PDA

Ver la versión completa : S'albufera al capvespre



Elisabet Marti
30/07/2017, 11:03
Ara no sé si em va costar més paciència esperar enganxar a l'ocell o aguantar als meus fills ("anem o què...?") :-)

Com sempre, espero amb ganes els vostres comentaris per poder millorar. Crec que és massa fosca.

8592

Jaume Franch
30/07/2017, 12:49
Hi ha una part, els 2/3 superior, molt bona a aquesta foto.
El que passa és que has estat molt atrevida i això passa factura.
Llums: El contrallum, el rang dinàmic entre negres i blancs, és molt acusat i és dificil treure tons intermitjos. Tot i això, t'ha quedat prou be.
Enquadrament: Com que la zona cremada del reflex del sol a l'aigua és irrecuperable, i els matolls en primer pla no aporten gaire a la foto (però recuperables), això em convida a un retallada. Per on? Doncs just per sota del illot o península central, deixant entreveure una mica de mar.
Color: Només s'insinúen alguns al cel, i no m'agraden. Això convida (clama al cel) provar a editar la foto en B&N. I t'ho diu un, com saben els nostres companys, que no és gaire amant del monocrom. Pot quedar prou be i no tenir que retallar res (recuperant llum dels matolls, clar).

Alfredo
30/07/2017, 15:48
De acuerdo con Jaume en recortar por abajo para eliminar "malas hierbas".
Respecto al ByN, puedes probar y subirla a ver como queda. A mi en principio me gusta así.

Elisabet Marti
30/07/2017, 15:56
Doncs que voleu que us digui.... em falta "xixa" per sota. Hi veig massa cel. Tampoc ho acabo de veure en BN...
Què hi dieu?

8594

Jaume Franch
30/07/2017, 23:46
Tal com la presentes, tens raó, tampoc m'agrada.
I aquesta versió, què et sembla?

8599
Ja no opinaré més. Cal que ho facin els altres companys.

Lafebre
31/07/2017, 12:08
Com diu en Jaume, jo tembé crec que has estat molt atrevida en fer aquesta foto. Però això no és dolent, perquè no hi ha res tan bo com la pròpia experiència per aprendre. Coincideixo amb tu en que amb el retall per sota, a la imatge li manca "xixa" en perdre el primer pla inferior. Un 10 per l'enquadrament de l'ocell a la foto original. El tens ensinistrat, l'animaló? :)

Elisabet Marti
31/07/2017, 13:51
Jaume: els teus comentaris sempre són benvinguts. Em fan veure la foto des d'altres punts de mira.
segueixo preferint-la en color tot i que reconec que no transmet gaire ( els colors reals segur que no).

Lafebre: qui no s'arrisca no pisca ;-)
no tinc l'ocell ensinistrat :-), el que tinc és sort porque va der una de les primeres fotos i a totes les següents no hi va haver manera d'enganxar-lo de nou !

Joan A. Gomila
01/08/2017, 17:02
Deixant de banda les qüestions tècniques que ja t'han comentat, vull destacar l'atreviment que has tingut per fer una foto tan complicada i la teva paciència que has tingut per esperar a tenir un ocell al punt exacte on el volies.

Elisabet Marti
01/08/2017, 23:04
Joan: no anomenis atreviment a la meva ignorància ;-)