PDA

Ver la versión completa : L'hiver a Menorca IV

Raul Sintes
18/07/2017, 10:04
Una altre foto d'aquest passat hiver i que encare no havia processat.
F/8; Iso 200, 1/800; 50 mm.

8512

Jaume Franch
18/07/2017, 11:48
Em crida la atenció la banda fosca de la part superior del cel.

Lafebre
19/07/2017, 11:19
Sí, té raó en Jaume en que crida l'atenció la banda fosca a la part superior del cel, però entenc que això és només una qüestió d'anar afinant el procés d'edició. M'agradaria destacar la bona composició de la foto amb aquest camp entollat que, a forma de camí, ens porta la mirada des del primer pla a l'edificació del fons. Molt bon emplaçament de la línia de fons. Bona, Raül!. Va, anima't a millorar la banda fosca que la foto s'ho val! :very_drunk:

Raul Sintes
20/07/2017, 17:00
També en feia una mica de mal d'ulls i no sabia perquè, ja que pràcticament no havia manipulat l'imatge amb el processat. El què he fet ha estat donar-li una mica més de temperatura de 5500 a 6400k i ajustar els verds. Ara em semble que és més real la fotografia.

8517

Jaume Franch
20/07/2017, 18:04
Millor, però aquest cel crec que hauría de tenir més llum.
No vull ser torreco.... , però hi veig tonalitats magentes.

Lafebre
20/07/2017, 19:21
Per una vegada no estic d'acord amb el Jaume en això de "tonalitats magentes". No són tonalitats, no, sinó un magenta dominant d'allò més clar! :rolleyes:. Raül, ara en serio, no sé pas que li has fet, a la foto, però la dominant magenta afecta no només al cel sinó a tota la foto, amb gran claredat en la zona entollada. Sincerament, crec que estava molt millor la foto pujada originalment (tot i la banda més fosca) que no pas aquesta segona. Sempre recomano no anar amb presses a l'hora d'editar, fer pas per pas i analitzar-ne el resultat i, si no ens agrada, fer el pas enrere. Raül, ja t'ho vaig dir i ara ho torno a fer. Crec que tens una bona foto que es mereix una mica més de paciència. :very_drunk:

Raul Sintes
22/07/2017, 19:27
Si que és veritat, hi ha un to magenta que no havia reparat.
No sé com processart aquesta fotografia, pot ser vos envio l'arxiu raw i m'ho i el processau voltros, a veure quin resultat vos dona. Que vos semble?

Jaume Franch
22/07/2017, 19:41
M'apunto

Lafebre
22/07/2017, 20:27
No tinc cap inconvenient, Raül. Faré el que bonament sàpiga.