PDA

Ver la versión completa : Una altra hora rosa més....



Elisabet Marti
23/07/2017, 23:32
Hola

Abans que res dir-os que el zuiko 14.42mm se'm queda curt. No recordava quant m'agraden els detalls... i enyoro el meu Nikon 70-210mm...

Dit això aquí us penjo dues fotos, L'original i la que haura volgut fer amb el 70-210mm a mà.
Però tot i així voldria saber la vostra opinió sobre l'enquadrament. L' idea era que els reflexos fossin els protagonistes, però tot i així trobo que la barca queda massa arraconada.
Però d'altra banda no volia que es veiés el moll...així que no m'en surto sense arraconar la barca.
Alguna suggerència? Potser m'hauria d'haver acostat més al lateral de les barques.


La retallada:

8537


L'original (donat l'objectiu que portava...):


8538


Gracies per avançat a qui tingui alguna aportació! :-)
Bet

Jaume Franch
23/07/2017, 23:55
Practicament t'ho expliques tot, tú soleta.
L'enquadrament en aquesta posició i retall és francament difícil.
A mí, l'unic potable que he ideat és el quadrat. (si en vols una versió, mo dius, i la pujo)
Un altre detallet que queda just és el cel retallat. Llàstima.

Amb el processat es poden millorar llums, contrast i saturació.

Alfredo
24/07/2017, 00:02
En mi opinión la primera es estupenda, aunque le sobra aire por la izda.
Si tenias la posibilidad, si que tendrías que haberte desplazado a la derecha, aunque incluyeses un poco del muelle, pero no se puede tener todo en esta vida.
Hay una cosa que no me gusta (si te agrada a ti va bien) y es el recorte del mástil original. Entiendo que no quedaba estético al mezclarse con el horizonte, pero (el recorte) lo encuentro "raro".

Elisabet Marti
24/07/2017, 00:13
Jaume
si no et fa mandra pe jar la foto quadrada... t'ho agrairia.

Alfredo,
si, tienes razón con lo del mástil real, pero no queria que saliera el cielo. Y en cuanto al aire por la izquierda, mi idea era darle protagonismo al agua, no a la barca... cuestión de gustos :-)

Jaume Franch
24/07/2017, 00:54
No n'estic convençut d'aquest retall, però allà va:
8545
Clic per ampliar.

L'altre, més vertical:
8546

Elisabet Marti
24/07/2017, 01:04
Gràcies Jaume,
però em sobren masses elements. Jo només volia barca i aigo.
:-)

Jaume Franch
24/07/2017, 01:34
Ja. Doncs, hauràs de tornar al lloc del crim...Smile 30

Lafebre
24/07/2017, 18:29
T'entenc perfectament, però fa temps que vaig arribar a la conclusió que si volia fer fotos havia d'anar "quelcom" carregat, un parell d'òptiques si més no. I això que odio anar carregat, però...

Coincideixo amb en Jaume. Si de totes les propostes n'hagués de triar una, em quedaria amb la quadrada d'en Jaume i com a segona opció, la original teva.