Ver la versión completa : Circunpolar a Pregondò
Raul Sintes
04/05/2017, 18:17
Practicando con las circunpolares. Hace 15 días salimos a Pregonda para hacer nocturnas y me gustó cala Pregondó por el sitio ya que salvaba la luz del faro y las dos viviendas de encima la playa que tenían todas las bombillas encendidas del exterior. Precisamente, aproveché esta iluminación para sacar detalle a las rocas.
La mancha clara que se ve en las rocas es una zona de un color diferente y no lo he querido clonar, aunque, posiblemente quedaria mejor clonado. No sé. Espero vuestros comentarios.
8056
Pepe Peñafiel
04/05/2017, 18:51
Pues me parece una preciosa circumpolar de la que , por cierto, me gustaría saber sus datos exif. En cuanto a composición me parece acertada las zonas que has dedicado a cielo-tierra.
Quizá probaría a ver si puedo rescatar un poco más de luminosidad a la zona de rocas.
Preciosa localización Raúl.
Francisco Aviles
04/05/2017, 21:16
Molt bé, Raul !!
Com diu en Pepe li falta un poquet de llum
Jaume Franch
04/05/2017, 22:37
Guapa foto.
D'acord amb els companys.
Carlos Silvestre
05/05/2017, 10:26
El tono del cielo esta muy bien.
Creo que falta luz en rocas y agua.
Se aprecia un puntito antes de cada trazo de estrellas, debe ser un fotograma realizado antes de que empezaras con las exposiciones seriadas. Intenta repetir el procesado eliminando ese primer fotograma.
Com que lo de la manca de llum ja t'ho han dit els companys i no vull repetir-me, només em manca felicitar-te, Raül, perquè quan arreglis el que t'han comentat, et quedarà una magnífica circumpolar.
Antoni Cladera
08/05/2017, 18:07
bona Raul! Pens que se't va moure durant l'exposició... diria que és una sola exposició i que el moviment del tripode o càmera ha fet que es moguessin els estes
Raul Sintes
26/05/2017, 16:00
He tornat a processar la circumpolar de Pregondò seguin ses vostres sugerencies, a veure ara què en trobeu de la feina.
Moltes gràcies per els vostres consells, així anem fent camí.
He tret la primera imatge com va dir en Carlos i el puntet semble que ha quedat més separat que abans, així és que ho he deixat fer com està.
8166
Jaume Franch
26/05/2017, 17:03
Millor, Raül.
Tot i així, m'agradaría potser que l'aigua no tingués tant de protagonisme; més fosca.
Coincideixo amb el comentari d'en Jaume.
Lluis Surralles
27/05/2017, 09:01
Molt bona foto. Com s´ha dit, la primera la veig fosca de la part baixa i, en canvi, la segona massa clara. Crec que un terme mig sería l´ideal per conseguir, com dieu per aqui, una foto de dalt de tot.
Raul Sintes
27/05/2017, 19:24
Gracies companys per comentar.
L'he enfosquida un poc i m'ha costat per la quantitat de dominants que han sortit. resulta que a l'esquerra de la foto hi ha la platja de Pregonda amb tres chalets inmensos i dos d'ell amb una iluminaciò de tons groguenca que són els qui donaven llum a les roques i al mar.
Aqui vos la deixo rectificada.
8176
Jaume Franch
27/05/2017, 19:46
No millora així.
Però n'estic segur que pot millorar.