PDA

Ver la versión completa : Concurs Lithica

beptaltavull
02/06/2011, 12:38
Hola companys, supòs que ja sabieu que aquest any l'associació de Lithica ha organitzat un concurs fotogràfic per trobar la fotografia que il·lustrarà la postal que regalen a tots el visitants de les pedreres.
Sé que alguns de vosaltres hi heu participat, hem sigut 70 aficionats en total.
Estic molt content i vull compartir la meva alegria amb vosaltres :D :D :D
ja que he quedat el Segon a aquest concurs... ::) ::) ::)
Avui ha sortit per prensa, segurament ho heu vist.
Vos adjunt la foto finalista i algunes més que van quedar a la recàmara.
Pràcticament no estan retocades, sols nivells i temperatures.
Salut !!! ;)
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=82171 &g2_serialNumber=1

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=82175 &g2_serialNumber=1

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=82179 &g2_serialNumber=1

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=82183 &g2_serialNumber=1

joangomila
02/06/2011, 12:43
Bep, jo ja t'he comentat en privat la meua opinió. Tan sols reiterar des d'aquí sa meua enhorabona i a veure que n'opinen els experts.
Ves en compte que alguns anem de "listillos" per aquí ;D ;D ;D

AntoniCladera
02/06/2011, 12:55
Hola Bep! ;)
Com a membre del jurat.... i després de passar-me per les barbes 140 fotos...moltes del mateixos indrets, cosa que dóna al fall una dificultat afegida... he de dir que la teva fotografia, després de passar les 7 rondes de descart fins a quedar només 5 fotos finalistes, i haver de puntuar de l'1 al 5 aquestes, a la teva li vaig donar un més que notable "4".....

Enhorabona....
Pd.- Mira't la semblança que hi ha entre la teva foto(la 2a) i la guanyadora.... m'agrada molt aquesta.....

salut! ;).

CarlosSilvestre
02/06/2011, 16:04
Enhorabuena Bep. La composición es buena y creo que podría mejorar trabajando un poco las luces del fondo.

manelalmar
02/06/2011, 16:58
Sa meua enhorabona, una foto molt aguda, amb molt bona composició, Felicitats.

CarlosSilvestre
02/06/2011, 17:25
Hola Bep! ;)
Com a membre del jurat.... i després de passar-me per les barbes 140 fotos...moltes del mateixos indrets, cosa que dóna al fall una dificultat afegida... he de dir que la teva fotografia, després de passar les 7 rondes de descart fins a quedar només 5 fotos finalistes, i haver de puntuar de l'1 al 5 aquestes, a la teva li vaig donar un més que notable "4".....

Enhorabona....
Pd.- Mira't la semblança que hi ha entre la teva foto(la 2a) i la guanyadora.... m'agrada molt aquesta.....

salut! ;).

Alucinante eso de ver tropecientas fotos de lo mismo... :-?

beptaltavull
02/06/2011, 17:50
Esto de llegar del trabajo, cansado, dolorido, echo caldo y
encontrar tantos halagos reconforta un montón. 8-) 8-)
En algunas disciplinas, quedar segundo significa perder, en este caso, para mi es como ganar. :)
Gracias a vosotros iré mejorando, me dais ánimos para seguir en esto. ;) ;)

PepePenafiel
02/06/2011, 18:01
Felicidades Bep, lo de estrujarse el cerebro sobre un tema tan cerrado tiene muuuucho mérito

CarlosSilvestre
02/06/2011, 21:12
Con este de Bep...¿cómo anda la sala de trofeos de Fotofinde Jaume? ¿Podemos cobrar ya entrada por visitarla? ;)

LluisSurralles
02/06/2011, 22:55
Felicitats Bep pel premi i, sobre tot, per aquestes magnifiques fotos que ens ha ensenyat. Les veig molt bé de composició pero, sobre tot el que mes m´ha agradat es el color. Enhorabona de nou.

