Ver la versión completa : Aparell, pilota
Degut a les posicions extremes a que es forcen els cossos en la pràctica de l'esport d'alta competició sovint s'agafen imatges que poden semblar curioses i, de vegades, fins i tot grotesques. Imates que són difícils d'apreciar si es mira la competició en viu o per televisió. Aquest és el cas d'aquesta gimnasta, duent el cap enrere mentre realitzava el salt, agafada des d'un extrem de la diagonal del tapís.
8339
ISO 5000
Nikkor 200-500 a 290 mm, f/5,6
1/2000 sec.
+1,33EV
Lluis Surralles
16/06/2017, 11:56
La foto, molt bona. Com sempre. Em preocupa el color del fons (és el que hi havia) i també que no se li vegi la cara a la gimnasta. No sé si dir-te si aixó és bó ò dolent per a la foto. En fotografia creativa es pot acceptar pero en foto d´esport (basicament de premsa) és imprescindible veure la cara del protagonista. jo, potser per deformació professional, li voldria veure la cara.
Xec Gomila
16/06/2017, 12:01
.
Vicens...:very_drunk: això ja és impressionant ..Fotograf ..
..(el que comenta en LLuis,.. per a mi, particularment,.. no me preocupa gens que no se li vegi sa cara de sa gimnasta.... .--- no puc comentar mes ja que desconec las 'reglas' fotograficas amb aquestas modalitats...
Jaume Franch
16/06/2017, 17:29
Espectacular!!!.
Molt bona.
No estic d'acord amb en Lluís perque tinc en compte el comentari de l'autor.
EscarapelaFF 100x
Lluis Surralles
16/06/2017, 17:36
Xec: Les regles se les marca un mateix. Si a en Vicens li agrada així ja va bé. Jo, simplement he volgut dir que si jo presentava una foto similar a la revista, per bona que fos, no la publicavan. En fotografia creativa, en canvi, el que mana és el criteri de l´autor. De totes formes jo em ratifico amb el que he dit: jo li voldria veure la cara perque penso que tenia que esser molt maca.
Xec Gomila
16/06/2017, 17:56
.
LLuis.. .. opinió teva molt ben respetada,.. mes faltaria... .. peró no deixa de aser una 'fantastica' fotografica per els meus 'ulls'.. :very_drunk:
.. i suposo que tú amb la teva carrera profesional o veus d'altre manera.. Fotograf..
Salutacions...
Lluis Surralles
16/06/2017, 18:02
Si... si desde el principi he dit que es tracta d´una foto molt bona, com totes les d´en Vicens. Fins i tot Fotofindera. Simplement he expresat una opinió sortida, segurament, per deformació professional.
Joan Morro
18/06/2017, 21:55
Sense paraules.... M'hauré d'apuntar a la pròxima sortida perquè em facis un curs ràpid,o convidar-te a venir a la pròxima competició que es faci aquí (abans m'hauré de comprar un objectiu acceptable....)
EscarapelaFF 40x:ola:
Francisco Aviles
18/06/2017, 21:58
Vicenç !!
Sense paraules...
Carlos Silvestre
19/06/2017, 09:56
Curioso el momento captado. Técnicamente magnífica foto. Da algo de repelús no ver la cabeza (uno se imagina sosteniéndola la propia gimnasta en vez de la pelota)Argh
Jaume Franch
19/06/2017, 17:57
Curioso el momento captado. Técnicamente magnífica foto. Da algo de repelús no ver la cabeza (uno se imagina sosteniéndola la propia gimnasta en vez de la pelota)Argh
jajaja!. RisaDents 30
Pepe Peñafiel
25/06/2017, 18:57
Recuerdo una parecida tuya. El momento es increíble.
Para mi es fotofindera por eso