Ver la versión completa : El fruit d'un pensament
Jaume Franch
30/05/2017, 13:31
No, no va de filosofía.
Mai havia vist el fruit de la flor del pensament i menys mostrant les seves llavors.
L'altre part interessant de la foto que us presento és que està feta amb l'iPhone 7.
8205
iPhone 7, tal qual, sense òptiques adicionals.
Adjunto una foto como referencia de tamaño:
8206
Francisco Aviles
30/05/2017, 15:00
Curioso, Fruto o semilla, yo tampoco lo conocia
Buena calidad ese Iphone
Joan Carres
30/05/2017, 16:20
M'agrada molt aquest bodegó, ben il·luminat i compost, però el que m'agrada més és la idea de fer servir el telèfon, que és una eina prou potent i, el més important, la tenim sempre a mà. A mi m'interessa més l'ànima de la foto que el cos, el missatge que la tècnica. Encara que entenc que la tècnica fa lluir el missatge.
Un dels reportatges fotogràfics més interessants que mai he vist, és el d'un fotògraf que, portat a Ikea per la seva dona, s'avorria mentre ella comprava, no portava la càmera, va treure el seu telèfon i va començar a disparar de bastant a prop els objectes. El resultat era abstracte, geomètric, molt ben compost, minimalista (això és una pista pel tema del mes) i carregat de color. Brillant!
Molt bé Jaume!
M'agrada molt la foto, Jaume. La llum és excel·lent, la composició molt bona i la combinació de colors força atractiva. El fons negre, li ajuda. Després, un cop saps que s'ha fet amb un iPhone, encara li dones més mèrit. Si es pogués baixar una mica la sobreexposició del groc de l'esquerra, ja seria la bomba!. Molt, molt bona, Jaume.
Pepe Peñafiel
31/05/2017, 21:22
Ma gusta la compo, ese color es realmente una maravilla
Raul Sintes
01/06/2017, 18:23
Em sorpren la qualitat fotogràfica de l'Iphone. Molt bona..
Marga Pons
01/06/2017, 22:35
Amb el mòbil? Molt bona Jaume
Bep Taltavull
07/06/2017, 21:06
Impressionant Jaume!!!EscarapelaFF 40x