PDA

Ver la versión completa : Sinfonia



Pedro Riveiro
21/06/2017, 12:28
Aquesta és la meva aportació del tema, ami em sembla que pot entrar en aquest tema.

8360

Xec Gomila
21/06/2017, 16:27
.
bona aportació Pedro.. (no sé si es prou 'minimalista'..?.) :rolleyes:

..- el que sí m'agrada i me crida s'atenció es l'efecte produit cuant fas 'scroll', amunt i avall .. ei-10..amunt i avall ..

Carlos Silvestre
21/06/2017, 17:11
Ostras, sí...hay efecto extraño. Buena imagen.

Jaume Franch
21/06/2017, 18:39
Em sorpren veure moltes fotos pujades aquí que, per a mí, no ténen rès de minimalistes, com aquesta.
Hauría de moure-la al apartat de Exposició i crítica.
En Pedro la veu minimaliste, jo per rès. Què en penseu?

Francisco Aviles
22/06/2017, 08:52
Per a mi no ho és, però potser per en Pedro si

Lafebre
22/06/2017, 11:18
Al meu entendre -i no entro en la valoració de la qualitat de la imatge- no és minimalista. En qualsevol cas, aquí hi ha el que Viquipèdia diu sobre l'art minimalista.

https://ca.wikipedia.org/wiki/Art_minimalista

Pedro Riveiro
22/06/2017, 12:34
Jaume, si et sembla que no encaixa en el tema la pots treure no hi ha cap problema.Antes de pujar-la al fòrum m'he dedicat a veure diferents fotografies minimalistes i havia algunes semblant a la meva, és cert que no és una clàssica però .. ..vosotros decidiu, com ja he dit per la meva part cap problema.

Jaume Franch
22/06/2017, 13:08
Al meu entendre -i no entro en la valoració de la qualitat de la imatge- no és minimalista. En qualsevol cas, aquí hi ha el que Viquipèdia diu sobre l'art minimalista.

https://ca.wikipedia.org/wiki/Art_minimalista

La referència que dónes no em convenç, Vicenç. Fa referencia al art minimaliste i, en cap moment, esmenta la fotografia-Minimaliste.

Jo ho intentaré en poques paraules:
La fotografía minimaliste ha d'explicar algo amb molt poc contingut.

Crec que és simple d'entendre , tot i que no és precisament fàcil d'aconseguir.

Pedro: Gràcies per estar obert a que moguem aquesta foto, però ha anat be perque , finalment toquem el tema conceptualment.