PDA

Ver la versión completa : Sur

Jaume Franch
05/06/2017, 18:14
Aquest moix, amb cara de pocs amics, és en SUR. Un dels dos gats germans que va adoptar la meva filla, na Mercè, dins les instal.lacions del Hipòdrom Mpal. de Maó.
Viuen a la quadra amb els seus amics, els cavalls, i comparteixen jocs, des de ben petits, amb el seu millor amic , l'Àtick, un Border-Collie al que molts de vosaltres coneixeu.

El dia de la foto vaig acompanyar a la meva filla a donar menjar a tots ells. La veritat és que vam arrivar una mica tard i aquest posat ens va fer sentir una mica culpables. La seva expressió sembla que ho diu tot, no?.

8262

8263 Nikon D750 - 24-120mm a 120mm

Alfredo
05/06/2017, 20:31
La verdad es que acojona. Yo me lo pensaría mucho antes de arrimarme (y de llegar tarde a la hora de SU comida)
La foto alucinante, aparte del protagonista me encanta la textura de la puerta.

Francisco Aviles
05/06/2017, 21:15
Cara de Mala Leche !! tiene si...

Lafebre
06/06/2017, 15:44
Ha, ha, la cara el mixet no té desperdici. Foto molt ben vista i amb un enquadrament impecable. M'agrada molt, Jaume. Una pregunta, has pensat a donar-li a la foto un vinyetejat no gaire potent i de transició suau, amb el centre situat a la cara del lindo gatito per tal de centrar encara més la mirada de l'espectador?

Carlos Silvestre
06/06/2017, 17:02
Menos mal que no es un tigre. Buena foto Jaume.

Jaume Franch
06/06/2017, 17:43
Ha, ha, la cara el mixet no té desperdici. Foto molt ben vista i amb un enquadrament impecable. M'agrada molt, Jaume. Una pregunta, has pensat a donar-li a la foto un vinyetejat no gaire potent i de transició suau, amb el centre situat a la cara del lindo gatito per tal de centrar encara més la mirada de l'espectador?

Bona idea, ho provaré. Gràcies , Vicenç.

Pepe Peñafiel
06/06/2017, 18:32
Tu explicación engrandece la imagen. Pero creo que el lindo gatito "se quedó con tu cara por tardón".
Es una imagen muy bien vista Jaume. Me gusta

Raul Sintes
06/06/2017, 19:46
Jajaja, el veig mosquetjat al moixet !!

Jaume Franch
06/06/2017, 22:15
8271
No ha estat possible fer un vinyetejat automàtic descentrat. L'he fet manualment. No sé si aquesta era la idea.

Lafebre
07/06/2017, 15:45
Efectivament, Jaume, aquesta era l'idea. A mi m'agrada més així, no sé pas a tu. Ara bé, quan dius "vinyetejat automàtic descentrat" no sé pas a que et refereixes. En cap moment vaig dir "automàtic". Per quina raó l'has enquadrat diferent, ara? :confused:

Bep Taltavull
07/06/2017, 21:24
M'agrada la segona versió, cara de pocs amics si que te... jjajaja

Jaume Franch
07/06/2017, 23:33
Efectivament, Jaume, aquesta era l'idea. A mi m'agrada més així, no sé pas a tu. Ara bé, quan dius "vinyetejat automàtic descentrat" no sé pas a que et refereixes. En cap moment vaig dir "automàtic". Per quina raó l'has enquadrat diferent, ara? :confused:

Quan fem vinyetejat, al moure el cursor, es fa concèntric, i la part central és la més il.luminada. Còsa que no coincidia amb el pun d'interés : la cara del moix.
L'enquadrament: Quan vaig acabar de fer la feina i pujàda la foto, m'en vaig adonar que vaig agafar un altre enquadrament fet (per a Instagram), per error.

Lafebre
08/06/2017, 10:08
Quan fem vinyetejat, al moure el cursor, es fa concèntric, i la part central és la més il.luminada. Còsa que no coincidia amb el pun d'interés : la cara del moix.

Google Nik Collection --> Color Efex Pro 4 --> Darken/lighten Center, triar on es vol el centre, ajustar els lliscadors de lluminositat central, lluminositat perifèrica i tamany del centre a criteri.

Jaume Franch
08/06/2017, 10:50
He partit de zero i he seguit els teus consells, Vicenç (Nick Collection). M'agrada molt més així, efectivament.
A veure què et sembla a tu i als companys.

8283

Lafebre
08/06/2017, 11:05
A mi també m'agrada més així, Jaume. Del contrari, no hagués opinat en aquest sentit :very_drunk:. L'important, però, és que a tu també t'agradi més així.

Jaume Franch
08/06/2017, 11:10
I.... després de sopar:

8284

Clar que m'agrada, però li dóno també molta importància a que m'has mostrat una heina molt bona.
Gràcies.