PDA

Ver la versión completa : Guguenghein

LluisSurralles
11/08/2011, 21:56
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=10257 3&g2_serialNumber=2
Vaya por delante lo que ya dije en su momento: a mi este edificio no me gusta nada, pero tal parece que estar en Bilbao tres semanas trabajando en fotografia y no sacarle alguna foto es pecado. Para salir un poco de la clásica vista le hice unas cuantas marranadas. Os adjunto tres. Espero que si, como a mi, no os gustan, por lo menos las encontreis interesantes.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=10256 3&g2_serialNumber=2 https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=10256 8&g2_serialNumber=2

LluisSurralles
11/08/2011, 22:10
Ahi va la hostia, Patxi. En lugar de tres fotos me han salido cuatro. Debe ser porque al tratarse de Bilbao todo se exagera un poco. Bromas aparte, Jaume: no sé coo borrar la foto que está dulplicada

imported_admin
11/08/2011, 22:42
Ahi va la hostia, Patxi. En lugar de tres fotos me han salido cuatro. Debe ser porque al tratarse de Bilbao todo se exagera un poco. Bromas aparte, Jaume: no sé coo borrar la foto que está dulplicada
Ya està corregido. :)

VLafebre
12/08/2011, 11:27
Doncs amb això, no coincidim, LLuis. A mi, l'edifici m'agrada, i molt. Jo hi tinc fotos, però vaig anar-hi tot just abans d'adquirir el meu primer equip digital, així que tot el que tinc són "diapos". Reconec que tinc una certa debilitat per aquest edifici quan està il.luminat amb sol baix i les irregulars plaques de titani reflecteixen els colors daurats, creant uns jocs de llum/ombra/color captivadors.

Així que, no sé si és per això o què, que les teves fotos m'agraden, sobre tot la primera i la tercera, encara que siguin fetes de nit i en monocrom* ;D. Potser -potser- que una miiiiiiiiica més de contrast (sobre tot a la primera) i un toc una micatona més càlid els hi aniria millor.

LluisSurralles
12/08/2011, 12:31
No son de nit, Vicens. El que passa es que estava ploent i el cel era totalment gris. Per aixó el vaig posar negre.
Jaume: Una vegada mes moltes gràcies. Per Nadal t´hauré d´enviar un pernil

imported_admin
12/08/2011, 13:29
...
Jaume: Una vegada mes moltes gràcies. Per Nadal t´hauré d´enviar un pernil
Aaapa! sagerao!!!. :)

CarlosSilvestre
12/08/2011, 16:38
Me gustan tus tres "marranadas" y sobretodo la tercera. Dado que has jugado sólo con las texturas y volúmenes me parece muy acertado el BN

PepePenafiel
13/08/2011, 06:56
Pues me pasa como a Vicenç , este edificio a mi me gusta.
También me gustan la primera y la tercera, especialmente la primera. Y digo la primera porque desde el ángulo superior izquierdo hasta el ángulo inferior derecho de la imagen están cuidados en el encuadre.
Muy bonitas LLuis. El tema B/N le sienta bien pero la descripción de Vicenç en "colorines" tampoco debe de quedar nada mal.
De todas maneras es cierto una cosa, por tópicos Bilbao-lluvia-gris-B/N.