PDA

Ver la versión completa : Contrallum a Maó



Elisabet Marti
26/07/2017, 17:07
Hola Fotofinderos,

Doncs aquí us deixo una nova foto d'ahir a Maó. No em digueu que està sota exposada,....que era just l'idea! :-)
L'enquadrament em segueix fallant, trobo. I hauria tal·lat l'arbre, si hagués pogut... MonoMut

Bet


8555

Jaume Franch
26/07/2017, 20:34
Em sembla deliciós com t'han quedat els fanals.
Les llums les trobo més que be.

Detalls:
Corregiría una mica la perspectiva convergent
A l' halo que es veu en la periferia de tota la silueta sí que li dóno importància. Però has de saber que evitar això ja és per a nota.
A mí, la presència de l'araucària no em molesta.

En resum: molt bona foto, Elisabet.

Alfredo
26/07/2017, 22:15
A mi me gusta. Creo que ha de ser difícil encontrar ese punto exacto para siluetear edificios y objetos y al mismo tiempo resaltar las luces.
respecto al encuadre me gusta tal cual, lo que no quiere decir que buscando otras perspectivas no mejore (o empeore).

Elisabet Marti
26/07/2017, 23:38
Jaume
quedaré com a ignorant, però almenys honesta:
no entenc cap de les tevés tres observacions X-(

L'Araucària deu ser l'arbre....? Sóc de Barcelona , jo!!! "nena de ciutat" :-D

B.

Jaume Franch
27/07/2017, 00:29
Jaume
quedaré com a ignorant, però almenys honesta:
no entenc cap de les tevés tres observacions X-(

L'Araucària deu ser l'arbre....? Sóc de Barcelona , jo!!! "nena de ciutat" :-D

B.

Jajaja!. M'has fet riure.
No et preocupis, intentaré descriure cadascuna de les observacions i ho entendràs.
(A veure si demà per la tarda tinc un moment, i t´ho explico).

Lafebre
27/07/2017, 19:40
Bet, quan he vist que a la foto hi sortien un campanar amb parallams i penell inclosos, teulades, antenes, un fanal i un arbre, he donat per fet que aquest mot tan estrany d'"araucària" deuria ser l'arbre, perquè ni hi havia cap altra opció. Jo també sóc un negat, per aquestes coses del camp :(. Coincideixo amb en Jaume en el bé que t'han quedat el fanal i les llums en general. També coincideixo amb ell pel que fa els altres dos detalls, però coneixent-lo, tingues per segur que t'ho explicarà la mar de bé. Bona foto, Bet!

Elisabet Marti
27/07/2017, 21:08
Gràcies!
:-)))

Jaume Franch
28/07/2017, 22:39
Disculpa el retard:

Detalls:
Corregiría una mica la perspectiva convergent
Les línies verticals laterals no ho estan. Segur que recordes aquest efecte molt accentuat dels objectius gran angulars, no?

A l' halo que es veu en la periferia de tota la silueta sí que li dóno importància. Però has de saber que evitar això ja és per a nota.
L'HALO és aquesta línia clara que voreja el perfil negre dels edificis i antenes.

A mí, la presència de l'araucària no em molesta.
Efectivament, és l'Arbre.