PDA

Ver la versión completa : Sa punta negra

Tito Felix
18/03/2017, 19:58
Un altre rinconet de sa costa nord de s'illa.
ISO 100...F/22.....30 SG....Filtre degradat i nd de 6 passos

7824

Jaume Franch
18/03/2017, 20:02
Una delícia , Tito

Malgrat la darrera corrent fotofindera de tolerància, crec que t'he de fer algún comentari sobre possibles defectes/millores a aquesta magnífica foto.
- Pot ser que es vegin algunes taquetes al cel que semblin del sensor?
- Serà per el processat o per la compressió del redimensionat, però hi veig els halos habituals. Crec que són corregibles si aquesta foto ha d'anar a concurs o ser impresa. Si no té aquest destí, comque aquesta crítica es fa repetitiva i sembla que desmerexi (que no és així) el missatge que em transmet aquesta bona foto, ho podem deixar de banda ei 24.

EscarapelaFF 40x Fotofindera.

Carlos Silvestre
18/03/2017, 20:04
Me gusta lacomposición y la luz del momento. Una bella foto.

Lafebre
18/03/2017, 21:16
Vaja, ja veig que em tocarà fer de l'home dolent, ara!, perquè em toca discrepar de les opinons exposades. Em sap greu, Tito, pero la foto no em diu gaire cosa. A veure si m'explico. Tècnicament està molt bé (tret dels petits punts ja comentats pel Jaume), està clar que domines la tècnica dels filtres i la velocitat escollida per aconseguir aquest bonic efecte a l'aigua és correctíssima. Pero si miro la foto, a part de reconèixer el que ja t'he comentat, em deixa bastant fred. Al meu entendre, tu tens fotos molt més bones que al moment de veure-les per primera vegada ja dius, "ep!, aquí hi ha 'foto'"". M'entens el que vull dir?

Antoni Cladera
19/03/2017, 12:47
Hola Tito,
estic un poc dins la linia den Vicenç.... És una bona foto però m'hi falta missatge... se cert que d'aaquest mateix lloc, a diferent hora i amb llums diferents en podras treure molt de profit..
salut!!