PDA

Ver la versión completa : Iii concurs de fotografia ademar-badalona



Jaume Franch
20/03/2017, 22:17
El nostre companys Lluís G.Surralles ens fa arrivar aquesta convocatòria de Concurs Fotogràfic.

Tal com ell suggereix, si hi ha gent interessada en participar-hi, podríem centralitzar les fotos a concursar i els hi enviaríem a ell.

Adjunto Cartell i Bases:

7837 7839 78407841

Lafebre
22/03/2017, 18:56
Si us animeu a participar (que jo ho faria), us recomano que no feu servir fotos ja publicades al foro perquè tinc entès que, probablement, un dels membres del jurat és una persona que acostuma a seguir el que es publica a FotoFinde i podria reconèixer les fotos i, en conseqüència, saber-ne l'autor.

Jaume Franch
22/03/2017, 18:58
Ho entenc, Vicenç.
És un gran retall a les nostres posibilitats. La majoría de nosaltres publiquem les nostres millors fotos al fòrum.
O sigui que, ho tenim fotut...

Lluis Surralles
23/03/2017, 13:49
Jo penso que no és un factor determinant que un membre del jurat conegui alguna foto. Penso que és prou honest com per a no deixar-se impresionar per aquestes coses i no voldria que els embres def FF (que penso que alguns tenen força posibilitats de guanyar) vegin mermades les lesves espectatives per aquest fet. Penso que, amb aquesta recomanació, es perjudica als fotofinderos mes que no pas els afavoreix. Jo demanaria que cadascú presenti les seves fotos que consideri millors i, si a l´hora de la veritat creiem que la cosa és massa evident, sempre som a temps de canviar el jurat a darrera hora. SENSE COMPLEXES: PRESENTEM EL MILLOR QUE TINGUEM. Aquest any a mi no em deixen concurssar per motius semblants.

Jaume Franch
23/03/2017, 14:32
Bona notícia, Lluís.

A veure, perdona que em faci pesat amb el tema del format i presentació.
Les bases diuen: "Les obres hauràn d'estar muntades sobre un passepartout de 30x40cm, si bé les mides de l'imatge fotogràfica són totalment lliures."

Per que jo m'entengui, voleu dir: "Les mides de la presentació han de ser de 40x30cm amb passepartout inclòs."?, i la mida de la foto, lliure dins aquestes dimensions, no?
Tu em vas dir que hi ha d'haver un suport rígit, no? Cartrò ploma?.

Transport:
Com tu suggeríes. aniría be fer una tramesa conjunta, per motius econòmics.

Podem demanar a la casa on tu imprimeixes (Alemanya) que ens ho facin i que t'ho enviïn a tú?

Disculpa Lluis i els altres companys, però, com et deia en el nostre correu, estic ben peix amb aquests procediments.

Com ho veus?

Lluis Surralles
23/03/2017, 18:47
Jaume: Estaria encantat de ajudar-vos, de la mateixa manera que vosaltres m´heu ajudat a mi. No és molèstia. Al contrari: és un plaer.
Efectivament la presentació és con tu ho has entés. El fet de que et demsani suport rígit es per a que no es dobleguin a la presentació.
Si que ho podeu demanar a Saal digital i posar com a adreça de lliurament la meva: J. Lluis García Surrallés, c/. Dos de Maig, 31-35, 08912
BADALONA.D´aquesta manera us estalviariau els ports de Menorca a Badalona. Caldria que a Saal fessiu la comanda conjunta perque cobren 3,70 € per envio i aquest seria el cost per a totes les fotos.
Si les demaneu directament a 30x40 total amb el pas par tout inclòs, val 1,90 € cadascuna. i, quan jo les rebi, ja hi enganxaré una cartolina al darrera per tal de donar-li rigidesa. Aixó si, quan les rebi nocessito que estiguin ben identificades per tal de posar-hi al dors les dades de cadascuna.
Un altre cosa: Repeteixo: PRESENTEU EL MILLOR QUE TINGUEU. Si s´ha de canviar un jurat, es canvia. L´any passat vaig tinguer de retirar una foto
per aquest motiu i, tot i aixó, vaig quedar tercer.
Resto a la vostra disposició per a tots els aclariments que necessiteu.
Mes coses: Animeu-vos també a participar al de Sant Adrià. Ahir hi vaix estar i ja hi ha moltes fotos de tot el Món i s´envien per Internet. No s´han de fer ni còpies. Ells, per a l´exposició s´encarregueran de fer les còpies de les 100 primeres per a l´exposició i catàlec.

Jaume Franch
23/03/2017, 19:26
Molt bé, Lluís.
Ens ho deixes trillat.

Be, companys.
Jo penso presentar-m'hi. Cercaré 3 fotos, encara que hagin estat vistes al nostre fòrum.

Tenim un mes per fer arrivar les fotos impreses i amb soport a en Lluís.
Si ho fem a través de l'empresa alemanya hauríem d'anar a la una.

Ho fem com sempre? M'envieu les fotos a mí i jo m'encarrego del passepartout incorporat a la foto i les faig imprimir i enviar?.
Dia límit per entregarme-les: 2 d'Abril?