PDA

Ver la versión completa : Entrenament

Joan A. Gomila
08/03/2017, 21:40
Fa uns dies que vaig adquirir una Fujifilm X100 de segona mà i em va faltar temps per anar-la a provar el dia que la vaig rebre, aixi que me la vaig endur a un entrenament de volei.

Evidentment, per focal i per velocitat d'enfocament, crec que la càmera no és la més adient per a fotografia esportiva però vaig poder treure aquesta foto, que per donar-li un aire diferent, vaig processar-la en blanc i negre (em sap greu per tu, Boss). Personalment, pens que aquest tractament li queda bé per que d'aquesta manera els colors de la publcitat del pavelló no distreuen la vista.

A veure que vos sembla a voltros....

Exif: ISO 6400, f/2,8, 1/500.

7787

Carlos Silvestre
09/03/2017, 22:35
Buen momento y buen procesado.

Jaume Franch
09/03/2017, 22:42
Lo siento, el procesado no me convence.

Joan A. Gomila
09/03/2017, 22:53
Tants gustos com persones jejeje. Gracies per comentar!!!

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Jaume Franch
10/03/2017, 11:21
Tants gustos com persones jejeje. Gracies per comentar!!!

Cert, amic Joan A. JerraCervesa 30

Lafebre
10/03/2017, 12:41
Crec que la decisió de processar-la en BN és molt encertada. Coincideixo amb tu que els colors del fons (un fons gens atractiu i que no podies desenfocar) haguessin distret la vista. Tractant-se de fotografia esportiva, però, si no pots anar amb una focal més llarga, si més no seria bo retallar-la just per sobre la xarxa i una mica pels laterals per tal de centrar més l'atenció en l'acció del joc.

Cisco Dura
11/03/2017, 16:33
Coincideix amb en Vicenç quant a retallar per dalt per centrar més l'atenció i al tractament. Tan sols un comentari al tractament, les jugadores no crec que tinguessin les cames tan morenes.

Joan A. Gomila
12/03/2017, 20:56
Moltes gràcies Vicenç i Cisco per deixar el vostre punt de vista.

Tenc clar que amb el retall que proposau la foto quedaría millor com a fotografia d'esport, però el que jo cercava era tan sols provar la càmera i volia veure la foto sense retallar.

Cisco, en quan a la tonalitat de la pell de les jugadores, en el processat no he modificat en cap moment l'exposició de la foto tan sols he augmentat el contrast...Sant-50

Pepe Peñafiel
12/03/2017, 21:21
Me gusta como le queda el BN. Bien procesado.
El momento de la imagen me gusta. Acción y plasticidad.
Espero disfrutes de tu nuevo juguete.

Joan A. Gomila
12/03/2017, 21:52
Gracias Pepe en cuanto me vaya adaptando a la fuji ire compartiendo fotos con vosotros.