Ver la versión completa : Sa punta negra
Tito Felix
18/03/2017, 19:58
Un altre rinconet de sa costa nord de s'illa.
ISO 100...F/22.....30 SG....Filtre degradat i nd de 6 passos
7824
Jaume Franch
18/03/2017, 20:02
Una delícia , Tito
Malgrat la darrera corrent fotofindera de tolerància, crec que t'he de fer algún comentari sobre possibles defectes/millores a aquesta magnífica foto.
- Pot ser que es vegin algunes taquetes al cel que semblin del sensor?
- Serà per el processat o per la compressió del redimensionat, però hi veig els halos habituals. Crec que són corregibles si aquesta foto ha d'anar a concurs o ser impresa. Si no té aquest destí, comque aquesta crítica es fa repetitiva i sembla que desmerexi (que no és així) el missatge que em transmet aquesta bona foto, ho podem deixar de banda ei 24.
EscarapelaFF 40x Fotofindera.
Carlos Silvestre
18/03/2017, 20:04
Me gusta lacomposición y la luz del momento. Una bella foto.
Vaja, ja veig que em tocarà fer de l'home dolent, ara!, perquè em toca discrepar de les opinons exposades. Em sap greu, Tito, pero la foto no em diu gaire cosa. A veure si m'explico. Tècnicament està molt bé (tret dels petits punts ja comentats pel Jaume), està clar que domines la tècnica dels filtres i la velocitat escollida per aconseguir aquest bonic efecte a l'aigua és correctíssima. Pero si miro la foto, a part de reconèixer el que ja t'he comentat, em deixa bastant fred. Al meu entendre, tu tens fotos molt més bones que al moment de veure-les per primera vegada ja dius, "ep!, aquí hi ha 'foto'"". M'entens el que vull dir?
Antoni Cladera
19/03/2017, 12:47
Hola Tito,
estic un poc dins la linia den Vicenç.... És una bona foto però m'hi falta missatge... se cert que d'aaquest mateix lloc, a diferent hora i amb llums diferents en podras treure molt de profit..
salut!!