Ver la versión completa : Exercici de terra
En Joan Morro va tenir l'amabilitat d'avisar-me que en un pavelló esportiu del barri de Gràcia es faria un festival de gimnàstica artística, per si volia anar-hi a fer fotos (Gràcies, Joan!!!). Només vaig poder anar-hi quasi al final, però sempre és millor poc que res. La llum del pavelló segurament estava bé per practicar gimnàstica, però per fer fotos no era per tirar coets, així que vaig haver de disparar bastant al límit. Degut a la barreja de llums que hi havia (natural + artificial) pels exercicis de terra, la versió en monocrom queda molt millor (creu-me, Jaume!! :)). Els fons quasi blanc que es veu és el tatami, que a l'hora de fer el revelat del raw he tocat i retocat els grocs i taronges.
7676
ISO 6400
Nikkor 70-200 a 170 mm, f/2,8
1/1600 sec.
Por lo que comentas, parece que te ha costado conseguir esta foto. Me gusta el momento, me gusta la acción del giro, y la foto en general. Aquí puedo apreciar lo que me comentabas de los marcos y el color de fondo del foro. En este caso, delimitan la foto y hacen que la vista no se pierda en el blanco. ei-7
Joan Carres
15/02/2017, 23:35
Em sembla sencillament magistral. Ojala sapiga fer qualque dia fotos una milesima part de bones com aquesta! Felicitats!
Francisco Aviles
16/02/2017, 09:36
Aquesta, Vicenç tot i que el moment de la captura està molt bé.
No m'acaba d'agradar, em sembla una imatge retallada i posada sobre un fons blanc .
Cisco Dura
16/02/2017, 14:06
Coincideix un poc amb el comentari de Xisco, encara que llegint les teues explicacions, sobre les dificultats, jo també m'agradaria saber-ne sortir tan bé com tu per intentar resoldre aquestes situacions
Sent from my iPad using Tapatalk
Carlos Silvestre
17/02/2017, 19:34
Has sacado agua de donde casi no había. Me gusta el tratamiento que le has dado a la imagen y, por supuesto, el momento y la ubicación de la gimnasta.
Raul Sintes
17/02/2017, 21:33
Amb aquesta foto, demostres que domines la llum!!. Felicitats.
Gràcies per comentar, companys. :very_drunk:
Jaume Franch
18/02/2017, 19:31
Entenc el comentari de'n Xiscu, però coneixent els gustos i maneres de'n Vicenç, sé que no és ima imatge retallada damunt un fons blanc i, a les hores, la llegeixo molt positivament.
Entenc el comentari de'n Xiscu, però coneixent els gustos i maneres de'n Vicenç, sé que no és ima imatge retallada damunt un fons blanc i, a les hores, la llegeixo molt positivament.
Gràcies pel comentari, Jaume. És clar que em coneixes. Si hagués sigut una imatge retallada ho hagués explicat, però del comentari d'en Xiscu en cap moment se'm va passar pel cap que ell ho insiniués, que fos una imatge retallada, sinó que "li semblava". I entenc que ho deia per l'aspecte.
Joan A. Gomila
20/02/2017, 19:04
Senzillament genial. Bona feina de processat!!!
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk