Ver la versión completa : Cingle
Com que aquests dies està molt més actiu l'apartat de "Fotofinderos" que no pas el de "Exposició, anàlisi i crítica de fotos", que està força ensopit, m'he decidit a pujat aquesta foto de ja fa algun temps i així animar la resta dels membres del grup a que també en pugin, de fotos, del que siguin, d'on siguin, i del temps que faci que estiguin fetes, que al cap i a la fi és el motiu principal que ens uneix a tots, no creieu?
Castellfollit de la Roca és una localitat de la comarca de La Garrotxa, a la província de Girona, que és molt coneguda, a part de pels excel·lents embotits que produeixen, per fet d'estar situada al cap de munt d'un cingle. Doncs bé, en els últims temps s'han produït varis desprendiments de pedra força importants d'aquest cingle que qüestionen molt seriosament la seguretat i continuïtat de les seves cases si no s'hi fan importantíssimes inversions. Esperem que hi hagi seny.
8157ISO 200
Nikkor 24-70 a 32 mm, f/5,6
1/500 sec.
-0,67EV
Jaume Franch
25/05/2017, 13:53
A la foto no li faré cap comentari, no en tinc cap a fer que no sigui lloar la excel.lent perspectiva que ens dóna del poble.
A la teva proposta sí. Em sembla be que ens animis a pujar fotos encara que no siguin actuals. Efectivament, hem de recuperar el ritme d'aquest apartat, ara que les aigües volen tornar al seu nivell habitual.
Et faré cas i ara mateix pujaré còsa.
Francisco Aviles
25/05/2017, 15:09
Un poble molt guapu y bona foto, Vicenç .. tens raó em de puja més fotos
Carlos Silvestre
25/05/2017, 17:08
Eso sí que son casas colgantes y no las de Cuenca!!!
El mérito de la foto está en que transmite perfectamente la sensación de vivir al borde del abismo.
Joan A. Gomila
25/05/2017, 22:00
Compartesc del tot l'opinió que ha donat en Carlos.
L'exposició l'has controlada molt bé tot i haver-hi una llum una mica dura.
Lluis Surralles
26/05/2017, 00:47
Molt bona foto, Vicens. La prespectiva molt ben buscada. Tothom té tendència a fer la foto des de devant pero en Lafebre, com sempre, li ha buscat la volta.
Llàstimas aquest troç de cel sense núvols.
Raul Sintes
26/05/2017, 16:05
Aquesta l'has fete desde dalt des campanar, no? també la vaig fer jo però l'hora i la llum no eren les millores. Bona foto..
Aquesta l'has fete desde dalt des campanar, no? també la vaig fer jo però l'hora i la llum no eren les millores. Bona foto..
Efectivament, Raül, està presa des del campanar.
Pepe Peñafiel
28/05/2017, 09:49
La localización no puede ser mas espectacular, esta imagen tiene su punto mas fuerte en la perspectiva desde la que se toma. Mareante ese abismo que forma parte de las casas. Una pasada . No creo pudiera vivir en una de ellas, no me atrevería a asomarme. 36 19 5 1
Marga Pons
01/06/2017, 17:31
Impresionant perspectiva! Quasi puc sentir la sensació de vertigen només de mirar-la. Molt bona foto Vicenç.
Bep Taltavull
07/06/2017, 20:59
M'agrada molt aquesta perspectiva, tant per la visió que ens dona del penya-segat, com del carrer del primer pla. Molt bona!!