PDA

Ver la versión completa : Agraïment en es companys des fotoclub fllum



Carlos Permuy
10/05/2017, 15:31
Hola a tots,

Encara que em consider un principiant etern en totes les disciplines de la fotografia, ho sóc especialment en fotografia d'estudi.

Fa uns mesos, em vaig assabentar que es fotoclub fllum organitzava un curs de un parell de mesos de durada que versava sobre sa fotografia d'estudi. Crec recordar que era es dissabtes.

Com alguns sabeu, sa meva feina du implícit es viatjar, en menys de un mes he estat a Qatar, Bucarest, Madrid, Barcelona, Lisboa... i segur que em deix algún lloc. No m'importa amb absolut perque tenc sa grandissima sort de ser una apassionat de sa meva feina (sempre dic que si no ho fos seria jo que pagaria per fer-la).

Bé, vaig contestar es mail des curs dient que no hi podia anar per motius laborals ja que em tindria que ausentar molts de dissabtes i, en sól demà, em telefonan en Pere Arguimbau i en Damià Rotger des fotoclub i em van oferir fer-me es curs a mida. Vam triar es dissabtes que jo seria a Menorca i he de dir que ha estat un plaer i un privilegi tenir a en Damià de professor i a en Pere d'assistent den Damià. Són dues persones SUPER generoses, que no tenen res seu, sempre a punt per ajudar sigui es qui sigui es problema que tenguis (en Pere un dia va arrivar a venir de Ferreries carregat de flashos d'estudi perque un amic meu necessitava unes fotos urgents per sa feina). Mai demanen res a canvi... no sé, no tenc paraules.

Detalls com aquests que us explic aquí són la raó per la qual som soci des fotoclub fllum desde fa 10 anys. No es tracte de s'entitat en sí, es tracte de ses persones, i sa qüalitat humana den Pere i en Damià es extraordinaria.

Damunt, no em van voler cobrar res adient no sé quin rollo que un dia els vaig ajudar amb una bestiesa, encara que sa meva venjança va ser convidarlos a una barbacoa de xuletón que tocava cantons de gros que era i, de pasada, vam passar una vetllada d'allò més bé xerrant de fotografia fins les tantes de sa matinada.

Agraïr especialment a en Damià que ja ha començat feina i només té es dilluns lliures però venia igual a ferme sa clase es dissabtes capvespre.

Encara que em queda moltissim per apendre he vist com he anat millorant setmana a setmana i he disfrutat com mai.

Es pròxim repte es fer-ne un altre amb un il.lustre fotofindero ja que vull millorar sa meva fotografia de paissatges (eh? Toni eh? eh? Toni? eh? Risa 60)

Ses fotos que us possaré aquí són de mòbil i molt flaques, només per fer sa broma aquell dia....

8114

8115

8116

8117

8118

Victor Olmedo
11/05/2017, 12:23
Diuen que, "es de bien nacidos ser agradecido". Quan surten aquestes coses crec que cal aprofitar-les i si et posen aquet tipus de facilitats...ja ni t´explico.
Veig que en el procés d´aprenentatge és important celebrar la finalització del curs amb una bona BBQ, cosa que genera tanta enveja com el mateix curs.
Enhorabona per aquet curs realitzat i terminat amb èxit Carlos. Ara només queda treufe-li partit a tot aquets coneiximent adquirit i posar-ho en pràctica quan més aviat millor.
Sembla que tens grans amics en es Fllum aquet...
Salutacions cordials.

Carlos Permuy
11/05/2017, 15:55
Bono, no només a Fllum jajaja...

Per cert... m'en se d'un que vol ser soci Boig 40

Jaume Franch
12/05/2017, 12:05
Soci de FotoFinde?

Carlos Permuy
12/05/2017, 12:36
A fotofinde no hi ha socis... no es un club. Xerram de fllum. Aqui som foreros no?

Joan A. Gomila
12/05/2017, 12:41
A fotofinde no hi ha socis... no es un club. Xerram de fllum. Aqui som foreros no?

Carlos, no estic del tot d'acord amb aquesta afirmació, ja que si bé es cert que no estam constituits com a fotoclub i no hi ha uns estatuts, tots pagam una quota anual per pertanyer al grup.

