PDA

Ver la versión completa : Algaiarens by night

Joan A. Gomila
22/08/2017, 23:04
Aquesta foto no tenia intenció de pujar-la, però com que he hagut de reinstalar de nou tot el sistema operatiu del meu ordinador, m'ha servit per comprovar si s'havien solucionat els problemes de velocitat que tenia i he agafat una foto que no havia processat encara.

Dades exif: Nikon D610 amb Nikkor 20 mm. A la resta de dades hi veig una cosa que no està bé i que m'extranya moltissim, ja que l'apertura màxima de l'objectiu és 2.8 i el Bridge em diu f/2, ISO 10159 i velocitat 25 segons. 3 8 14 1

Bé, aquí teniu la foto:

8717

Tito Felix
23/08/2017, 07:55
M'agrada molt sa compo Joan. Supos que emprant un iso tan alt has tingut que fer un processat una mica heavy per eliminar sa renou, lo que ha fet que ses zones de terra hagin perdut detall. Ha quedat com si fos una pintura al oleo...

Joan A. Gomila
23/08/2017, 08:43
És més o manco com dius pero la renou no es deu només a una Iso alta si no a no haver exposat correctament . Encara que no ho sembli tenia molta diferencia de llums entre el cel i les roques i no vaig exposar correctament. Hauria estat millor exposar més temps emprant un degradat o una cartolina per es cel. Per aquest motiu no la volia processar però com que necessitava provar com anava s'ordinador vaig agafar aquesta pensant que com que ses roques no estaven gaire iluminades no em preocupava perdre detall.
Un exemple clar de lo important que és exposar correctament al moment de fer la foto.
Gracies pels teus comentaris.

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Carlos Silvestre
23/08/2017, 16:15
El cielo - con esa nubecilla sutilmente colorida- es precioso. La zona de rocas con poco detalle (¿filtro de reducción de ruido?).

Joan A. Gomila
23/08/2017, 17:55
Asi es Carlos. Gracias por tu comentario.

Jaume Franch
23/08/2017, 18:29
L'anàlisi de la imatge que has pujat em dóna f/2.8 (File Viewer)
Comparteixo les observacions dels companys.
Esperem que la re-instal.lació del teu ordinador hagi estat un èxit.

Joan A. Gomila
23/08/2017, 19:29
Moltes gracies Jaume!!!

Lafebre
23/08/2017, 19:52
Mira, Joan A., què vols que et digui, però tant la compoisició com la gamma de colors les trobo molt bones. Que has hagut de forçar l'edició una mica més del compte, doncs i què?. Qui no ho ha hagut de fer alguna vegada? La foto m'agrada molt, Joan A.

Cisco Dura
24/08/2017, 13:33
Joan A. la foto m'agrada i veient tot el que has dit sobre el renou (la falta de detall al primer plànol), ja no fa falta cap comentari al respecte.

Joan A. Gomila
24/08/2017, 15:37
Agraeixo els vostres comentaris companys.
De cada foto hi ha coses que ens serveixen per apendre un poc més i dels defectes és d'on més podem apendre.

Bep Taltavull
24/08/2017, 16:48
Bé, Joan, ja t'ho han dit tot, però pens que és una bona localització per repetir, no trobes? :very_drunk:

Joan A. Gomila
24/08/2017, 16:55
Si que ho és, Bep, hi haurà que tornar-hi, però millor esperar que els velers i les barques hagin marxat d'allà, per que en aquesta època.....

Pepe Peñafiel
27/08/2017, 10:10
Como me gusta como trabajas los cielos en las nocturnas Joan.
Extraordinaria localización.
Buena imagen

Francisco Aviles
27/08/2017, 11:34
Ja tu han dit tot, Joan bona compo !!

Joan A. Gomila
27/08/2017, 19:57
Como me gusta como trabajas los cielos en las nocturnas Joan.
Extraordinaria localización.
Buena imagen

Gracias por tus halagos. Como ya ha comentado Bep, habrá que volver al lugar del crimen.

Ja tu han dit tot, Joan bona compo !!

Gràcies Xiscu.