Ver la versión completa : Comença un nou dia....
Xec Gomila
30/03/2017, 18:08
.
Hola a tots i totes.
Estic en pausa forçada per un 'petit o gran' problema de salut, (dic petit, ja que m'estic recuperant més ràpid del que es preveia i gran per la situacio que pasat) anem olvidant...:rolleyes:
Comunicat això, .. saber que diàriament visito FFF, i fa dies que estic decidit a pujar una fotografia, (així formara part de sa meva rehabilitacio), en aquest cas m'he decidit per aquesta sortida de Sol, immortalitzada a l'Octubre del 2016 , en un racó a prop 'des Murtar', Maó,...
a veure que tal....
Salutacions
D750
24 mm. /24-120/
f/8
30 s. expo
0 paso
ISO 100
degradat 3 pasos
ND 10
7901
Jaume Franch
30/03/2017, 22:25
Amic Xec!
Una : celebro molt que et vagis recuperant d'aquest mal moment. És un gust tenir-te per aquí de nou.
Dos: Fotàssa!.
Chapeau!!!.
EscarapelaFF 100x
Xec Gomila
31/03/2017, 07:44
Bon dia,.. moltes gracies Jaume per els teus anims com sempre...
..i gracies per comentar.. ei 24
Antoni Cladera
31/03/2017, 07:59
Molt be Xec... ànims amb la recuperació... et desig el illor,.... sobren les crítiques a la foto. celebrem el teu estat anímic! ;-)
Marga Pons
01/04/2017, 21:59
Molts d'ànims Xec! Preciosa fotografia
Carlos Silvestre
02/04/2017, 11:08
Primero que te recuperes del todo.
La foto con un poquito menos de saturación de rojos creo que estaría mejor.
Lluis Surralles
02/04/2017, 11:20
Si amb problemes de salut fas aquestes fotos tan boniques, imaginem-nos el que pot passar quan estiguis al 100x100, que espero que sigui ben aviat. A mi ,´agrada aixi: ben saturada. El normal sería tot mes suau pero penso que hem de fer fotos diferents, i aquesta ho és. Fotofindera.
Estic amb en Toni, que sobren les crítiques a la foto i que el més important és que t'acabis de recuperar del tot. Però ja que l'has pujat, la foto, entenc que també vols que la comentem, i així ho faré. Captada en el moment precís. Preciosa, amb molt bona composició, però coincideixo amb en Carlos respecte la saturació dels vermells. Felicitats, Xec.
Tito Felix
03/04/2017, 11:05
Molt bona Xec. Molts anims, i si necessitas res ja saps on trobar-me. Una abraçada company!!!!!!
Pedro Riveiro
03/04/2017, 11:43
Bon dia Xec, estic molt content que et estiguis recuperant.
Pel que fa a la fotografia és una preciositat
Pepe Peñafiel
04/04/2017, 20:04
Ya te han dicho todo. Me encanta el momento. Un abrazo y recupérate pronto
Raul Sintes
05/04/2017, 20:22
Estic content que t'animis a penjar fotos as foro, açò vol dir que vas per bon camí.
En quant a sa foto, pot ser si està un poc massa saturada, molesta sobre tot a ses roques del primer pla.
Enviado desde mi GigaTel_Capture mediante Tapatalk
Joan A. Gomila
10/05/2017, 15:06
Feia temps que no entrava al fòrum i m'estic intentant posar un poc al dia. Per aquest motiu tampoc hem comentat res de la foto les altres vegades que ens hem trobat per Ciutadella.
En quan a la foto tan sols dir que estic d'acord amb el que t'han comentat de la saturació dels vermells. Per altra banda crec que l'exposició l'has clavada per tenir detall al primer plà i al mateix temps no deixar massa cremat el sol i el cel.