Ver la versión completa : Circunpolar
Raul Sintes
26/03/2017, 20:28
Fa unes tres semanes, vam sortir amb en Carlos S. a fer una circunpolar, sa primera que faig per apilament de 64 fotos de 25 segons i l'apilament l'he fet amb photoshop. La llum de la casa és el procedent dels llums de Macaret i arenal d'en Castell.
M'agradaria ses vostres opinions ja que no estic bregat amb aquest tipos de processat.
7877
Bep Taltavull
26/03/2017, 20:46
Quins eren els paràmetres de càmera?? la veig bastant fosca...
Jaume Franch
26/03/2017, 20:49
Hombre, Raül!, molt be.
En Carlos va pecar d'excés de llum del primer pla i tu crec el contrari. Però potser ho prefereixo així.
El cel: crec que cercaría la manera de guanyar també llum i fredor.
Veuràs que el processat d'aquestes nocturnes és molt diferent dels que fem habitualment.
Més, més!. ei-7
Bajo mi punto de vista inexperto, me gusta la foto aunque sí que está un poco oscura, pero no sé si está bien así o hay que iluminarla más. Como dije, no controlo esta disciplina, pero me gusta.
Una mica fosqueta potser sí, però en una nocturna prefereixo que tiri més aviat a fosca que no pas que sembli que siguin les 12 del migdia. Coincideixo amb en Jaume pel que fa la temperatura. Molt bé, Raül!
Raul Sintes
27/03/2017, 19:58
Moltes gràcies pels vostres comentaris que em servèixen de gran ajuda.
Primer dir-vos que no he processat els raws, si no que l'he convertit directament a JPG, pot ser aquest és es primer fall meu.
En toc cas, les dades son ISO 400, f/4, exp 30", temp. 3550 k. dis. focal 18 mm.
Miraré de processar els raws i tornar a montar la circumpolar.
Diego Civico
27/03/2017, 22:57
Raúl está muy bien. Coincido contigo y los demás compañeros en la falta de luz, igual podías haber subido el ISO (no sé cómo se comporta tu cámara) la otra alternativa es pintar con luz cálida.
En referencia a como montar la imagen, como bien has comentado, primero debes revelar los RAW, luego los pasas a .jpeg y después te recomiendo que pruebes a montarlas en Startrail. Es un programa gratuito para Windows. Es gratuito y muy intuitivo.
Ya nos enseñaras el nuevo resultado.
Salu2.
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Francisco Aviles
28/03/2017, 15:41
Falta com diuen, llum.. pero es un bon principi está molt bé
Lluis Surralles
28/03/2017, 18:00
Si et dic que la trobo fosca pensareu que estic boig (una que espresenta fosca i ara la trobo massa) pero si, un puntet de llum mes a l´ edifici la faría guanyar molt.
Joan A. Gomila
28/03/2017, 20:15
Arrib una mica tard a comentar la foto i poc més puc afegir al que ja t'han dit.
Tan sols discrep amb una cosa del comentari que ha fet en Jaume que recomana baixar la temperatura. Jo pens que si haguessis exposat més temps no faria falta tocar la temperatura.
En nocturnes és interessant exposar més temps encara que la foto sembli de dia i després enfosquir-la amb el processat (cosa que ajuda a reduir la renou que pugui tenir) per cercar un acabat a on es vegi clarament que era de nit.
Jaume Franch
30/03/2017, 22:59
Segur que tens raó, Joan A.
Preng nota.
Raul Sintes
31/03/2017, 20:39
He processat els raws i he eliminat els rastres dels avions, lo que no he pogut eliminar ha estat sa contaminaciò lumínica que va deixar la llum d'un avió a baig a la dreta. La imatge de la casa està fusionada amb una imatge prèvia que vaig fer abans de que es fes fosc.
La intensitat de la llum de la fotografia la he deixat així, no sé si és massa o massa poc, però supos que és questiò de gusts.
7904
Bep Taltavull
31/03/2017, 21:20
La trob fantastica, molt bona feina Raül [emoji106] [emoji106]
Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
Joan A. Gomila
31/03/2017, 21:45
Sens dubte ha millorat. Molt be Raul.
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Jaume Franch
01/04/2017, 00:17
Estic d'acord amb els companys.
Marga Pons
02/04/2017, 14:14
Em qued amb aquesta darrera versió Raul. Bona feina!
Pedro Riveiro
07/04/2017, 12:31
Bona feina Raul, aquesta darrera ha millorat molt.
Raul Sintes
07/04/2017, 12:56
Moltes gràcies companys!!
Enviado desde mi GigaTel_Capture mediante Tapatalk