PDA

Ver la versión completa : Foto robada vora el foc

Carlos Permuy
18/04/2017, 09:48
No té res d'especial però estava emprant es 50mm f1.4 es vespre tirant a tope de diafragma per veure... és una òptica complicadeta perque has d'afinar molt però dona moltes satisfaccions...

7979

Jaume Franch
18/04/2017, 10:18
Atrevint-se a fer fotos difícils, s'aprèn molt.
Aquesta foto pot guanyar si dónes llum a la cara dels papàs feliços i molt discretament a la jaqueta del fillet.
Al fer-ho, al pujar ombres, és normal que apareixi renou / soroll / gra, però es pot reduïr bastant acceptablement.
Tinc una versió preparada per si t'interèssa.

Carlos Permuy
18/04/2017, 10:34
Tot el que vengui de tú es benvingut Sant-50

Jaume Franch
18/04/2017, 10:36
apaaaa!
eso se lo diràs a todas...

7983

Carlos Permuy
18/04/2017, 11:10
Pues no sé que dir-te... sa meva és fidel a lo que jo veia en aquell moment... sa teva pot agradar més però no és el que es veia....

Jaume Franch
18/04/2017, 12:16
Val, tot son opinions i gustos...

Carlos Permuy
18/04/2017, 12:53
Crec que depén més de qué vols representar. Si sa realitat o una versió de sa realitat que t'agradi més. A jo tant procesada em sembla irreal, talvegada perque hi era i sé com es veia però, com bé dius, qüestió de gustos ;)

Jaume Franch
18/04/2017, 15:22
A les hores , quin sentit té pujar-la a "Exposición, análisis i crítica"?.
Haurem de fer un apartat per aquest tipus de "fotografía d'autor".

Carlos Permuy
18/04/2017, 17:01
Açò tu mateix que es cotarro es teu Risa 60

Jo només dic que m'agrada més que sigui fidel a sa realitat en aquest cas. Sa llum venia de s'altre banda i, per tant, sa part fotografiada quedava més fosca. El que me va cridar s'atenció van ser ses siluetes precisament. Donantli aquest procés, s'espanya el que jo volia mostrar a més que a jo, personalment, no m'agrada. Però bé, que són opinions i totes vàlides :)

En canvi els halos que vas treure em va encantar com va quedar. Una de cal y otra de arena Sant-50

Antoni Cladera
19/04/2017, 10:39
ueppp! fotarra
a mi m'agrda la versió original ja que les cares il·luminades, per una banda lleven el misteri que te la foto i per altra no és lògica sent un contrallum...
Sa veritat és que m'agrada... d'on l'has agafada? jajajajajaj

(bona!)

Carlos Permuy
19/04/2017, 10:42
Muntanyes de Transilvania per Semana Santa. Tenc algunes fotos que semblan de principis del segle passat. Hi va haver-hi un moment que semblava que estavam a una peli de por, tots 4 dins es cotxo per un camí de cabres tornat de veure una iglesia a un poble perdut a la una de sa matinada... i ens va apareixer un pastor ja gran amb un garrot que semblava es xòfer den Dràcula Risa 60

Carlos Permuy
19/04/2017, 10:46
les cares il·luminades, per una banda lleven el misteri que te la foto i per altra no és lògica sent un contrallum...

Jo és el que pensava també... més il.luminada la veig artificial peroooooo claro... jo es que hi era i sé com estava es llum.