PDA

Ver la versión completa : Concurso



Francisco Aviles
29/05/2017, 21:50
Me he presentado a otro concurso,solo me presento a los gratuitos, los de pago no me interesan.. de momento.
Este es de La Agrupació Fotografica Sant Joan Baptista de Sant Adriá del Besós.Como vereis pone Sant LLuis (Mallorca)
Un error GRANDE ... ES MENORCA

Otra vez más, finalista, os dejo el acta8197

Lluis Surralles
29/05/2017, 22:18
Xisco: Jo vaig estar al veredicte: Vas quedar entre les 9 coleccions finalistas al premi per coleccions i, com a obres sueltes les tres fotos teves van arribar a la final entre les 50 finalistes. Al final no hi va hever sort pero les teves obres van esser molt valorades. Felicitats. Les vaig conèixer des del primer moment.
No em vaig assabentar de lo de Mallorca pero el dia 15 al repartiment de premis que hi serè perque també donen els premis socials, que n´hai de recollir tres, ho faré constar. Una abraçada.

Lluis Surralles
29/05/2017, 22:29
Jo veig presentar 3 fotos i no en van seleccionar cap. No van agradar al jurat.

Francisco Aviles
29/05/2017, 22:35
Xisco: Jo vaig estar al veredicte: Vas quedar entre les 9 coleccions finalistas al premi per coleccions i, com a obres sueltes les tres fotos teves van arribar a la final entre les 50 finalistes. Al final no hi va hever sort pero les teves obres van esser molt valorades. Felicitats. Les vaig conèixer des del primer moment.
No em vaig assabentar de lo de Mallorca pero el dia 15 al repartiment de premis que hi serè perque també donen els premis socials, que n´hai de recollir tres, ho faré constar. Una abraçada.

Moltes gracies, LLuis per la informació y t'agraeixo lo De Mallorca, ja que m´ empreña una mica

Francisco Aviles
29/05/2017, 22:36
Jo veig presentar 3 fotos i no en van seleccionar cap. No van agradar al jurat.

Ho sento per tú LLuis, pero al final se finalista tampoc val gran cosa..

Lluis Surralles
29/05/2017, 23:33
Tè molt de mèrit arribar a la final. i, pel meu gust, mereixia premi. No em va agradar gaire la actuació del jurat. Aixó passa sovint

Joan A. Gomila
30/05/2017, 08:51
Les valoracions dels jurats no sempre ens agaraden però crec que quan paritipam en qualque concurs ja hi hem de comptar amb açò i després només hi queda alegrar-nos si el resultat és favorable i seguir-ho intentant si no ho és, però sense perdre de vista que el més important és disfrutar fent fotos.

Enhorabona, Xiscu i ànims per la propera, Lluis!!!

Lluis Surralles
30/05/2017, 14:33
Efectivament, Joan A. Aixó és un joc i, quan participes en un joc has d´acceptar les regles. En esport, si l´árbit no pita la falta per molt que ho sigui... El que passa en fotografia és que tot depen molt dels gustos dels jurats que són molt dispars.

Francisco Aviles
30/05/2017, 16:11
Les valoracions dels jurats no sempre ens agaraden però crec que quan paritipam en qualque concurs ja hi hem de comptar amb açò i després només hi queda alegrar-nos si el resultat és favorable i seguir-ho intentant si no ho és, però sense perdre de vista que el més important és disfrutar fent fotos.

Enhorabona, Xiscu i ànims per la propera, Lluis!!!

Gràcies, Joan
Doncs si raó tens els jurats tenen punts de vista diferents, i també a vegades ens pensem que som els millors i no és així, hi ha gent molt Bona en aquest món, ja que molts d'aquests concursos són internacionals com es el cas ..aquet

Lafebre
30/05/2017, 17:28
Xiscu, el primer de tot, felicitar-te. T'ho dic molt de debò. En un concurs d'aquest tipus, arribar a ser finalista ja és arribar a molt amunt. Com a exemple et diré que repassant els noms dels finalistes que figuren a l'acta, hi ha varis noms, però sobretot un, que se n'ha fet un tip de guanyar concursos de molt alt nivell. I que continuarà fent-ho. El dit: moltes felicitats, Xiscu!

Francisco Aviles
30/05/2017, 21:26
Xiscu, el primer de tot, felicitar-te. T'ho dic molt de debò. En un concurs d'aquest tipus, arribar a ser finalista ja és arribar a molt amunt. Com a exemple et diré que repassant els noms dels finalistes que figuren a l'acta, hi ha varis noms, però sobretot un, que se n'ha fet un tip de guanyar concursos de molt alt nivell. I que continuarà fent-ho. El dit: moltes felicitats, Xiscu!

Moltes gràcies, Vicenç
Agraeixo molt les teves paraules i crec que tens raó, és molt difícil guanyar un concurs d'aquest nivell, arribar a la final ja es molt dificil, però sempre volem més .. i crec que el espirit de superació també és bo

Lluis Surralles
02/06/2017, 12:07
Xisco: Ahir vaig parlar amb en Josep Ibern (Responsable del concurs de Sant Adrià) i em va comentar que li sabía greu el fet d´haver posat Mallorca. Que és un error exclusivament seu. Diu que et demanaran excuses. Ho han fet ja?. També diu que en el catàlec ja estava previst posar Sant Lluis (Illes Balears) que és la provincia.

Francisco Aviles
02/06/2017, 14:38
Moltes, gràcies, Lluís
No .. no m'ha dit res, Però tampoc té mes Importància, és segur que es un d'error no intencionat.
Però clar que si Vull Que Posin Menorca, Hi ha Que fer Pàtria

Lluis Surralles
02/06/2017, 20:16
Aixi els ho diré.

Francisco Aviles
02/06/2017, 20:46
Agrait !! Lluis


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Lluis Surralles
16/06/2017, 18:12
Xisco: Ahir va esser el repartiment de premis de Sant Adrià. També era la inauguració de l´exposició pero, malauradament, les còpies en paper no van arribar i van haver de esser projectades. Jo havia portat la càmara per fer una foto i pujar-la a FF pero no va poder esser. Aixi que rebin les còpies inauguraran l´exposició, aniré a fer la foto i la pujaré.

Francisco Aviles
16/06/2017, 18:53
Xisco: Ahir va esser el repartiment de premis de Sant Adrià. També era la inauguració de l´exposició pero, malauradament, les còpies en paper no van arribar i van haver de esser projectades. Jo havia portat la càmara per fer una foto i pujar-la a FF pero no va poder esser. Aixi que rebin les còpies inauguraran l´exposició, aniré a fer la foto i la pujaré.

Gracies, LLuis !! Ets un Crack

Lluis Surralles
16/06/2017, 19:33
Catacrack

Diego Civico
19/06/2017, 10:20
Enhorabuena Xiscu, el trabajo bien hecho siempre debería tener recompensa, en este caso así ha sido.
Salu2

Francisco Aviles
19/06/2017, 11:40
Gracias [emoji4] Diego !!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Lluis Surralles
28/06/2017, 08:03
Ahir, definitivament, vaig visitar l´exposició del Concurs de Sant Adrià. Us deixo imatges en les que podem veure la foto d´en Xisco, que va arribar a la final, una vista general i la colecció guanyadora

8402840384048405

Jaume Franch
28/06/2017, 10:10
Moltes gràcies Lluís per aquesta informació.

Francisco Aviles
28/06/2017, 11:04
Moltes gràcies, LLuis
La veritat és que fa il·lusió veure una foto d'un, entre les finalistes..:very_drunk: Et dec una o +

Lluis Surralles
28/06/2017, 11:47
De res.Un altre?