Carlos Permuy
12/05/2017, 12:47
Bueno, no sé a qué ve açò.....

Aquí casi tothom és soci de un fotoclub i paga per ser a fotofinde, no?

Quin problema hi ha en que agraeixi un bon favor que m'han fet de dues persones que casi tots coneixeu? En Victor em va comentar que es faria soci per fer es curs d'iniciació ja que coneix a en Pere i ell viu a Mercadal, per lo que li cau aprop i també em va comentar de fer un curs d'estudi i aprofitar es material de fllum que està de conya. Ni més ni menys...

No entenc... a més aquí es va decidir no ser club, no? Es paga una quota per es manteniment des tinglado i res més, que jo sepi. :confused:

Carlos Permuy
12/05/2017, 12:52
Carlos, no estic del tot d'acord amb aquesta afirmació, ja que si bé es cert que no estam constituits com a fotoclub i no hi ha uns estatuts, tots pagam una quota anual per pertanyer al grup.

Bé, m´has fet pensar.... t'agraïria que em diguessis, segons tu, qué és fotofinde pues.

Joan A. Gomila
12/05/2017, 12:52
Carlos, en cap moment he dit que hi hagi cap problema en que agraeixis la feina dels membres de f/llum i en deixis constància en aquest fòrum.

Tan sols el que t'he dit és que tot i no estar constituits com a una associació, si que funcionem com a tal i no crec que sigui gaire erroni considerar als membres de fotofinde com a socis.

Antoni Cladera
12/05/2017, 12:56
Jo entenc que la quota és només de manteniment....
veig un mal entès....
Noltros som un foro com nikoistas, canonistas.... ojodigital... pero a més ens coneixem quasi tots.. d'aqui a un fotoclub hi ha camí, molt de camí a fer.

Carlos Permuy
12/05/2017, 13:05
Carlos, en cap moment he dit que hi hagi cap problema en que agraeixis la feina dels membres de f/llum i en deixis constància en aquest fòrum.

Tan sols el que t'he dit és que tot i no estar constituits com a una associació, si que funcionem com a tal i no crec que sigui gaire erroni considerar als membres de fotofinde com a socis.

No hi ha junta, no hi ha eleccions, no es canvia es president perque no n'hi ha... es un foro que per mantenirse ho fa d'aquesta manera com jo en es meus tenc sponsors que ho paguen però és lo mateix. No, no funcionem com a tal, em sap greu. I no és lo que opin, és sa realitat. Al tanto! que no em sembla malament eh? de fet, és sa fòrmula que jo estic emprant per lo meu (amb sa salvetat que a lo meu no és es forero es qui paga). A un club tampoc fa falta entrar amb invitació. T'apuntes, pagues i llestos. Aquí no (amb açò ja no hi estic tant d'acord però és una opinió personal meva que obviamente no té per qué sa teva o sa d'en Jaume i no passa res).

Bé, en resum, no ho veig com tu amb absolut (que tampoc passa res)

Antoni Cladera
12/05/2017, 13:06
Carlos, en cap moment he dit que hi hagi cap problema en que agraeixis la feina dels membres de f/llum i en deixis constància en aquest fòrum.

Tan sols el que t'he dit és que tot i no estar constituits com a una associació, si que funcionem com a tal i no crec que sigui gaire erroni considerar als membres de fotofinde com a socis.

Joan Antoni, podem ser associació i no ser fotoclub. podem ser foreros fotofinderos i ser amics que ens agrada el mateix....
és igual el nom que li posem però hi ha diferències...

tot acaba allà mateix... contam històries amb la llum

Joan A. Gomila
12/05/2017, 13:09
Toni: el que tu dius es exactament el que jo volia expresar-li a en Carlos: q es igual com ens diguem i si en Jaume diu soci no passa res xq tots ho entenem

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Jaume Franch
12/05/2017, 13:12
Voleu fer el favor de no seguir discutint per aquesta nimietat?
Us esteu liant innecessariament.

Joan A. Gomila
12/05/2017, 13:13
Rao tens Jaume. Mea culpa

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Antoni Cladera
12/05/2017, 13:22
Voleu fer el favor de no seguir discutint per aquesta nimietat?
Us esteu liant innecessariament.
Baix el meu punt de vista no es discuteix.... està molt be intercanviar opinions!!