PDA

Ver la versión completa : Estarà esperant el grana?



Lafebre
02/08/2017, 11:43
Jaume, aquest tema no me l'esperava per res. De fet, ni tan sols sé si ho interpreto bé. Pujo una foto que ja havia penjat en el seu temps, però com a foto "de tennis", si mal no recordo. És quelcom així el que vols dir?. Bé, en qualsevol cas trenco el foc i si no és això, ja le trauré. :)

8618

Alfredo
02/08/2017, 15:05
Yo no se si esto es a lo que se refiere el tema (ya nos lo aclararan) pero a mi me encantan estas fotos de elementos repetidos (aunque pueda haber variaciones entre ellos), ya sean del tipo uniforme o con algún elemento "discordante" (como es el caso).
La foto genial, y el titulo irónico y sorprendente.
Felicidades.

Elisabet Marti
02/08/2017, 15:48
Molt bon ull, certament. Són les situacions que tots tenim devant en un moment o altre però no tots sabem detectar com a bona foto, i menys aconseguir-la.

Bet

Francisco Aviles
02/08/2017, 17:50
Tipic, Lefebriana y Bona !!

Jaume Franch
02/08/2017, 20:31
Jaume, aquest tema no me l'esperava per res. De fet, ni tan sols sé si ho interpreto bé. Pujo una foto que ja havia penjat en el seu temps, però com a foto "de tennis", si mal no recordo. És quelcom així el que vols dir?. Bé, en qualsevol cas trenco el foc i si no és això, ja le trauré. :)


Sí , Vicenç sí. Exactament això respòn a la proposta del mes.
Recordo aquesta foto ( o una de semblant), i em va encantar i és totalment pertinent.

Lluis Surralles
03/08/2017, 13:40
Si. Jo també la recordo i et vull fer una pregunta que ja et vaig fer en el seu dia: la model estava aqui ò bé la vas preparar?. Perque està en el lloc precís, en el moment precís.

Lafebre
04/08/2017, 17:59
Si. Jo també la recordo i et vull fer una pregunta que ja et vaig fer en el seu dia: la model estava aqui ò bé la vas preparar?. Perque està en el lloc precís, en el moment precís.
Lluis, jo no vaig preparar res i ni tan sols conec la persona. Vaig veure que podria quedar quelcom interessant i vaig enquadrar amb el visor.

Cisco Dura
05/08/2017, 16:45
De dalt de tot. Foto amb el segell personal de Vicenç.ei-7ei-7

Antonia Sanchez
09/08/2017, 18:56
Foto de la marca "Lafebre", ¡úniques!

Raul Sintes
10/08/2017, 17:04
Molt bona!!