tracta d'Accions (Actions = .atn) Ara m'hi pòso i t'escric un guió per ubicar-los a la carpeta pertinent del Adobe Photoshop.

Elisabet Marti
17/09/2017, 18:22
Gracies Jaume.
Però a que et refereixes amb "Jo li afegeixo el retall de la part superior."?

Jaume Franch
17/09/2017, 18:25
Gracies Jaume.
Però a que et refereixes amb "Jo li afegeixo el retall de la part superior."?


Que , ademés dels dos detalls que tu anuncies, jo també veig que hi ha un tercer punt a millorar, l'angle superior dret del llençol..

Elisabet Marti
17/09/2017, 18:31
tallat....

Jaume Franch
17/09/2017, 18:36
tallat....

Sí. Smile 30

Alfredo
18/09/2017, 12:20
Personalmente me gusta esa falta de verticalidad, le añade una mirada mas subjetiva.

Joan A. Gomila
19/09/2017, 16:38
Comparto la opinión de Alfredo.

Me gusta el dinamismo de la imagen gracias a la tela movida por el viento.

Lástima que esté recortada por arriba, tal y como ya ha apuntado Jaume.

La sobreexposición en este caso concreto, aunque se aprecia claramente, tampoco me molesta demasiado.

Lafebre
27/09/2017, 13:29
Bet, me n'alegro moltíssim que tornis a treure el nas pel foro pujant fotos. I, no cal dir-ho, de que tinguis PS i LR :). Com que tu mateixa ja has vist que la foto té zones cremadetes, et diré que de la foto m'agrada molt el joc de llums i ombres així com la "volada" que agafa el llençol.

A partir d'ara ja dispararàs en raw, oi? :)

Elisabet Marti
28/09/2017, 20:36
A partir d'ara ja dispararàs en raw, oi? :)


ei-1
Siiiii. Però després no sé que fer-ne!
Fa poc vaig intentar corregir algunes fotos sobreexposades i em queda una pasterada que fa por... enfi... seguirem practicant.

Lafebre
29/09/2017, 19:44
ei-1
Siiiii. Però després no sé que fer-ne!
Fa poc vaig intentar corregir algunes fotos sobreexposades i em queda una pasterada que fa por... enfi... seguirem practicant.
Ja en parlarem...:)