Ver la versión completa : Favaritx
Cisco Dura
13/02/2017, 21:00
Vaig un poc atabalat de feina, açò fa que les meves aportacions al foro siguin molt espaiades i que inclús moltes vegades ni puc després agrair els vostres comentaris. Esper en sapigueu disculpar. La foto que avui vull presentar està feta fa unes dues setmanes en què el temps va estar bastant hem revoltat. La present en color i en blanc i negre pel dubte que tinc. Ja ser que açò va a gust del fotògraf, però la realitat és que encara que siguin la mateixa pressa, el resultat una vegada processada no fan que siguin iguales. Inicialment vaig anar amb la idea de blanc i negre, però el petit intent de sortir el sol entre els núvols li van donar aquest puntet de color vermellós que el vaig trobar interessants. M'agradarà saber sa vostra opinió.
Dades: Iso 100 Diafragma f/16 Veloxitat 0.6 seg. Focal 23 mm Degradat al cel de 3 passos Polaritzador
7663
Versió B i N
7664
Jaume Franch
13/02/2017, 22:13
Cisco, no t'has de disculpar de res. Sinla feina no et permet estar més amb nosaltres, què hi farem. El mal sería que no tinguessis ganes de fer-ho.
No hi ha pressa, faltaría més.
Les fotos:
Com saps, en general, prefereixo més el color que el B&N. Però, tot i que deuen ser reals, els colors de la primera imatge em semblen forçats, i per això, curiosament, em decanto cap a la foto monocroma que també ens presentes.
Cisco, en aquest cas concret, em decanto clarament per la versió monocrom.
Francisco Aviles
15/02/2017, 19:37
Cisco, a jo m´agrada molt més la de blanc i negre
Bona Foto !!
Cisco Dura
16/02/2017, 13:59
Gràcies per comentar, coincideix amb vosaltres en blanc i negre. Ja he dit abans que vaig fer-la amb aquesta idea, en color era voler saber sa vostra opinió
Sent from my iPad using Tapatalk
Raul Sintes
17/02/2017, 21:37
Jo també li veig dominants a la foto de color, fixau-vos amb l'edifici del far, els blancs son blauosos i també la les roques de pissarra tènen aquesta dominant.
No hi ha dubte que en monocrom la composiciò guanya molt més.
Joan A. Gomila
20/02/2017, 19:01
Jo tambe em quedo amb sa versió de blanc i negre.
Dominants de banda, en la versió en color sa vista em va directament al cel i en canvi en la monocrom sa vista em fa recorrer ses roques fins al far i d'allà al cel. Puc disfrutar més sa foto en blanc i negre.
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Cisco Dura
20/02/2017, 19:39
Gràcies Raul i Joan A., en tant al to blavós la realitat no ser perquè, provaré de tornar-la a processar per veure si es pot corregir, encara que em segueix agradant més en blanc i negre.
Jorge Castro
20/02/2017, 21:13
Cisco me gusta mucho la foto y coincido con el resto que el B/N le favorece. Ya he mostrado en alguna ocasión mi atracción por esta técnica. Me gusta la composición y el primer plano. Los brillos del agua y los reflejos son perfectos. Si tengo que ponerle una peguita es el "batiburrillo" de nubes que hay, en una foto con un primer plano ya de por si muy cargado, con mucho peso como el que le dan las rocas. Pero vamos por otro lado, siempre me han encantado los cielos oscuros en las fotos en B/N, me recuerdan a los que siempre tratábamos de conseguir con filtros rojos o naranjas con el analógico con carrete B/N y que ahora son relativamente fáciles de lograr en digital.
En resumen, muy buena foto.
Cisco Dura
20/02/2017, 22:30
Jorge me satisface que te guste la fotografía y que te declares que te atrae el blanco y negro. Recuerdo perfectamente la época de los filtros rojos o naranjas del analógico buscando potenciar estos cielos obscuros. Lo del batiburrillo, era el cielo que ese día encontré.