Ver la versión completa : Tema llibres 2
Lluis Surralles
25/05/2017, 13:01
Tal i com diu en Vicens el tema fotofindero està molt paradet. A veure si entre tots ho animem. Jo faig el que puc. Us torno a exposar una foto del tema llibres que és el que m´ocupa en aquest moment.8159
Jaume Franch
25/05/2017, 13:55
No poses paràmetres, però potser tampoc fa falte, la veig molt correcte.
En quan el motiu, potser el veig massa clàssic, tot i siguent molt correcte.
I, amb un color càlid, guanyaría?
Francisco Aviles
25/05/2017, 15:07
Aquesta m´agrada mes LLuis. Pero com diu en Jaume es molt clasica
Lluis Surralles
25/05/2017, 15:44
És que aquests de Sant Adrià son molt clàssics.
Francisco Aviles
25/05/2017, 16:10
Axi ja va be Lluis
Bona sort !!
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Carlos Silvestre
25/05/2017, 17:11
Esta me gusta mucho más. Buena iluminación aunque no sé si se podría mejorar la sombra moviendo algo las gafas o la posición del libro.
Opino como Jaime que algo más de calidez añadiría un plus ¿nostálgico? a la imagen. pero, bueno, son ideas que me vienen a la cabeza y que pudieran mejorar una una de por sí buena imagen.
Lluis, a mi aquesta també m'agrada més que la primera que vas pujar. Coincideixo amb tots els aspectes que han comentat els companys i, a més, n'afageixo un de collita pròpia. Crec que aquí li aniria molt bé un d'aquells (o similars) vinyetejats que tan t'agraden i que posaves a totes les fotos. Aquí hi veig un vinyetajat gran, però de transició suau. Què et sembla?
Lluis Surralles
25/05/2017, 20:39
Gràcies per els comentaris. Aixó del vinyetat que diu en Vicens ho probaré. A mi, que m´agraden els vinyetats, a aquesta foto no li veig pero per descomtat que go probaré. Ah, i jo, al igual que els de Sant Adrià, també soc una mica clàsic de vegades.
Joan A. Gomila
25/05/2017, 22:02
Jo també em quedo amb aquesta respecte a la primera que vas pujar.
Crec que aquí hi ha menys elements però açò fa que la mirada es centri més ja que en l'anterior la mirada deambulava per la foto sense trobar un punt concret.
Raul Sintes
26/05/2017, 16:10
Estic d'acord amb en Carlos que girant una mica les ulleres, milloraries la sombre i també donan-li una mica més de calidesa te quedaria millor.
Pepe Peñafiel
28/05/2017, 09:47
Siempre me atraen estas imágenes. Me pasa igual que a los compañeros, esta me gusta más. LO que no estoy seguro es si los recortes por las esquinas le favorecen. Y digo que no estoy seguro porque no lo tengo claro si es así.
Bep Taltavull
28/05/2017, 19:55
Estic d'acord amb el vinyeteig i la temperatura més càlida, per la resta molt be!!