PDA

Ver la versión completa : L'hivern a Menorca

Raul Sintes
04/07/2017, 18:36
Aquesta foto hivernal que vos presento, la vaig fer el mes de gener al nord de l'illa, just acabat una tanda de pluges; el torrent anava ple i a contrallum vaig pendre aquesta imatge.
L'he treballada molt, tant amb els núvols i com que he tingut que treure com a una vingtena de postes de llum i fils que estaven escampats dins d'aquesta imatge ja que per aquest indret hi han dues línes que porte llum a dues finques de la zona.

Iso 200; F/8; focal 31 mm; vel 1/4000

8440

Jaume Franch
04/07/2017, 19:38
Un paisatge deliciós i sorprenent per ser Menorca. Quin gust!.
Les llums i colors del cel els veig molt irregulars.

Francisco Aviles
04/07/2017, 21:19
Bona foto Raul
veig alguna cosa estranya al cel

Lafebre
05/07/2017, 11:16
Raül, crec que és una imatge que pot donar molt de sí, però em sap greu dir-te que no crec que el tractament que li has fet li faci cap favor a la foto. En tota ella el veig (el tractament) molt forçat, exagerat. Molt sincerament, crec que si la fas més "natural", la foto guanyarà, i molt.

Joan A. Gomila
05/07/2017, 18:33
Estic d'acord amb en Vicenç.
Entenc que les condicions de llum no eren gens bones però crec que amb un altre processat la foto pot millorar.
Per altra banda la composició m'agrada.

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Raul Sintes
05/07/2017, 20:11
Moltes gràcies per comentar. Precisament la vaig penjar perque donessiu la vostra opiniò.
L'he tornada a processar de bell nou, i aquest és el resultat fins on he pogut arribar.

8444

Lafebre
06/07/2017, 11:27
Crec que has fet molt bé en tornar a començar de zero. Encara que ens faci mandra, de vegades és la millor opció. Al meu parer aquesta segona versió és més encertada i creïble que la primera. Bona feina. Però, a tu que et sembla, Raül?

Raul Sintes
07/07/2017, 18:20
Crec que has fet molt bé en tornar a començar de zero. Encara que ens faci mandra, de vegades és la millor opció. Al meu parer aquesta segona versió és més encertada i creïble que la primera. Bona feina. Però, a tu que et sembla, Raül?

Feia temps que l'havia processada i no m'agradava el resultat, el final em vaig decidir a pujar-la al foro per valorar els vostres comentaris.
Al ser un contrrallum, (no tenia altre opciò) vaig voler forçar una mica el cel i la vaig pifiar. No hi ha dubte que queda millor així.
Gràcies per els comentaris.

Pepe Peñafiel
07/07/2017, 19:11
Me encanta la composición. Lo que te ha pasado me ha pasado a mi decenas de veces y me acabo "emborrachando" de edición.
Solo el famoso barbecho me hacendare cuenta a al día siguiente que me he equivocado en la dirección del procesado.