Ver la versión completa : Ballerina
Lluis Surralles
25/03/2017, 00:28
Avui he tingut el plaer de portar a terme una sessió fotogràfica amb aquesta ballerina de la dnase del ventre i amb aquesta foto dono per acabada la temporada sabàtica que m´havia pres. Espero que agradi7868
Joan A. Gomila
25/03/2017, 10:03
Pel meu gust il.luminació impecable i una pose molt sugerent de la ballerina. A falta de mirar-la en deteniment a casa, de moment m'agrada molt.
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Jaume Franch
25/03/2017, 10:08
Caram, quin retrat més xulo!.
Tret de unes zones borroses per fora del colze i a la periferia del fons, molt correcte.
Fotofindera.
Lluis Surralles
25/03/2017, 10:49
Tens raó. Ho acabo de retocar. Les vaig fe ahir i l´he enviat sense deixar-la madurar.
Jaume Franch
25/03/2017, 11:09
Doncs, puja-la altre vegada , no?
Carlos Silvestre
25/03/2017, 11:23
Una pose sugerente ¿propuesta tuya?
El tema del retrato con modelo es desconocido por mi y aprecio mucho a los que os atreveis con él.
Buena.
Lluis Surralles
25/03/2017, 11:27
Jaume: Ara estic en el procés d´editar totes les fotos de la sessió i tinc molta feina. Si l´hem de fer servir per a una exposició o alguna altre cosa ja la enviaré degudament retocada.
Lluis Surralles
25/03/2017, 11:29
Carlos: la propuesta es mia en cuanto a llevar a cabo la sesión y también el tema de la iluminación. En cuanto a las poses, la bailarina iba bailando y yo disparando. El tema es muy parecido a cuando hacia las fotos de deporte con flashes en el pabellón.
Tret del que ja t'ha comentat en Jaume, m'agrada força la foto. Dues cosetes respecte la llum. Aquesta il·luminació lateral més forta és molt bona, ja que dóna molt bon volum a la ballarina. Si s'hagués fet separat més la ballarina del fons, el fons s'hagués enfosquit força i hagués fet resaltar més la model. Bona foto, Lluis!
Lluis Surralles
25/03/2017, 21:07
He probat a desenfocar una mica el fons i la veritat és que no m´agradava massa. Jo també m´ho pensava pero, no sé si és pel tipus de fons amb aquests brillos o que, pero m´agrada mes aixi.
Francisco Aviles
25/03/2017, 22:36
Bon retrat LLuis.. !!
Pepe Peñafiel
25/03/2017, 23:17
Personalmente destaco dos cosas la iluminación y la pose. Se nota tu experiencia en imágenes de acción porque la has clavado en la pose.
De todas maneras a mi también me pasa que no tengo experiencia alguna en este tipo de imágenes.
Carlos Permuy
26/03/2017, 18:41
Lluis, FANTÀSTICA!!!! Darrerament faig el que puc amb models i la setmana que ve, precisament, començaré un curs d'il.luminació per treure profit des modest estudi que tenc. Aquesta foto que has penjat em sembla una meravella.