PDA

Ver la versión completa : Acrobàcia en color

LluisSurralles
17/06/2011, 00:14
Despés del comentari d´en Bep us adjunto la mateixa foto en color. tal com he dit, el braç de dalt no està il.luminat i queda molt vermell. ¿Quina us agrada mes?https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=94349 &g2_serialNumber=2

beptaltavull
17/06/2011, 07:55
Hem sap greu Lluís, però no ens vam entendre. :-/ :-/ :-/
Quan vaig anar al teu albúm per veure la de color, la primera
que vaig veure va ser la de l'altre acròbata, titulada "Lady Butterfly".
La composició d'aquesta m'agrada més.
En quant a la que has posat de color, realment hem molesta la falta de llum al braç.

CarlosSilvestre
17/06/2011, 08:21
Pues mira en este caso me gusta más la versión en color pues la malla que lleva es muy llamativa. ¡Lástima de brazo!

LluisSurralles
17/06/2011, 09:54
Bep: A mi també m´agrada mes la composició de la que tú dius pero ja et vaig cometar que li falta un pel de foco i els "ojos de lince" fotofinderos ho haguesin vist al moment

PepePenafiel
18/06/2011, 06:42
De acuerdo en que me gusta más la versión en color.

imported_admin
18/06/2011, 09:04
Uf menos mal, pensé que os quedaríais con la de B/N. Buen susto me habeis dado.

Lluís, el defecte de il.luminació en el braç i la ronya de la planta del peu es pot arreglar fàcilment.
Si vols et pujo un exemple.

LluisSurralles
18/06/2011, 12:00
Jaume: Si la arregles, encantat. En el tema dels retocs soc molt gandul. Crec que dedicant-li molt de temps ho podria fer pero, la veritat, em fas mandra. Veig que, en aquest apartat soc massa poc meticulós. Per altre costat, no crec que sigui tan bona foto com per perdre el temps.

imported_admin
18/06/2011, 12:09
Bé, de tota manera ja ho he fet.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=95026 &g2_serialNumber=1

beptaltavull
18/06/2011, 13:51
Ostres Jaume, ets un crack !!!! :o :o :o
Ja pots començar a explicar com ho has aconseguit. :-? :-? :-?

imported_admin
18/06/2011, 14:37
Buf! Bàsicament amb molta paciencia.
Ser tiquismiquis té la seva cara positiva.
Arranjar aquesta foto podria ser un bon exercici per aprendre una part bàsica per a retocar fotos.
Quan vulguis t'ensenyo com ho he fet.

beptaltavull
18/06/2011, 16:28
Buf! Bàsicament amb molta paciencia.
Ser tiquismiquis té la seva cara positiva.
Arranjar aquesta foto podria ser un bon exercici per aprendre una part bàsica per a retocar fotos.
Quan vulguis t'ensenyo com ho he fet.

Et prenc la paraula...vols dir per mail (tutorial) o in situ amb dues cerveses. :D :D

imported_admin
18/06/2011, 17:09
Home, prefereixo la segona opció. Però puc intentar fer un tutorial... tot i que sería massa llarg, crec.

beptaltavull
18/06/2011, 17:38
Home, prefereixo la segona opció. Però puc intentar fer un tutorial... tot i que sería massa llarg, crec.

Doncs quedarem un dia... després de Sant Joan. ;) ;) ;)

LluisSurralles
18/06/2011, 22:40
Gràcies pel reotc, Jaume, pero sobretot gràcies per la lliço magistral i moral que m´has donat. Jo crec que sé com fer-ho. Penso que es tracta de selecciónar la part a retocar, ampliar-ho molt, i anar-ho aclarint poc a poc. De fet tinc un client de industrial que li retrato les màquines i li he fet coses semblants,* pero aqui no he tingut ni la paciència ni les ganes. Veig que estimes mes la fotografia que jo. M´has donat una lliço. Jo soc un "currante" de la fotografia, pero, potser per aixó, sovint em falta la motivació necessaria, tant per fer aquestes coses com també per carregar l´equip i sortir a fer fotos. Quan sigui gran ho intentaré. Si et plau ¿pots canviar-la en el album? Retocada ja comena a esser una bona foto.

imported_admin
19/06/2011, 00:14
Mira Lluís, les coses són molt fàcils quan les saps fer i lo desconegut fa mandra.
Et puc assegurar que quan veig aquest tipus de foto que, per aquest detall, s'en pot anar en orris, m'estimula tant que em compensa la dedicació que cal posar-hi. De tota manera Lluís, això va a temperaments. Jo soc un perfeccionista nat i el paper de tiquismiquis em va. Però, a vegades, em perdo en detalls innecessaris. No ho tenim mai be.

Estic segur que si veiessis com es fa t'hi engantxaries fàcil. Poc et deu faltar per arribar a aquest coneixement. N'estic segur.

Ah! Ja he pujat aquesta nova versió al teu àlbum.

LluisSurralles
19/06/2011, 16:20
Gràcies, Gràcies, Gràcies