Iniciar sesión

Ver la versión completa : Fornells

Cisco Dura
04/03/2017, 19:45
Matinada a Fornells, cal dir que la badia de Fornells per a mi té un atractiu especial. Sempre qui vaig trobo alguna cosa que em crida l'atenció, en aquest cas la calma d'aquest matí fan la sensació que les roques del primer planó estiguin com a suspeses.
Dades: Iso 100 Focal 49 mm Diafragma f/14 Velocitat 1/8 seg. Polaritzador Filtre al cel degradat de 3 passos pes 335 Kb.
7770

Lafebre
05/03/2017, 13:39
Bona composició general de la foto que queda reforçada per aquesta diagonal amb tanta força del primer pla. La trobo molt bona de llums i amb una tonalitat molt encertada. Bona foto, Cisco!.

Jaume Franch
05/03/2017, 17:19
Bona, Cisco!.
EscarapelaFF 40x

Francisco Aviles
05/03/2017, 19:43
Uns Tons molt bons, Cisco

Bona..EscarapelaFF 40x

Marga Pons
05/03/2017, 20:25
Totalmente d'acord amb els companys. Enhorabona Cisco!

Pepe Peñafiel
06/03/2017, 07:23
Me gusta. Destacó el primer plano. Me encantan esas diagonales

Carlos Silvestre
06/03/2017, 10:35
Buenos tonos pasteleros Cisco!...y buena composición.
Aunque a mi me van más las fotos contrastadas creo que esta queda perfecta así.

Pedro Riveiro
07/03/2017, 13:08
Magrada Cisco,la tonalitat i aquesta diagonal.

Joan A. Gomila
07/03/2017, 20:30
A jo també m'agrada bastant la foto, tot i que, pel meu gust li donaria més contrast i li trobo a faltar una mica d'aire per la part inferior. Però en general la veig bastant bé.

Xec Gomila
08/03/2017, 18:17
..bona composicio Cisco,.:rolleyes:. .. ses Aubes 'rosadas', .. són esplèndides viure-les

Salutacions...

Cisco Dura
11/03/2017, 16:49
Estic content que en general us agradi la fotografia. La falta d'aire Joan A. és que aquestes roques després ja no ho són, perquè estan aferrades a sa vorera. Quant al contrast, Carlos, i Joan m'agradaria si volguéssiu retocar-la algú de vosaltres per poder veure quan deim contrast fins a on. Xec ses aubes rosades són una meravella en qualsevol lloc, encara que ja ho dic al principi sa badia de Fornells té una cosa especial, serà pels molts anys d'anar-hi a pescar, no ho sé, però m'agrada.

Antoni Cladera
19/03/2017, 12:56
Bona diagonal Cisco!. No m'agrada tant el tall horitzontal de l'horitzó... però és el que tenies. Bona feina

Joan A. Gomila
24/03/2017, 09:21
Estic content que en general us agradi la fotografia. La falta d'aire Joan A. és que aquestes roques després ja no ho són, perquè estan aferrades a sa vorera. Quant al contrast, Carlos, i Joan m'agradaria si volguéssiu retocar-la algú de vosaltres per poder veure quan deim contrast fins a on. Xec ses aubes rosades són una meravella en qualsevol lloc, encara que ja ho dic al principi sa badia de Fornells té una cosa especial, serà pels molts anys d'anar-hi a pescar, no ho sé, però m'agrada.

Cisco: gràcies per s'oferiment, però jo mai retoc la foto d'un altre company. El tema del contrast, com vaig dir al meu comentari obeeix al meu gust personal però per damunt d'açò hi ha el gust de l'autor que és el qui mana. Si a tu t'agrada tal com la presentes (que segur que si, ja que d'altra manera no la pujaries al fòrum) ho don per bó.