XecGomila
27/06/2011, 07:40
¡¡.. enhorabona Bep, encara que sigui tard, acepta ... gracies .... (aso me pasa per entrar en masa de tan en tan) . :-[
Salutacions.

raulsintes
27/06/2011, 11:15
Enhorabona Bep!!!, la setmana passada veig anar a veure s'exposició a Ciutadella i, sa veritat, ses fotos son gaire bé totes una passada.

imported_admin
27/06/2011, 13:19
Disculpa que no et feliciti fins ara ( No sé per quin motiu, no he vist aquest post que vas pujar fa més de tres setmanes :o).

Vull afegir-me a les felicitacions que ja t'han fet els altres companys, més encara si tenim en compte que la foto primera (que crec que és amb la que has quedat segon, no?) té un contrallum i una escena amb molt de contrast que has resolt força be. Jo també estic d'acord amb la recomanació d'en Carlos S.
[smiley=thumbsup.gif]

beptaltavull
27/06/2011, 16:34
Gràcies companys per les vostres felicitacions. :D :D :D
Després d'haver parlat amb algunes persones que estaven presents
a les deliberacions del jurat, he pogut comprovar que vaig donar guerra fins al final
i això encara hem fa sentir més orgullós del meu treball. ::) ::) ::)
La foto que vaig dur a l'exposició es la següent, la vaig aclarir una mica
a les zones més fosques i vaig corregir les zones més passades de llum. :)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=98762 &g2_serialNumber=1

imported_admin
27/06/2011, 22:07
Preciosa, Bep.

VLafebre
28/06/2011, 11:35
Només que afeigir-me a les felicitacions dels altres companys, Bep. Magnífiques fotos. Enhorabona.

LluisSurralles
30/06/2011, 00:27
Ja vaig comentar en el seu moment que aquesta colecció m´agradava molt i et vull felicitar, Bep, pel premi assolit. Per cert, ¿ com podria veure la fotografia guanyadora?. M´agradaria poder comparar.la amb la d´en Bep

beptaltavull
30/06/2011, 14:16
Gràcies de nou companys, encara estic una mica liat amb el reportatge
de les festes, però hem sembla interessant la proposta d'en Lluis de
poder veure la foto guanyadora del concurs, es la següent:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=99026 &g2_serialNumber=1

imported_admin
30/06/2011, 14:20
Molt maca i al.legòrica d'aquest lloc tant bonic.
Llàstima la sobreexposició que jo veig al quadrant superior esquerra.
Precisament a la teva, Bep, i mancava un poc de llum a la part dreta.

beptaltavull
30/06/2011, 21:17
Estic d'acord amb tú, Jaume. ;)
Amb la meva no vaig tenir temps suficient per entretenir-m'hi,
ja que a l'endemà l'havia de presentar. Per això, per l'exposició, la vaig poder corregir millor.
:-? :-? :-?

LluisSurralles
30/06/2011, 23:39
Amb tota la franquesa, Bep: m´ agrada mers la teva. La guanyadora, tal i com diu en Jaume està molt sobreexposada a la part superior esquerra. Conforme que la teva està una mica fosca pero entre sobre ò sub exposició prefereixo sempre que es passi de fosca. Té mes classe. Fins i tot la composició i l´enquadrament els veig molt mes conseguits a la teva.
Coses dels concursos. Et considero el guanyador moral.

PepePenafiel
01/07/2011, 06:32
De acuerdo con Luis, Bep la tuya me gusta más.

VLafebre
01/07/2011, 12:23
Comparteixo totalment els darrers comentaris. Us imagineu com haguessin anat les critiques, consells i recomenacions varies si un Fotofindero hagués pujat una foto amb una zona tant cremada? ;D

beptaltavull
05/07/2011, 15:19
Uuufffff !!! ;) ;) ;)
Gràcies de nou a tots. Aquests comentaris aixequen els ànims a qualsevol.
Amb l'entrada de l'era digital pensava que la fotografia s'hauria acabat, per jo. :-/ :-/
Sortosament m'adono de que encara sóc viu, fotogràficament parlant, i que em queda
molt per aprendre, però hi estic disposat. :D :D :D
En quant al concurs, ja és una feliç anècdota que recordaré durant temps.
Suposo que l'organització buscava algo comercialment atractiu, vistós, amb colors,
ja que n'havia de sortir la postal de l'estiu que regalen als visitants, uns 15.000. :o :o :o