Ver la versión completa : Barraca i circumpolar
Joan A. Gomila
22/02/2017, 23:25
Darrerament estic pujant només fotos d'es viatge de Roma i he deixat molt de banda aquesta secció.
Vos deix aquesta foto que vaig fer només per fer una prova. Se que la barraca està molt encaixonada però darrera la càmera hi havia una paret i no m'hi va caber tota. Segurament hi tornaré un altre dia amb una altra focal, a part de que la idea inicial no era fer una circumpolar però per les condicions en que em vaig trobar aquella nit vaig haver de postposar la idea inicial.
Dades exif: Nikon D610 amb Nikkor 20 mm, ISO 400, f/4. Apilament amb startrails de 60 fotos d'un minut cada una.
7716
Jaume Franch
23/02/2017, 00:16
Molt guapa, tot i que no era la teva intenció-
Hi havía molta lluna?
No em facis gaire cas del comentari que et faig: Si fós possible, m'agradaría que els estels i les seves traces tinguesin més protagonisme que el pont de bens o barraca, o com es digui.
Vull dir traces més contrastades i barraca no tant il.luminada. És una observació o un dubte.
Val la pena tornar-hi, certament.
Joan A. Gomila
23/02/2017, 04:42
Si Jaume tal com dius hi havia molta llum de la lluna pel meu gust.
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Antoni Cladera
23/02/2017, 20:02
bona prova... aquesta és una barraca difícil.. i a més, veig que aquest arbust de davant a porta ha ressucitat (atzaroles)..... MonoCeg
Jola tenc planificada perque guanyi ella i no els trails.... des de la banda....
Sa llum... si, tal vegada massa... La solució tal vegada es de fer bastantes fotos amb velocitat curta una per sa barraca...
Joan A. Gomila
23/02/2017, 20:32
Moltes gràcies per aportar es teu punt de vista, Toni.
De consells tècnics no te'n puc aportar en aquesta foto, però sí comentar-te que per ser una nocturna, doncs sí, possiblement hi ha massa llum. Però tot i així, m'agrada.
Diego Civico
25/02/2017, 08:07
Para evitar, en parte la luz la luna, como bien dice Toni, reducir el tiempo de expo y aumentar en número de imágenes.
Por otro lado, la duda de Jaume, depende de lo que realmente quieras destacar, la. barraca vale la pena.
Buen trabajo Joan!
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Marga Pons
26/02/2017, 09:59
Com que no en tenc ni idea de com es fan aquestes fotos, em criden moltíssim s'atenció. M'agrada molt sa composició i per ser una prova està prou bé. Supós que si, que amb manco llum quedaría més espectacular, així que serà qüestió de tornar-hi sense lluna
Carlos Silvestre
26/02/2017, 12:10
O había Luna o empezaste a disparar fotos antes de que hubiera anochecido. Buena foto.
Joan A. Gomila
27/02/2017, 08:23
Gràcies a tots pels vostres comentaris.
Carlos: si que había anochecido, solo que había demasiada luna.