Ver la versión completa : Temporal d'hivern a Sant Tomàs
Raul Sintes
06/08/2017, 11:51
El passat mes de febrer, vaig anar caçant temporals a la mar sense gaire éxit pel meu gust. Inclùs en aquesta imatge, segurament hauria d'haver precurat un dispar més ràpid per congelar els esquitxos de la mar.
Brrr. Em servirà d'experiencia per una altra vegada.
Iso 400; f/8;folcal 105 mm. vel. 1/400
8632
Jaume Franch
06/08/2017, 13:32
Doncs , m'agrada força, i aquesta congelació que comentes no l'anyoro a aquesta foto.
Hi han alguns detalls que es podríen revisar en una de les sessions fotogràfiques que, espero, fem en un futur immediat:
- temperatura color
- escuma sobreexposada
- contrast per zones.
- etc.
Bep Taltavull
06/08/2017, 13:44
M'agrada moolt aquesta imatge Raül, estic d'acord amb els punt revisables que descriu en Jaume, excepte el de la temperatura de color, que és un punt més creatiu. EscarapelaFF 40x
¡Pues menos mal que "no tuviste éxito" si no estaría apabullado! Si ya con esta imagen me dejas anonadado no quiero ni pensar en lo que podrías haber subido de haber tenido mejor fortuna.
A mi, plásticamente me encanta. Técnicamente no soy quien para opinar.
Francisco Aviles
07/08/2017, 00:07
Molt bona, Raul m´agrada !!
Elisabet Marti
07/08/2017, 00:17
Jo tampoc estic a l'alçada per fer comentaris tècnics. Però el que m'agrada especialment és que cada ona sembla estar perfectament alineada amb un "raig" de pluja. Hi veig moltes paral.leles ben posades i donat que l'univers és entròpic , aquesta foto té molt de mèrit!
Deu ser que jo de temperatures i saturacions ens sé poc tirant a gens i és per això que hi veig altres coses... :-)
Bet
Raül, m'agrada molt la foto tal qual l'has pujat, en quasi tots els aspectes. M'agrada el color, el moment captat és bo i la composició l'acompanya. El fort soroll del núvols, però, li minva el punt de qualitat final, i crec que és una veritable llàstima. Si en tens ganes, passa-li un reductor de soroll només al cel (de l'horitzó cap amunt) i veuràs quin canvi. Bona foto, Raül!
Lluis Surralles
07/08/2017, 15:24
Una bona foto de temporal.. Si la hagués tingut per al tema onades...Potser m´hi falta algún element viu a es roques del primer plà...un ocellot. Si no hi era li podies posar. Ningú ho sabria i la foto guanyaria molt.
Raul Sintes
07/08/2017, 16:09
Gràcies amics pels comentaris i opinions, els tindré tots en compta i intetaré procesar-la de nou