PDA

Ver la versión completa : immensitat. Fotògraf davant el paisatge a l'hora daurada.



Antoni Cladera
29/03/2017, 08:52
Aquestes nits, mentre esper l'hora de quedar-me adormit, rellegesc els llibres que tenc per casa den William Turner i den Caspar Friedrich. Dos pintors que sempre m'han inspirat a la recerca de nous paisatges i reptes fotogràfics.
Aquest darrer, en Caspar David Friedrich especialment m'encisen les marines, paisatges marins, molts d'ells amb el sol present i quasi sempre amb una figura humana observant el paisatge. Una de les obres més conegudes d'ell és la de "Wanderer above the sea of fog", font d'inspiració de pintors i fotògrafs. Recoman el seu visionament.
El tractament de la llum d'aquests dos artistes sempre m'han ajudat a crèixer com a fotògraf pasatista.

Aquesta foto que vos present és simplement un intent de reflectir la inclusió del fotògraf, de la persona, de l'amic al fotograma, no tant sols per l'escala si no per la importància que el fotògraf (fotògrafa en aquest cas) dins l'execució de la imatge.
7896
Dslr,
22mm
f/5,6
20s
iso 1oo
7500K
ND1,8
GND 0,9
Polaritzador

Joan A. Gomila
29/03/2017, 09:26
Realment, la inclusió de la figura humana dins la foto, en aquest cas, acaba d'arredonir i equilibrar la composició.

M'agraden també les textures del primer plà i també m'agrada un petit detall que és el moviment de les ones (que tot i no veure's molt clar si que s'intueix en l'escuma que hi ha a la vorera de la mar) que contrasta amb la quietut de l'aigua que hi ha estencada al primer plà.

No has posat la velocitat d'obturació però veig que son 20 segons.Sant-50

Antoni Cladera
29/03/2017, 09:43
No has posat la velocitat d'obturació però veig que son 20 segons.Sant-50




merci, editat ;-)

Diego Civico
29/03/2017, 12:03
Bravo Toni!
Por cierto, tienes autorización de la compañera?? [emoji12]


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Pedro Riveiro
29/03/2017, 12:27
Preciosa fotografia, amb las seus linas que passant per la figura humana ta porten a l'infinit.

Lafebre
29/03/2017, 16:30
ei-5ei-5ei-5ei-5 Crec que no cal dir res més, oi?

Lluis Surralles
29/03/2017, 21:30
Una vegada mes ens has alegrat la vista amb aquesta preciosa foto. Es una mostra de la teva visió fotogràfica, del teu "savoir faire" i la teva profesionalitat.
Sens dubte: fotofindera. Quasi que em sembla que no calia ni dir-ho

Xec Gomila
30/03/2017, 17:43
Bones textures cercades del primer pla... bassa, roques.. .... m'agrada molt sa posicio d'encuadrament ja que sa bassa te porta com un riarol cap al mar infinit... :rolleyes:

i que no dir de sa presencia humana, pocas o cap vegades pensada ...

Gracies per sa recomanacio.

Salutacions..

Jaume Franch
30/03/2017, 22:51
Molt bona foto Toni.

Antoni Cladera
31/03/2017, 08:01
Bravo Toni!
Por cierto, tienes autorización de la compañera?? http://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png


Eso creo Diego.... La tía llegó después y se metió en el encuadre.... no se movía... así que lo aproveche... jajajajajaja

(broma todo... una modelo de "arriba del todo"!!

Marga Pons
01/04/2017, 21:28
Molt bé, molt bé.....en un instant he passat de ser una model excepcional a "la tía que se metió en el encuadre"....
vaig perdent punts per moments.
És broma Toni! Que puc dir que no hagin dit ja els companys. Una foto preciosa que reflecteix la màgia de l'instant. Fantàstica.

Carlos Silvestre
02/04/2017, 11:03
Para mi magnífica sin ningún pero. Me extraña que no haya mencionado nadie una cierta sobresaturación del verde (a mi me parece bien). Será respeto reverencialSmile 30EscarapelaFF 100x

Antoni Cladera
02/04/2017, 19:44
Para mi magnífica sin ningún pero. Me extraña que no haya mencionado nadie una cierta sobresaturación del verde (a mi me parece bien). Será respeto reverencialSmile 30

A Marga pongo por testigo... y al filtro polarizador.... Y al levantar sombras... vualá... ;-)
adjunto recorte de un raw

7913

Tito Felix
03/04/2017, 11:02
Molt bona "Maestro"!!!!!

Lluis Surralles
04/04/2017, 17:42
Del comentari de la Marga crec entendre que la model és ella. Ò no es així?. Si és així, felicitacions per a tots dos.

Pepe Peñafiel
04/04/2017, 19:53
Pues ese verde, tal y como la ha editado el autor me gusta y mucho. Es una guinda a un excelente postre. La figura humana le da otra dimensión.

Maria Barber
09/04/2017, 09:16
preciosa, Toni

Jaume Franch
09/04/2017, 10:50
Preciosa , Toni.

No m'acaba de convèncer l´alternància de llums de l'horitzó cap avall.

EscarapelaFF 40x

Lemon
10/04/2017, 22:12
Una foto muy muy buena. Vaya cara "la tía esa", no? Aunque al encuadre le ha venido bien. No me pegues Marga!! xD