Ver la versión completa : Vehiculo Alado
Francisco Aviles
31/07/2017, 22:38
Para despedir el mes, un Bode un poco surrealista8605
Elisabet Marti
31/07/2017, 22:46
Aviam ...un moment... bodegó? Tens l'espiadimonis dissecat? Tinc debilitat per aquests animalons, per tant una foto
més teva, que m'agrada ( però com l'has fet??). La llum i els colors, fabulosos. Aviam quan penges un "making of" ;-)
Francisco Aviles
01/08/2017, 08:58
Aviam ...un moment... bodegó? Tens l'espiadimonis dissecat? Tinc debilitat per aquests animalons, per tant una foto
més teva, que m'agrada ( però com l'has fet??). La llum i els colors, fabulosos. Aviam quan penges un "making of" ;-)
Hola !!
Bet, si em permets et diré així, és més còmode i curt.
T'ho diré en castellà, no vaig estudiar català i m'és més dificil.
El bicho esta fiambre, lo encontré difunto en el suelo, y me lo llevé a casa,lo hago bastante y mi mujer ya amenaza con echarme de casa, y tiene razón tengo trastos por todos sitios.
Lo del making , lo haré un dia, pero el proceso es digital .
Hago la fotografia iluminando con ventana natural, a veces con luz continua y otras veces conbinando las dos luces.
Después digitalmente le aplico la textura que considero en ese momento la más adecuada. (tengo un archivo de texturas que he ido recopilando con el tiempo )
Y eso es todo no hay más.
Tú pregunta de si es un bodegón. Te diré que no .. yo no lo he dicho que lo fuera . Es un "Bode"
Un subcategoria del Bodegón creada por mi... algún dia espero poder llegar a hacer un Bodegón, de momento me conformo con los Bodes.
Espero haberte ayudado a entender la imagen.
Xiscu, aquestes imatges que ens presentes habitualment no sé si són bodegons o bodes, però del que estic segur és que són fotos amb molta creativitat. Ja ho saps, hi ha vegades que m'agraden (les que més) i n'hi ha que no m'agraden tant (les que menys), però la majoria de vegades -ja ho saps- m'arrenquen un sa somriure, i això sempre és d'agrair. I aquesta també ho ha fet. Gràcies, Xiscu. Tècnicament impecable. Les textures de les ales de l'espiadimonis, de nota. Segueix així, Xiscu. :very_drunk:
Chula la foto.
Como casi siempre has conseguido combinarlos elementos para crear una imagen sugerente.
El bicho esta fiambre, lo encontré difunto en el suelo, y me lo llevé a casa,lo hago bastante y mi mujer ya amenaza con echarme de casa, y tiene razón tengo trastos por todos sitios.
.
Si, al final, acaba echándote te puedes venir a vivir conmigo, ¡pero tráete los trastos y los juntamos con los míos!grimace
Elisabet Marti
01/08/2017, 13:00
Francesc
De totes les opcions que tenia al cap ( clonr en pshop, etc )... la de recollir animals morts i fer-los "posar" no se m'havia passsat pel cap ni remotament!
He de dir que tot i que les teves fotos m'encanten, empatitzo força amb sa teua muller!
Gràcies pel making off... aniré seguint els consells aviam on arribo.
Bet
Francisco Aviles
01/08/2017, 14:45
Xiscu, aquestes imatges que ens presentes habitualment no sé si són bodegons o bodes, però del que estic segur és que són fotos amb molta creativitat. Ja ho saps, hi ha vegades que m'agraden (les que més) i n'hi ha que no m'agraden tant (les que menys), però la majoria de vegades -ja ho saps- m'arrenquen un sa somriure, i això sempre és d'agrair. I aquesta també ho ha fet. Gràcies, Xiscu. Tècnicament impecable. Les textures de les ales de l'espiadimonis, de nota. Segueix així, Xiscu. :very_drunk:
Vicenç, gràcies per les teves paraules
Francisco Aviles
01/08/2017, 14:47
Chula la foto.
Como casi siempre has conseguido combinarlos elementos para crear una imagen sugerente.
Si, al final, acaba echándote te puedes venir a vivir conmigo, ¡pero tráete los trastos y los juntamos con los míos!grimace
Si voy a tú casa, igual nos echan a los dos
Gracias Alfredo
Francisco Aviles
01/08/2017, 14:52
[QUOTE=Elisabet Marti;53622]Francesc
De totes les opcions que tenia al cap ( clonr en pshop, etc )... la de recollir animals morts i fer-los "posar" no se m'havia passsat pel cap ni remotament!
He de dir que tot i que les teves fotos m'encanten, empatitzo força amb sa teua muller!
Gràcies pel making off... aniré seguint els consells aviam on arribo.
Gràcies Bet
Anim y sempre endevant !!...emoticon 0630