Ver la versión completa : Ones
Marga Pons
19/03/2017, 19:00
7828
Nikon610 f/5,6 1seg. ISO 640 24mm i filtre degradat
Jaume Franch
19/03/2017, 19:44
Jo crec que si algun dia et perdem, ja sabrem on anar a cercar-te...
Bona paisatge i instantània.
Encara que em diguin criticon i perfeccionista, deixam dir que és una llàstima que la punteta de l'aigua de la dreta quedi retallada.
Marga Pons
19/03/2017, 20:01
Els meus estius d'infància i joventut van ser aquí....segueix molt lligada a Sa Mesquida, i tens tota sa raó Jaume, algunas vegades en que necesit perdrem una estoneta, aquest acostuma a ser el meu destí ;-)
Sembla que em llegeixes el pensament. Mira que he cercat entre totes les que vaig fer i en cap d'elles vaig aconseguir que no quedés retallada l'ona....és el que em passa sempre.....ho veig molt clar, si, però quan ja som a casa i no te remei.
Francisco Aviles
19/03/2017, 20:10
A part de la punteta, molt bona foto Marga !!
Antoni Cladera
19/03/2017, 21:08
Agradable imatge... npmés me molesta s'halo de ses roques de l'esquerra....
bona feina Marga!!! ;.)
Cisco Dura
19/03/2017, 21:27
M'agrada el moment de les ones rompent damunt la sorra del primer plano, m'agrda la velocitat que li has donat
Sent from my iPad using Tapatalk
Carlos Silvestre
20/03/2017, 08:27
Pues sí, pena de las esquinas de las olas recortadas porque has sabido pillar el momento justo de su retroceso. Buena!
Marga Pons
21/03/2017, 09:21
Gràcies pels comentaris companys!
El mar es impredecible y lo sé de primera mano, por eso, a mí personalmente no me molestan las zonas mojadas (que no son las olas) recortadas. Tampoco veo los halos que mencionan los compañeros (quizás ya sea hilar muy fino)
A mí me gusta mucho la imagen. No te has mojado, no? :)
Em passa el mateix que al Lemon, m'he hagut de posar les ulleres de veure-hi :) i, home sí, hi ha halos, peròooo.... Estic convençut que aquests halos són conseqüència inevitable a l'hora de redimensionar. M'hi jugaria un pèsol que en la imatge original aquests halos no hi són. Val, d'acord, les puntes de la zona mullada estan retallades però, per contra, el moviment de l'aigua és preciós. Molt bonica imatge, Marga.
Pedro Riveiro
22/03/2017, 17:45
Bona foto la Marga, m'agrada el moviment que donen les ones.
No poses els Exif.
Joan A. Gomila
24/03/2017, 12:33
Totalment d'acord amb en Pedro.
Jo també li trobo a faltar la totalitat de l'ona per la banda dreta.
Tema halos, a la pantalla on em trobo ara no els veig, potser amb la pantalla de casa.....
Tot i aquets petits defectes crec que el dinamisme que has aconseguit a les ones és molt i molt bó i amb açò ja tens molt de guanyat.
Pepe Peñafiel
25/03/2017, 09:57
Me encanta, ese momento y con esa velocidad el retroceso del agua es muy atractivo.
Lluis Surralles
25/03/2017, 11:39
És la primera vegada que comento una foto teva, Marga, i, de veritat que m´agrada força. L´efecte seda està en el seu punt. Amb aixó dels "halos" jo no filo tan prim, potser perque ja no hi guipo. Felicitats. Es una molt bona foto. No m´atreveixo a dir si l´horitzó està un pel inclinat.
Marga Pons
25/03/2017, 19:14
Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris!
Pedro, tens tota sa raò, ara ja hi són els Exif.